۷۱۳۴۷
۱۰۱ نظر
۸۴۷۴
۱۰۱ نظر
۸۴۷۴
پ

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی

این روزها داشتن شغلی پر درآمد دغدغه فکری بسیاری از خانم ها شده است. یک شغل خوب و پردرآمد که با روحیه شما سازگار باشد، نه تنها باعث بالا رفتن استقلال مالی است بلکه از لحاظ روانی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود.

وبسایت آفتاب: این روزها داشتن شغلی پر درآمد دغدغه فکری بسیاری از خانم ها شده است. یک شغل خوب و پردرآمد که با روحیه شما سازگار باشد، نه تنها باعث بالا رفتن استقلال مالی است بلکه از لحاظ روانی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس می شود. بدون شک برای رسیدن به هر حرفه و شغلی باید مسیری را طی کنیم، پس بهتر است قدم در راهی بگذاریم که می دانیم هدفی طلایی انتظار ما را می کشد.

فراموش نکنید که هر راهی مشکلات و سختی های خود را دارد. اگر در طول مسیر به درستی قدم برندارید در آخر راه با مشکل مواجه می شوید و به نتیجه موردنظر نمی رسید. البته در این مشاغل هیچ ترتیب آماری وجود ندارد؛ همه چیز نسبی است و به توانایی های شما بستگی دارد.

هرچه مردم زیباتر، درآمد شما بیشتر

در روزگاری که زیبا بودن و زیبا دیده شدن برای همه ما پر اهمیت است، بسیاری از خانم ها مدت زمان زیادی از وقت خود را در آرایشگاه ها می گذرانند. علاوه بر آن هر روز بر تعداد و تنوع روش های زیبایی مانند کاشت ناخن،اکستیشن و. . . افزوده شده و این امر باعث جذب بیشتر خانم ها به آرایشگاه ها می شود. کافی است شما مدت کوتاهی حدود یک تا دو سال را به یادگیری حرفه آرایشگری اختصاص دهید. سعی کنید در این مدت توانایی های خود را ارتقا دهید تا صاحب یکی از مشاغل پر درآمد ایران شوید. خانم «ش» با ۲۰ سال سابقه در این حرفه می گوید:«کافی است فرد پس از دوره دیدن با اصول اولیه کار آشنا باشد. اگر در زمینه ای کمی ضعیف است همکاری را انتخاب کند که در آن زمینه مهارت دارد تا با همکاری یکدیگر آرایشگاه را اداره کنند.

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی
هرچند هزینه روزانه آرایشگری نسبتا زیاد است اما به نسبتی که لوازم کار ما گران می شود، هزینه ای که از مشتریان دریافت می کنیم بالا می رود. »مزیت مثبت این حرفه علاوه بر درآمد بالا، محیط شغلی آرام و به دور از خطرات و گرما یا سرمای محیط بیرون است. از معایب این حرفه می توان به این موضوع اشاره کرد که شما باید بعد از اتمام دوره آموزش آرایشگری، اقدام به افتتاح آرایشگاه کنید. هزینه های اولیه که شامل اجاره مکانی مناسب، لوازم آرایشی بهداشتی و... می شود هم نسبتا زیاد است اما درصورتی که مراحل را دقیق و درست طی کنید، استقبال از آرایشگاه شما درآمدی فوق العاده برای تان درپی دارد.

روپوش سفید جادویی

پزشکی یکی دیگر از مشاغل پر درآمد است. سلامت جسم و بدن همیشه برای افراد مهم است و مردم همیشه، حتی بدون آنکه خود بخواهند به پزشکان نیاز دارند. علاوه بر آن این روزها بازار جراحان زیبایی و متخصصان پوست و زیبایی داغ داغ است و تعداد مراجعه کنندگان آنها هر روز بیشتر از روز قبل است. البته ناگفته نماند که دستیابی به این شغل نیاز به تلاش و صبر و حوصله بیشتری دارد. خانم «ف. شاه بختی» که ۱۱ سال است در این زمینه و در حوزه دندان پزشکی فعالیت می کند، می گوید: «اگر خانمی احتمال دهد که بعد از گرفتن مدرک به دلیل جنسیتش مراجعه کننده زیادی ندارد، کاملا در اشتباه است. من از اوایل کارم مراجعه کننده داشتم و از درآمدم راضی هستم.

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی
عکاسی

گرفتن عکس یادگاری در مناسبت های مختلف همیشه مورد علاقه مردم بوده است. ممکن است به دلیل عرضه گوشی های دوربین دار و دوربین های عکاسی خانگی در بازار، این تصور وجود داشته باشد که مردم دیگر به آتلیه های عکاسی مراجعه نمی کنند، در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و گذر اکثر مردم حداقل چند بار در زندگی خود برای داشتن عکس حرفه ای به آتلیه های عکاسی می افتد. برای رسیدن به این حرفه کافی است در یکی از کلاس های آموزش عکاسی، که در این روزها تعداد آنها هم کم نیست، شرکت کرده و در طول کلاس مهارت خود را بالا ببرید. ممکن است در ابتدا هزینه کلاس و تهیه دوربین عکاسی بالا به نظر برسد اما فراموش نکنید این هزینه یک سرمایه گذاری است.

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی
کافی است پشتکار و ابتکار به خرج دهید تا مردم با دیدن چند نمونه از کارهای شما برای اینکه از آنها عکس بندازید در صف باشند. در این صورت شما ۱۰ برابر هزینه اولیه خود درآمد کسب می کنید. از نظر خانم «ح. حسینی» که ۴ سال است آتلیه تخصصی دارد، مزیت این حرفه در این است که عکاس قادر است مشتریانش را خودش انتخاب کند و هیچ مراجعه کننده آقایی را نپذیرد. هزینه روزانه آن کم است و کافی است یک دوربین حرفه ای بخرید و تا چندین سال از آن استفاده کنید. کاهش تعداد مراجعه کنندگان در ماه های خاص سال و هزینه های ارتقا دادن ابزار کار نکته منفی این شغل محسوب می شود.

جدایی های درآمد زا

پیشنهاد شغل وکالت به دلیل تقاضای مشتری​ها کمی غم انگیز به نظر می رسد اما حقیقت همیشه تلخ بوده و بسیاری از افراد در شرف طلاق نیاز به یک وکیل دارند. علاوه بر طلاق و جدایی،مردم برای مسائل دیگری مثل تقسیم ارث و میراث، کش مکش راجع به یک ملک و. . . نیازمند وکیل هستند. شاید قبول شدن در رشته حقوق برای بسیاری از ما کابوس باشد اما مسئله قابل توجه این است که آنچه در این رشته اهمیت دارد قبول شدن در آزمون وکالت بعد از دریافت مدرک لیسانس از هر دانشگاهی است. در کارت مشخصات هیچ وکیلی، دانشگاهی که او در آن مدرک گرفته ذکر نشده است. پس از آن کافی است در اولین پرونده حقوقی خود موفق شوید تا متقاضیان خواستار ملاقات با شما شوند.

خانم «میم. عسگری»، وکیل پایه یک دادگستری با ۷ سال سابقه است. او درباره شغل وکالت می گوید:« حضور زنان وکیل در حمایت از حقوق زنان بسیار تاثیرگذار است. زیرا خانم ها به خاطر جنسیت یکسان با زنان وکیل، احساس راحتی بیشتری با آنان می کنند و در نتیجه در مسائل مربوط به حقوق زن ، مراجعات خانم ها بیشتر به سوی وکلای خانم است.»نکته مثبت درباره این رشته این است که حتی در صورتی که شما در پرونده ای موفق نشوید باز هم حق الزحمه خود را دریافت می کنید. همچنین می توانید به راحتی با کسانی که به نظرتان مطلوب نیستند همکاری نکنید. نکته ناخوشایند درباره این حرفه، شکست است. اگر شما در یکی از پرونده های خود شکست بخورید اعتبار خود را برای مدت طولانی از دست می دهید. به ویژه اگر این پرونده، اولین پرونده کاری شما باشد.

مدیریت بیمه؛ ضامن درآمد شما

دنیای امروز، دنیای حوادث غیر قابل پیش بینی است؛ به همین دلیل مردم برای محافظت کردن از جان و اموال خود همواره از بیمه استقبال می کنند. در صورتی که در یکی از رشته های مرتبط با مدیریت بیمه، دارای مدرک تحصیلی هستید می توانید پس از درخواست از مراکز بیمه، مدیر یکی از شعبه های دفاتر بیمه باشید. البته در صورتی که در این زمینه دارای مدرک تحصیلی نیستید هم نباید ناامید شوید. کافی است کمی صبر و پشتکار داشته باشید و بعد از شرکت در کلاس های آموزشی که توسط شرکت های بیمه برگزار می شود و جلب رضایت آنها صاحب دفتر بیمه شوید.

پردرآمدترین شغل ها برای خانم های ایرانی
خانم «ش. نیلقاز» ۵ سال است که مدیریت نمایندگی بیمه را بر عهده دارد. توصیه او به شما این است که فراموش نکنید این حرفه نیاز به ارتباطات قوی و بازاریابی خوب دارد. در این صورت است که شعبه شما به شعبه شناخته شده تبدیل می شود. در ازای بیمه کردن اموال مردم، شما پورسانت خود را که بین ۵ تا ۲۵ درصد است، دریافت می کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبوب

      گزينه اول از همش در امدش بيشتر
      من پزشك هايي رو ميشناسم كه تو كراخونه كود سازي مشغول به كارن..اما ارايشگري رو نميشناسم كه بيكار باشه

      پاسخ ها

      • پزشك

        وقتي كه علم جاي خودشو به اينجور چيزها ميدهد توقعي بيشتر انتظار نميرود.
        پزشكي كه چندين سال از بهترين سال هاي عمرش را براي علم گذاشته را ببينيد و افراد بي سوادي كه بدين سان و يا از راههاي دلالي پول هاي كلان بدست مي آورند.

      • ریزبین

        حتما خودت پزشکی نمیخای دست زیاد بشه وگرنه کدوم پزشک وضعش بده

    • Hadi

      الان نون تو ارایشگاهه

    • سارا

      نه !!!!! فقط عکاسسسسسسسسسسی البته بعد از بزشکی انتخابش میکنم
      اونم نه هر عکاسی
      عکاس داریم تا عکاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عکاسی چطور درامد داره اونم واسه یه خانم ایرانی؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        عکاسی از مجالس درامدزا است.

    • شقایق

      می خواستم برم عروسی بعد از خدا تومن پول که بابت میکاپ گرفتن ،گفتم یه ناخون مصنوعی ساده برام بچسبونن بعد از اتمام کار گفتن 25000 تومان می شه دود از کله ام بلند شد خداییش هزینه چسب و ناخن چقد می شه بیشتر از 2000 تومان؟؟ چقد سود واقعا اینجور درامدا حلاله؟؟؟؟؟ بعد من که دانشجوی دکتری هستم باید 300000 تومن حقوق بگیرم

    • تندیس نیکونام

      من وکیلم کاملا راضیم و این شغلو باهیچی عوض نمیکنم

      پاسخ ها

      • الی

        واقعا راضی هستید؟؟سخت نیست واسه خانما؟؟؟؟

      • بدون نام

        وای من عاشق وکیلی راستش از بچه گی این شغل رو انتخاب کردم و باید وکیل بشم و همه بهم میگن تو یک وکیل خوب میشی

    • بدون نام

      سلام من کارشناسی بیمه دارم میخوام نمایندگی بگیرم ولی نمیدونم واقعآ می تونم یا نه ؟
      لطفا یکی که تواین کاره راهنمایی کنه چه جوری شروع کنم ؟چه بیمه ای رو پیشنهاد میکنید؟

    • پناه

      سلام. من یه وکیل موفق هستم شغلمم با هیچ چیزی حاضر نیستم عوض کنم چون از بچگی دنبال این بودم که به مردم عزیزم طوری کمک کنم

    • بدون نام

      سلام من یک زمین شناس نا موفق هستم که تا الان نتونستم حتی یه استخدامی امتحان بدم چون واقعا نیست

    • پریسا

      سلام من سال سوم رشته علوم انسانی هستم خاهش میکنم راهنماییم کنید میخام هم یه رشته خوب هم پردرامد قبول شم ??? بنظرتون چه رشته. ای میتونه این ویژگی هاو مناسب برای یه خانم باشه .... ???

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترين شغل براي خانوما اول تدريس در مدرسه يا دانشگاه و بعدشم وكالت

      • اصغر

        شوهر كن يكي ديگه خرجت و بده بيكاري بري سر كار

    • الهه

      سلام منم یه حسابدارم.
      درسته حقوق میگیرم اما هیچی شغل آزاد نمیشه کاش سرمایه اش رو داشتم و میزدم به یه کاری

      پاسخ ها

      • فاطمه

        عشق است و پلیسی

    • هانیه

      سلام
      من کارشناسی بیمه دارم و درحال حاضر چندماهه که نمایندگی بیمه زدم شغل خوبیه ولی باید فکره همه جاشو کرد که بتونی موفق بشی و سریع جواب نمیده باید ی تایمیو بگذرونی بعد .

    • شیوا

      به نظر من از همشون میتونیم درامد خوب بدست بیاریم به شرطی که علاقه و مهارت باشه و چزهایی مثل دکتری هم علاقه هم درس خوب کسانی که با پول مدرک میگیرند تو کارشون موفق نیستند

    • عالمه

      من آرایشگرم و تا حالا نتونستم حتی هزینه هام رو در بیارم این اواخر رقابت شدید شده و همه خانما به این کار روآوردن

    • فاطمه خانوم

      من دانش آموزهستم و میخوام امسال انتخاب رشته کنم میخوام یه رشته انتخاب کنم که شغل مناسبی داشته باشه و درآمدخوبی داشته باشه...ولی موندم ک چ رشته ای انتخاب کنم میتونن ککم کنین ک چع شغلی مناسبه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وکالت بخون
        بعد سر دفتر شو
        عالیه

    • بدون نام

      مخواهم کار خوب وپرد ر امد برایم معر فی کنید دیبلم دارم وخانه دار

    • Girl

      سلام من سال سوم رشته انسانی هستم رتبه ای ک توکنکور باید ب دست بیارم تا وکالت قبول شم حداقل باید چند باشه؟

      پاسخ ها

      • ensieh

        شما اول باید کارشناسی حقوق قبول شین بعد از گرفتن مدرک کانون وکلا یه ازمون برگزار میکنه که با شرکت داخل اون ازمون و کسب رتبه میتونین وکیل شین

    • Najii

      بروو باوو عکاسی و پزشکی اصن ب درد خانما نمیخورن الکی ب خودت فشار وارد کنی اخرشم پول نداشت باشی ی متب یا اتلیه بزنی ، یه خانم وکیل خانم خودشه و کسی بهش دستور نمیده ، حقوقشم ک خوب

    • خادم کربلا

      سلام و خسته نباشید من دیپلم رشته کامپیوترم رو گرفتم میخواستم برم حوزه علمیه ولی نشد حالا میخواهم برم جهاد دانشگاهی چند تا رشته بین خیلی از رشته ها انتخاب کردم سه تاش رو بین اونها انتخاب کردم نسخه خانی،دستیار دندانپزشک،مربی مهد کودک به نظر شما بازار کار کدوم بهتره برای خانم دوست دارم یه شغل پر در آمد داشته باشم برای مستضعفین کمک کنم. با تشکر از شما.

    • بهار

      سلام .من کارشناسی صنایع غذایی دارم و بیکار ولی یه سرمایه در حد ۱۰میلیون دارم چه کاری بکنم بهتره از آرایشگری بدم میاد متاهلم هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مواد غذايي فله بخريد و با بسته بندي مناسب پخش كنيد . خرجش فقط يه دستگاه بسته بندي و با چندتا خانوم مثل خودتون مي تونيد كار رو شروع كنيد

    • مهسا

      سلام من کارشناسی مدیریت صنعتی هستم ساکن کرج یه دوسالی هم سابقه کاری دارم واقعا شغلی در این شهر برای خانمای متاهل نیست چند ساله که اینورو اونور واسه مصاحبه میرم دیگه خسته شدم, حتی این اواخر دیگه واسه منشی گری شرکتها هم واس مصاحبه میرفتم,کلا واسه هرکاری یا تایم کاریش زیاده یا ترجیحا مجرد میخوان,کمتر کسی هست که نیروی خانم متاهل بخواد,

    • ثنا

      سلام دوستان.من ارشد حسابداری خوندم بیکاری کلافه ام کرده هیچ سرمایه ای هم ندارم میخام وام بگیرم نمایندگی بیمه بزنم بنظرتون حواب میده ?

    • غزاله

      سلام دوستان من میخوام یه کاری رو شروع کنم ولی سرمایه زیادی ندارم به نظرتون چاپ سیلک دستی روی تی شرت و پارچه و ولاستیک و... چطوره؟

      پاسخ ها

      • صادق

        عاليه

    • مریم

      سلام
      من فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران هستم
      و در حال حاضر مشغول شغل وکالت هستم ، درآمد ماهیانه اینجانب بدون تعارف حدودا ۱۵ یا ۲۰ میلیون هستش
      اینکه نوشتید مهم نیست از کدام دانشگاه فارغ التحصیل میشید، اصلا درست نیست!!
      مسلما دانشجوی حقوقی که در دانشگاهی مثلی پیام نور درس میخونه ، اطلاعات بدرد بخوری بصورت آکادمیک در مورد رشته خود نخواهد داشت و حتی ممکنه در آزمون وکالت که یکی از سخت ترین آزمون هاست قبول نشه و حتی در صورت قبولی هم با اطمینان میگم که در پرونده های حقوقی موفق نخواهد بود .
      دانشجوهای دانشگاه های طراز اول ایران مثل تهران و شهید بهشتی از اساتیدی مثل دکتر شمس بهره مند هستند!!
      پس لطفا کساییکه قصد تحصیل در رشته حقوق رو دارند ، بشینید درس بخونید واسه یه دانشگاه خوب!!☺

      پاسخ ها

      • سودا

        لطفا حرف بیخود نزنید، من خودم فارغ التحصیل پیام نور هستم ، و همون درآمد شما رو دارم، شماها نشستین تو کلاس و اساتید بزور مطالب رو تو مخ شما کردن ولی ما پیام نوری ها به خودمون زحمت دادیم و کل کتابای مرجع رو خودمون خوندیم و یاد گرفتیم. ناگفته نماند که خیلی از رتبه های برتر هم فارغ التحصیل پیام نور یا آزاد بودن. الکی برا اینکه مردم رو منصرف کنید جو ندید.

    • فاطمه

      سلام من مدرک تزریقات رو دارم ولی متاسفانه جای مدرک من رو قبول نمیکنن که مشغول کار بشم و درامدی برای خود داشته باشم

    • الهام

      سلام من هم پزشک متخصص هستم . خیلی علمی حدود 3تا 4 میلیون هم درامد دارم .

      پاسخ ها

      • z

        واقعا ده پونزده سال طول میکشه تا پزشک شی؟؟

    • zibaye khofte

      چرا خیاطی و مزون داری جز لیست مشاغل پردارمد ایران نبود؟؟جدیدا ک پوشیدن لباسهای خاصی ک تو بازار نباشه واسه همه از نون شب واجبتر شده..به نظرم اینم باید تو لیست میبود

    • مريم

      من آموزشگاه آرايش و پيرايش دارم و البته آرايشگاه هم دارم به هيچ وجه توصيه نميكنم وارد اين كار بشيد درامد اموزشگاه كه حتي پول كرايه جا و اب و برقش هم در نمياره ارايشگاه هم فقط يه پول تو جيبي

      فقط ارايشگاهاي بالاي شهر با دكوراسيون هاي انچناني خوب در ميارن و اونهاي كه مالك هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ینی چی ک فقط پول توجیبی پس این همه ارایشگر چی میگن هی میگن بیا یادبگیر...؟من بین ارایشگری وعکاسی موندم کدومو برم ادامه بدم ...لطفا راهنماییم کنین ۲۰سالمه ممنون

    • م

      سلام من تو انتخاب رشته
      برا تضمین ایندم موندم ریاضی بخونم یا تجربی لطفا راهنماییم کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رشته های فنی مهندسی برای خانم ها آینده خوبی نداره. البته به احتمال زیاد . رقابت کردن با پسر ها تو این رشته ها خیلی سختتره

      • مه گل

        من تجربی خوندم فقط عمرو پولمو هدر دادم رشته های فنی مثل حسابداری کامپیوتر بازارکارش خوبه رشته ی برنامه نویسی هم سخت هست ولی درامدش عالیه

    • بدون نام

      تجربی بهتره، رشته های مهندسی برای خانم کار نیست

    • بدون نام

      طراحی لباس و چرا نگفتید تو لیست

    • Fateme

      من یازدهم ریاضی هستم با تجربه ها بگن چه رشته دانشگاهی خوبه؟؟

    • بدون نام

      من خودم مهندسی عمران خودم تو یکی از یکی از دانشگاههای طراز اول کشور کلا ورودی های دختر خیلیییی کمه و در بعضی از سال ها حتی به 10 نفرم نمی رسه . دوران دانشجویی هم خیلی به من سخت گذشت همش تو درس های مختلف با پسرها هم گروه می شدم کار می کردم. رقابت با آقایون هم کلا سختتر هست اگه واقعا به رشته های مهندسی علاقه مندید بیاید سمت این رشته ها وگرنه مثل من خیلی اذیت میشید

    • نسیم

      من کارمند بانک ملت هستم ماهی ۳ ملیون درامد دارم از ساعت ۸ صبح تا ۲

      پاسخ ها

      • Mahya

        سلام میشه کمی توضیح بدین شما چه رشته ای تو دانشگاه خوندین و برای کارمند بانک شدن از چه رشته های میشه رفت و شرایط استخدام چطوره؟!

    • mohaddese

      سلام من امسال باید انتخاب رشته کنم ولی بین ریاضی فیزیک و انسانی شک دارم ک کدومو برم از یک طرف ب ساخت و ساز و معماری خیلی علاقه دارم و از یک طرف ب وکالت....شما کدومو پیشنهاد میکنید؟¿

    • بیکار

      خوش بحال اونهایی که کار دولتی و بی دردسر دارن. من با مدرک ارشد مدیریت بازرگانی با 4سال سابقه کار توی این شرکت و اون شرکت بیکارم. متاهلم و هرچی دنبال کار میرم هیچ کاری برام نیست. نمیدونم خیاطی برم یاد بگیرم یا ارایشگری که یه درامدی برا خودم داشته باشم . هرچند این مدرک که وبال گردنم شده و باعث شده کاری باشه بگم در شانم نیست و دیگران پشت سرم حرف بزنن که این همه درس خوند اخرم هیچی

    • گیسو

      من کاردانی کامپیوتر دارم پارسال کاردانی به کارشناسی روزانه قبول شدم ولی انصراف دادم رشتمو دوس نداشتم!!! دوست دارم پزشک بشم الان 26 سالمه ولی ناامیدم پزشکی خوندن طولانیه و سختی داره میترسم از پسش برنیام

      پاسخ ها

      • Shima

        من نهم هستم نمیدونم چ رشته ای برم بین تجربی انسانی گیر کردم لطفا کمکم کنیند بگین کدوم بهتره

      • بدون نام

        مگه حتما همه باید درس بخونن تا به جای برسن ببین خودت از چه کاری خوشت میاد

    • رویا

      سلام دوستان
      من متهلم وبیکار
      میخواستم برم آرایشگری یاد بگیرم برا درامدش
      دیپلم دارم
      د
      دیپلم خیاطی هم دارم ولی هرجا برا کار میری باید کار با چرخ صنعتی بلد باشی منم بلد نیستم
      لطفا راهنمایی کنید آرایشگری درامد مناسب داره براش هزینه بکنم
      مخصوصا چه بخشاییش بیشتر خواهان داره
      ممنون میشم راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیاطی عالیه سرمایه زیادی هم نمیخواد برو یاد بگیر

    • زینب

      سلام دوستان
      من ۲۷ سالمه رشته تجربی خوندم ولی بدون در نظر گرفتن علایقم و راهنمایی اشتباه کنکور انسانی دادم و فارغ التحصیل رشته حقوق هستم.بنظرتون دوباره برم کنکور پزشکی بدم یا برم تو کار آزاد؟

      پاسخ ها

      • پرستو

        خوش به حالت زینب جان من که همچین معدل هایی ندارم بتونم قبول شم ولی به نظرم تو با این معدلت اگه سرمایشو داری و میتونی در آینده مطب بزنی حتما پزشکی بردار من معدلم ۱۷فک نکنم قبول شم الان کلاس هشتمم للع میخوامسال بعد انتخاب رشته کنم انشا ا..

    • الینا

      ببخشید نظرتون دربارهی رشته ی حقوق چیه؟

    • شادی

      سلام
      دوستان رشته دانشگاهی و کار که مثل طرز تهیه قرمه سبزی نیست که هر کی موفق شد بیاد بگه بقیه هم موفق بشن هر کسی را بهر کاری ساختن یکی تو پزشکی موفق هست و یکی توی خیاطی و اگه اینها جابجا بشن هیچ کدوم موفق نیستن به همین راحتی به نظرم اول فازتون و پیدا کنین بعد عمرتون و صرفش کنین با تلاش و پشتکار و علاقه کاری نیست که توش موفق نشین
      از من گفتن
      این توصیه های عمه تراپی که شوهر کن و کار نکن یا آقا بالا سر می خوام چکار یا این خوبه و اون بده رو بزارین کنار راز پیشرفت توجه توسعه زنان کشور ما فقط و فقط استقلال هست و اون بدست نمیاد مگر اینکه خودتون درآمد داشتین باشین یه مهارت کافیه تا درآمد داشته باشین
      می تونین از رنگ ، مش ، کاشت ناخن و مژه،گرفته تا وکیل و مشاور و دندانپزشک تا مدرس زبان و پیانو و آشپزی ، کیک پزی ... خلاصه هر چی که بلدی فقط جرات داشته باش و اقدام کن و دائم یاد نگیر و بایگانی کن خودت رو بنداز تو جریان کار مطمئن باش اوضاع بهتر از اونی هست که تنبلا می گن کار کن همه چی خوبه با اما و اگر و این بده اون زشته این مردونه است اون زنونه است کلات پس معرکه است.

    • بدون نام

      من مقداری سرمایه دارم حدود ۲۰،۲۵میلیون چه کاری میتونم بااین پول بکنم

      پاسخ ها

      • مهتا

        سلام عزیزم میتونی ۲۰ تا ۲۵ میلیون دبگه بذاری روش بری یه خودروی ملی بنام پراید بگیری روش کار کنی

    • پرستو

      سلام
      من یه دانش آموزم قراره امسال انتخاب رشته کنم خودم که علاقمند به مهمانداری هواپیما هستم یعنی بنظرتون این رشته رو انتخاب کنم یا با معدل ۱۷یه شغل خوب بهم معرفی کنین

    • ریحانه

      من معلمم
      بهترین شغل برای خانمها معلمی هست.وجهه اجتماعی داره و تعطیلات زیاده. از ۷ و نیم صبح تا ۱۲ ظهر فقط درگیری.
      بالای ۳میلیون حقوقمه و راضی هستم.

      پاسخ ها

      • آرزو

        عزیزم من مربی مهد هستم خیلی دنبال این هستم معلم بشم ولی واقعا چرا نمیشه تو آزموناش موفق شد انگار آزموناش هم الکیه و پارتی بازی میکنن استخدام میشن

      • بدون نام

        معلمی وجهه اجتماعی داره؟؟؟!!!!! آره برای مردهای شکاک بهترین شغل واسه خانمها معلمی است

    • زهرا

      من باید چیکار کنم.با ۱۶ سال سابقه کار به خاطر بالا رفتن قیمت ارز ودلار طبق صلاح دید روسا خانه نشین شدم.خدایا به تو توکل میکنم.بچه ها شماره خدا چنده؟فقط خدا به هممون کمک کنه...

    • سوده

      سلام دوستان به نطر من اگه هر کس به رشته تجربی علاقه داره انتخابش کنه چون هیچ پزشکی وجود نداره که بیکار باشه
      من خودم پزشکم از شغلمم خیلی راضیم

    • پریسااااا

      سلام من رشته انسانی خوندم امسال کنکوردادم ولی نمیدونم چه رشته ای بخونم درآمدش خوب باشه لطفا راهنمایی کنید

    • پریسااااا

      سلام من رشته انسانی خوندم امسال کنکوردادم ولی نمیدونم چه رشته ای بخونم درآمدش خوب باشه لطفا راهنمایی کنید

    • عاطفه

      من لیسانس حسابداری دارم و نرم افزار هلو هم بلدم ولیلی. 3 ساله جایی رفتم واسه کار گفتن باید سابقه کار داشته باشی.خب آدم بلاخره از یه جایی باید شروع کنه که براش سابقه بشه.همه دوستام که پارتی داشتن رفتن سر کار الی من بیچاره.الان از هرچی کاره زده شدم پشیمونم که درس خوندم.افسردگی گرفتم همش گریم میگیره.فکر میکنم خیلی بی ارزشم.برام دعا کنین

    • بدون نام

      سلام بچه هارشته من تجربی خیلی ب پزشکی وکلادرمان علاقه دارم ولی ازیه طرفم خیلی دلسوزم حال وحوصله بیمارستان ودردوآه وناله ندارم زودحالم گرفته میشه موندم الان چکارکنم رشته مون دوس دارم ولی فقط تئوری بنظرتون چ رشته ای خوبه برام

    • .....

      سلام هزینه تحصیل در رشته تجربی بالا و همچنین تجربی خیلی طول میکشه یه ده پانزده سالی طول میکشخ تا پزشک بشی و خیلی سخت البته هر کاری سختی خودشو داره همه چی سخته و.... اگه واقعا به تجربی پزشکی ..... علاقه داری
      برو نداری و همچنین ترسو هستی سمت پزشکی نرو به خاطر چشم تو هم چشمی که بدبختی ببین تجربی داوطلب زیاد داره و کلی ام باید پشت کنکور بمونی تهش قبول شی پرستاری ... و دانشگاهم11سالی باید وقت بزاری اگههمه. رسارو بکوب بخونی قبول بشی نشی ام که نصف عمرت باید بزاری پس از من به شما نصیحت اگه خیلی خ. خرخونی پول داری از چیزی نمیترسی تحملت بالاست برو تجربی و همچنین علاقه وگرنه به خاطر حرف اینو اون بری ببخشیدا هیچ پخی نمیشی .....

    • Zahra

      به نظرمن بهترین رشته تجربیه که واقعا بخونی وپزشک بشی

    • الهه

      ایا رشته وکالت خوبههههههه

    • مهسا

      من بین ارایشگری وعکاسی موندم کدومو برم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عکاسی

    • ثنا

      سلام من سی سالمه دیپلم حسابداری دارم وخانه دارم دو تا بچه ابتدایی دارم همسرم شغل دولتی داره ولی خودم بیکارم خیلی دوست دارم یک کاری شروع کنم دنبال آرایشگری هستم ولی هم وقت میبره هم هزینه داره یک کار زود بازده میخوام
      چی پیشنهاد میکنید

    • هدی

      سلام
      من 25 سالمه و لیسانس مهندسی صنایع شیمیایی دارم
      قبلا آژانس بانوان داشتم و سر از کار آزاد تا حدودی در میارم
      الان دنبال یه تخصص یا کار پر بازده ام
      60 میلیون سرمایه دارم چی پیشنهاد میکنید ؟

    • بدون نام

      سلام.من این کار هارو به خاطر موقعیت نمیتونم بکنم یه کار ساده تر سراغ ندارین

    • زهرا

      سلام
      من۲۱ سالمه و یه دختر۱۶ ماهه دارم از تو خونه بیکار موندن خسته شدم خودمم دیپلم ریاضی دارم در ضمن مدرک خیاطی هم دارم ،به شغل دبیری هم خیلی علاقه دارم به نظرتون چه کاری برای من بهتره ؟

    • ساغر

      سلام
      اینکه اینجا هرکی ی نظر میده واسه دلگرمی خوبه ولی اول واقعا باید علاقه خودتونو ببینید بعد بفکر کار باشید..اگه علاقه باشه بی شک پشتکار هم برای درست و ب نحو احسن انجام دادن اونکار اینجاد میشه چون هدف داری چون دوسش داری..من میخوام حقوق بخونم شاید یکی از حقوق خوشش نیاد یا یک وکیل ناموفق دیده باشه بیاد ب من بگه افتضاحه نرو ولی همه مث هم نیستن ادمای موفقی هم داریم همه چی ب خودتون بستگی داره..انتخاب درستی رو انجام بدید

    • بدون نام

      سلام من پایه نهمم رشته تجربی ام دوست ندارم درسم خوبه لطفا کمکم کنید چه شغلی برم که درامد داشته باشه

    • بدون نام

      سلام من دیپلمم تجربیه از طرفی دوست دارم یه شغلی که پر درآمد باشه وزود به کار رسید داشته باشم مثل آرایشگری ولی از طرفی هم دلم نمیخواد که آدم کم سوادی باشم و دوست دارم که ادامه تحصیل بدم و تصمیم گرفتم که کنکور انسانی بدم و یا حقوق یا دانشگاه فرهنگیان قبول شم ولی بس که اطرافیان هی میگن با درس آدم به جایی نمیرسه دلسرد شدم همش میگم نکنه این همه درس بخونم آخرشم حسرت اینو بخورم که کاش از همون اول یه حرفه انتخاب میکردم واقعا اگه کسی اطلاعات داره کمک کنه

    • بدون نام

      اصلا مگه شغل هم هست که سفارش هم میدید؟

    • نوشین

      سلام.من مدرس موسیقی و ساز هستم....واقعا این رشته هنری بدرد ایران نمیخوره چون مردم پول نمیدن واس هنر....اما تو کشورای دیگه عالیه ....که متاسفانه من نمیتونم برم

    • دانش آموز

      منم وقتی انتخاب رشته کردم دوست دارم وکیل شم.

    • بدون نام

      سلام من سی سالمه متاهل هم هستم خیلی نیازدارم برم سرکار به نظرتون حسابداری بخونم یاحقوق ویا علوم تربیتی توروخداجواب بدید راسته میگن برای سی وپنج سال شغل گیرنمیاد خواهش میکنم جواب بدید

    • بدون نام

      سلام من ده سال ارایشگاه داشتم اجاره هم نمیدادم بعد از ده سال فقط به اندازهی خرید یک ماشین تونستم پول جمع کنم هم دورهای هام هم مثل من بودن خرجش خیلی بالاست سه ماه بیکاری داره باید هر سال دوره ببینی همیشه به روز باشی

    • Nzii

      من شیمی کاربردی میخونم میخوام تغییر رشته بدم موندم مدیریت مالی بخونم یا حقوق
      لطفا کمکم کنین

    • Nzii

      سلام چرا نظر من نییییست

    • پریا

      سلام، من فوق لیسانس مدیریت بازرگانی هستم، تا ۵ سال میش شاغل بودم ولی بعدش به خاطر دوتا فرزندی که خدا بهمون داد سر کار نرفتم، الان قصد دارم یه کاری برای خودم دست و پا کنم، موندم که برم تو شرکتها کار کنم، که در اون صورت در اختیار خودم نیستم و بچه هام تنها میمونن، یا یه کار آزاد مث آرایشگری یا دفتر بیمه یا نمایندگی فروش بزنم، خیلی درگیری ذهنی دارم کمکم کنید نظر شما چیه، اونایی که هم رشته من هستین چکار میکنین؟؟

    • ملیکا

      سلام.من یه پزشکم. عاشق شغلمم. کلی واسه اینکه به اینا برسم زحمت کشیدم. میخوام بگم فقط علاقه نباید داشته باشی که اگه تلاش نکنی نمیتونی هیچی بشی. اگه واقا حدشو داری که 7 8 سال درس بخونی و علاقشم دارید برید همین رشته. من خودم روزی 15ساعت درس میخونم و دانشگاه ایران قبول شدم. الانم مطب زدم واسه خودم حال میکنم. پس باید تلاش کنید.

    • م.د

      سلام من سال سوم انسانی هستم میخوام حقوق بخونم کدام شاخه حقوق برای یک خانم خوبه وپر درامده

    • رویا

      من یه دختر دانشجوم ی بهداشتم چه کاری برام مناسبه

    • صبا

      سلام به نظر شما توی شهر کوچیک با 30 تومن چه شغلی میشه راه انداخت؟

    • صدف

      میشه خواهش کنم بهم کمک کنید که ایا رشته حقوق بهتره یا مدرییت

    • نازنین

      سلام من امسال میخام انتخاب رشته کنم تو انسانی و تجربی موندم ایا وکالت برای خانوما مناسب هست رشته انسانی خیلی سخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج