۷۱۱۶۶۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

قرعه کشی جام ملت های ۲۰۱۹ در برج خلیفه دبی

افسانه امارات در جمع ستاره‌های AFC

بزرگ ترین رویداد فوتبالی قاره آسیا این بار به میزبانی امارات در اولین روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی با حضور ۲۴ تیم برگزار می شود از همین رو طبق برنامه مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت ها فردا جمعه در شهر دبی به میزبانی بزرگ ترین برج جهان یعنی "برج خلیفه" برگزار می شود.

ورزش سه: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از برنامه های ویژه مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در امارات رونمایی کرد.

بزرگ ترین رویداد فوتبالی قاره آسیا این بار به میزبانی امارات در اولین روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی با حضور ۲۴ تیم برگزار می شود از همین رو طبق برنامه مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت ها فردا جمعه در شهر دبی به میزبانی بزرگ ترین برج جهان یعنی "برج خلیفه" برگزار می شود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز در فاصله ۲۴ ساعت تا آغاز آیین قرعه کشی رقابت ها در شهر دبی به تشریح برنامه های ویژه این مراسم پرداخت و از حضور افسانه فوتبال امارات به عنوان آخرین مهمان ویژه و ستاره های سرشناس در این قرعه کشی خبر داد و نوشت:« زهیر بخیت افسانه فوتبال امارات که در آخرین میزبانی این کشور در جام ملت های ۱۹۹۶ در خط حمله به میدان رفت و یکی از عوامل اصلی صعود امارات به جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا بود با کوله باری از افتخار در صف ستاره های سرشناس حاضر در مراسم قرعه کشی حضور خواهد داشت».

در ادامه این گزارش آمده است:« زهیر بخیت در سه جام ملت های آسیا و جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا بازی کرد و بعد از یک دوره پرافتخار با باشگاه های دبی، الوصل و ... حالا در مراسم روز جمعه رهبری ستاره های حاضر در این مراسم از سراسر آسیا، مربیان تیم های صعود کننده، مقامات ارشد از ۲۴ فدراسیون و ... را برعهده خواهد داشت».

در بخش پایانی گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است رقابت ها برای اولین بار با ۲۴ تیم استارت خواهد خورد به همین خاطر شش گروه چهار تیمی از چهار گلدان تعیین خواهد شد که در گلدان یک بازی ها امارات به عنوان میزبان، استرالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، ایران به عنوان تیم نخست رنکینگ فیفا در آسیا و همین طور ژاپن، کره جنوبی و عربستان به عنوان سرگروه حضور خواهند داشت.

این بازی ها از روز ۵ ژانویه ۲۰۱۹ در ورزشگاه محمد بن زائد با دیدار افتتاحیه آغاز و در تاریخ یک فوریه با معرفی قهرمان جدید آسیا به کار خود پایان خواهد داد که میزبانی بازی ها را چهار شهر ابوظبی، دبی، العین و شارجه در هشت ورزشگاه مدرن و تازه تاسیس برعهده خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج