۷۱۳۶۱۶
۱۰۳ نظر
۵۰۰۹
۱۰۳ نظر
۵۰۰۹
پ

ضریب و حداقل و حداکثر حقوق کارمندان ابلاغ شد

مصوبه دولت درباره تعیین ضریب حقوق و حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و همچنین بازنشستگان و هم‌سان‌سازی حقوق آن‌ها ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر: از سوی اسحاق جهانگیری، مصوبه دولت درباره تعیین ضریب حقوق و حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و همچنین بازنشستگان و هم‌سان‌سازی حقوق آن‌ها ابلاغ شد.

ضریب و حداقل و حداکثر حقوق کارمندان ابلاغ شد

متن کامل این مصوبه به این شرح است:

تصویبنامه شماره ۱۴۸۹۶/ت۵۵۳۱۳هـ مورخ ۱۶/۲/۱۳۹۷ هیأت وزیران

سازمان برنامه و بودجه کشور- سازمان اداری و استخدامی کشور

هیات وزیران در جلسه ۵/ ۲/ ۱۳۹۷ به پیشنهاد مشترک سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب ۱۳۸۶- و بند (پ) ماده (۲۸) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران -مصوب ۱۳۹۵- و بند (الف) تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور تصویب کرد:

۱-ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات به میزان بیست و پنج هزار و پانصد و نود و سه (۲۵,۵۹۳) ریال تعیین می‌شود.

۲-ضریب حقوق شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت -مصوب ۱۳۷۰- (از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه) برای سال ۱۳۹۷) به میزان یکهزار و هفتصد و نود و هفت (۱,۷۹۷) ریال تعیین می‌شود.

۳-افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص از جمله شرکت‌ها و دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان‌های موضوع ماده (۵) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۹۷ به میزان شش درصد (۶%) تعیین می‌شود.

تبصره- رعایت مفاد ماده (۷۵) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) - مصوب ۱۳۹۳ - الزامی است.

۴- حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور به استثنای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷ به میزان یازده میلیون و دویست و سی هزار (۱۱,۲۳۰.۰۰۰) ریال و حداکثر حقوق و مزایای مستمر این قبیل کارکنان به میزان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در این بند تعیین می‌شود. در صورتی که حقوق و مزایای مستمر هر یک از شاغلین پس از اعمال ضریب حقوق موضوع بندهای این تصویب‌نامه و ضریب تعدیل موضوع بند (۷)، کمتر از دوازده میلیون (۱۲,۰۰۰.۰۰۰) ریال باشد، مابه‌التفاوت آن تا دوازده میلیون (۱۲.۰۰۰.۰۰۰) ریال به سقف مبلغ محاسبه شده، ناشی از اعمال ضریب تعدیل، اضافه خواهد شد.

۵- حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷ به میزان هفت میلیون و یکصد و شصت و یک هزار (۷,۱۶۱.۰۰۰) ریال تعیین می‌شود که با احتساب فوق‌العاده‌های موضوع ماده (۶) قانون یاد شده و ضریب تعدیل موضوع بند (۷) این تصویب‌نامه، این میزان نباید کمتر از دوازده میلیون (۱۲.۰۰۰.۰۰۰) ریال شود و مابه‌التفاوت آن تا دوازده میلیون (۱۲.۰۰۰.۰۰۰) ریال به سقف مبلغ محاسبه شده، ناشی از اعمال ضریب تعدیل، اضافه خواهد شد.

۶- مقامات و هم‌طرازان موضوع ماده (۷۱) قانون مدیریت خدمات کشوری و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره و رؤسای دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، استانداران و شهرداران مراکز استان‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر مراکز استان‌ها در سال ۱۳۹۷ مشمول افزایش حقوق و مزایای مستمر نمی‌باشند.

۷- با استناد به جزء (۱) بند (الف) تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، کلیه کارکنانی که حقوق و مزایای مستمر مندرج در حکم کارگزینی آنها در سال ۱۳۹۷، پس از اعمال افزایش ضریب حقوق موضوع این تصویب‌نامه، ماهانه کمتر از پنجاه میلیون (۵۰,۰۰۰.۰۰۰) ریال باشد، حقوق و مزایای مستمر آنان به میزان پریب تعدیل قابل محاسبه با فرمول زیر، نسبت به حقوق و مزایای مستمر سال ۱۳۹۷، رشد می‌یابد:

تبصره ۱- منظور از حقوق و مزایای مستمر برای مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری، حقوق ثابت و فوق‌العاده بندهای (۲)، (۳)، (۵) و (۱۰) ماده (۶۸) قانون مذکور است. برای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و سایر دستگاه‌هایی که دارای مقررات خاص هستند، حقوق و فوق‌العاده‌های مشمول کسور بازنشستگی، ملاک عمل خواهد بود.

تبصره ۲- افزایش ناشی از ضریب تعدیل در سال‌های آینده مشمول افزایش ضریب حقوق سال مربوط خواهد شد.

۸- در اجرای این تصویب‌نامه رعایت احکام بند (ب) ماده (۷۴) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و تبصره بند (ی) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) -مصوب ۱۳۹۳- الزامی است.

اسحاق جهانگیری- معاون اول رییس‌جمهور

آیین‌نامه اجرایی بند (ج) تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور در موضوع تعیین ضریب حقوق و حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان و هم‌سان‌سازی حقوق آن‌ها (تصویبنامه شماره ۱۲۱۵۴/ت۵۵۲۵۷هـ مورخ ۱۶/۲/۱۳۹۷ هیئت وزیران):

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سازمان برنامه و بودجه کشور- سازمان اداری و استخدامی کشور

هیئت وزیران در جلسه ۵/ ۲/ ۱۳۹۷ به پیشنهاد مشترک سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب ۱۳۸۶- و بند (ج) تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، آیین‌نامه اجرایی بند یاد شده را به شرح زیر تصویب کرد:

آیین‌نامه اجرایی بند (ج) تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور

ماده ۱- حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۷، ده درصد (۱۰%) نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش می‌یابد.

ماده ۲- حداقل حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی به میزان یازده میلیون و سیصد و هشتاد و پنج هزار (۱۱,۳۸۵.۰۰۰) ریال و حداکثر حقوق آنان هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می‌شود. پس از اعمال افزایش سالانه موضوع ماده (۱) و همسان‌سازی موضوع ماده (۳) این تصویب‌نامه، چنانچه حقوق بازنشستگانی که سی سال سابقه خدمت داشته‌اند کمتر از دوازده میلیون (۱۲.۰۰۰.۰۰۰) ریال شود به دوازده میلیون (۱۲.۰۰۰.۰۰۰) ریال افزایش می‌یابد.

تبصره- اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی از شمول حداکثر این ماده مستثنی می‌باشند.

ماده ۳- در اجرای بند (ج) تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، موظفین و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح پس از اعمال درصد افزایش حقوق سال ۱۳۹۷ نسبت به حقوق سال ۱۳۹۶، با افزایش امتیازات گروه‌های شغلی جداول مواد (۱۰۹) و (۱۱۰) قانون مدیریت خدمات کشوری -مصوب ۱۳۸۶- در سقف اعتبارات مندرج در بند یاد شده و سایر قوانین و مقررات مربوط با ضریب یک‌هزار و هفتصد و نود و هفت (۱,۷۹۷)‌ ریال اعمال می‌گردد.

تبصره ۱- جداول افزایش امتیازات به نحوی که درصد افزایش امتیازات گروه‌های شغلی پایین‌تر (با اولویت کسانی که دریافتی ماهانه آنها کمتر از بیست میلیون (۲۰,۰۰۰.۰۰۰) ریال می‌باشد) بیشتر باشد، توسط سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و اداری و استخدامی کشور حداکثر ظرف یک هفته پس از ابلاغ این تصویب‌نامه، ابلاغ خواهد شد.

تبصره ۲- برای موارد خارج از قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و قانون مدیریت خدمات کشوری، تطبیق گروه شغلی آنها با رعایت طرح طبقه‌بندی مشاغل مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری عمل خواهد شد.

ماده ۴- سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از محل منابع داخلی خود، حداکثر در سقف افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۳۹۷ بر اساس مفاد این تصویب‌نامه اقدام نمایند.

اسحاق جهانگیری- معاون اول رییس‌جمهور

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بقیه ملت که کارمند نیستن هن باید بمیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما كه كارمند نيستي يا جنست و گرون ميكني يا خدماتت و پس بدبخت حقوق بگيره

      • ای خدا

        خوش بحال اونايي که کارمند نیستند مثلاً کار فنی دارند درآمد خودشان را با دلار تطبیق ميدن ولی کارمندان بدبخت حقوقشان با ریال هست خرج کردناشون با دلار هست مغازه دار ان هم که خدا براشون خواسته هر قیمتی دلشان خواست جنس خود را میفروشند نظارت هم که وجود ندارد!!!

    • بدون نام

      حقوق كارگزان و كه افزايش نداديد !!!!
      كارمندا هم ميپيچونيد !!!!
      با اين تورم و گراني حقوق كارگر و كارمند بايد 2 برابر ميشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الحق قشنگ گفتی

        سیر یادش به گرسنه نیست

        دریغ از عدالت نسبی. دریغ

      • بدون نام

        امروز صبح رففتم براب تعمیر کولر دو تیکه لوازم‌ بخرم می گفت که نمی دانم لوازم بهت بفروشم یا نه به خاطر قیمت متغیر بازار گفتم‌ خودت می دانی

      • بدون نام

        اره باش تا بشه

    • حمید

      مرگ بر کارگر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیوونه شدین ؟

      • هموطن عزیزم

        حمید آقا آخه مرگ بر ظالم وستمگر جواب نمیده پس مرگ بر مظلوم بگیم شاید خدا نظری ولطفی بکنه

      • بدون نام

        وقتی نون مفت دولتو بخوری بچت مثل حمید درمیاد سرکش میشه

    • بدون نام

      اخه هین چه وضع مملکت ایرانبا۸۰ملیون جمعیت۷ملیون کارمندژاپن با۳۰۰ملیون جمعیت۴۰۰هزارکارمندفرق جهان اول وسوم یکی ازدلیلاش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

      • ج جوادی

        جمعیت ژاپن 125 میلیونه

      • هموطن

        دوست عزیز ژاپن کشور پیری است و ایران کشور جوان،پس به همین مراتب نیروی کار هم متغیر است.

      • رضا

        داداش اطلاعات نداري لازم نيست حتما صحبت كني...

    • بدون نام

      حقوق بازنشستگان زیر دو میلیون چقدر اضافه شده ؟

      پاسخ ها

      • گوهر گنجه

        حقوق بازنشتگی چقدر اضافه مشه

      • p.v

        تورم هی بالا میره اینا میان ریال ریال به حقوق بازنشستگان اضاف مبکنن این انصاف خدایی ،،لطفا بربد بازار رو بببنید به کجا‌رسیده اقایون نماینده که حقوق نجومی‌میگیرید ،،

      • بدون نام

        ده درصد برو خرج کن حا لشو ببر

      • ج جوادی

        10 درصد یعنی اگه یک ونیم میگرفتی الان میشه یک و ششصد وپنجاه!

      • بدون نام

        من بازنشسته که ۸ سال در جبهه بودم حداقل باید ۴ ملیون بگیرم

    • محسن

      هر کسی فهمید چی شد به ما هم توضیح بده

      پاسخ ها

      • امید

        خدا لعنتشون کنه ،هدف این بود آخرش بکن 10درصد
        اصلا ما تورم نداریم
        این آشفتگی و تورم کشور مال افغانستانه.ما اینجا هیچ مشکلی نداریم

      • بدون نام

        محسن جان من هم نفهميدم!! حال نميدونم من نمی فهمم یا اینکه طوری نوشتن که کسی سر درنیاره!! چون اکثراً می بینم که نوشتن نفهمیدن مثل من و شما، خدا اگه بشه بخیر کنه!! اما فکر نکنم!!!

      • بازنشسته

        خدا ازتون نگذره ابن هپه وعده وعید دادین که بگیدده درصد مرده شورتون ببرن دلارشده شش هزارتومن اونوقت شماهای بی انصاف فقط دهدرصد افزایش دادین امیدوارم به درگاه خداوند زن وبچتون مثل زن ولچه بازنشستگان سر کنن که بفهمن سختی یعنی چی

      • بدون نام

        کی گفته ۱۰ درصده؟
        افزایش حقوق امسال با این ابلاغیه شده ۶درصد!!
        واقعا ملت را مسخره خودشون کردند

      • بدون نام

        جهان سومیهای بدبخت

    • بدون نام

      ما که.نفهمیدیم چی شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افزایش حقوق کارمندان شد ۶ درصد

    • بدبخت

      ما که نفهمیدم آخرش چی شد

    • علی

      واقعا زحمت کشیدن .موندیم چه جوری اینهمه حقوق و خرج کنیم

    • amirhoseni

      واقعا تو ایران زندگی میکنن؟؟؟
      اینا واقعا روشون میشه میگین یک و دویست؟؟؟؟
      با یک و دویست یه بازنشسته چطور خب زندگی کنه؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا حتی در فکر ادم نمیگنجه که اخه چرا باید یه ادم شغل داشته باشه یعنی یک ماه مثل همه شاغلین کار بکنه اونوقت 1200 حقوق بگیره فرقش با اوکه هیچ نمیگیره چیه این هر دوشون زنده هستن ولی متاسفانه زندگی نمیکنند . چرا باید کسی که کار میکنه فقیر باشه

      • بدون نام

        ما رو باش که چی فکر میکردیم و چی شد!!!!!!؟

    • محمدبراتی

      کارگران منطقه عسلویه که تو شرکت گاز کارمیکنن چرا فکری به حالشان نمیکنید تو این گرمابه کشور خدمت میکنن لامصب ها دولت اسلامی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به اسم اسلام و به کام نامسلمونها.. کجای اسلام داره
        عمل مییشه که از اسم مقدس اسلام هم استفاده بشه

    • بدون نام

      مملکتی که مسولینش دروغ بگن باید زودتر نابود شه چرا باید اینقد دروغ بگین مگه مجبورید پدر ملت و د
      راوردید حداقل دروغ نگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست دولت درد.؟ آیا خودشان هم اینقدر حقا میگیرند

    • بدون نام

      کسیکه بازنشسته میشوداول مشلاتش مانند داشتن فرزند دانشجو ومتوسطه میهمان زیاد وانتظارات بیشترازاومیباشد اگرکمبودی داشته باشد توان کاری راهم ندارد چون شیره وجودش را کار دولتی گرفته انواع بیماریها هم به سراغش میایند پس اگربازنشتگان نه بیشتربلکه برابرشاغلین دریافتی داشته باشندقطعا برای مسئولین محترم بی اجر نخواهد بود این درترغیب ودلگرمی شاغلین درانجام امورات وامانت داری شغلی تاثیری بسزا خواهدداشت .

    • مختاری

      من که سر در نیاوردم لااقل واضع می گفتن ۱۰درصد یا ۲۰ درصد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ده درصد مگه نخوندی

      • بدون نام

        افزایش ۶درصدی اعمال میشه

    • بدون نام

      برای مسمری بگیر یکملیونی ده درصد اضافه کردید مسولین محترم آیا با بااینحقوق خودتون میتونید زندگی کنید خدا ازتون نگذره که اصلا بفکر زعفا نیستید براتون مهم نیستن

    • بدون نام

      نظرهای که به نفع دولته رو نشون میدین متاسفم

    • بهروز رسولی

      تورم پنحاه درصد . افزایش حقوق بازنشسته ده درصد .
      بازنشسته فقیر و فقیر تر . ضعیف و سرشکسته میشود
      چی فکر میکردیم چی شد

    • بدون نام

      چه شعرزیبای هیت دولت ونمایندگان ملت باافزایش ضریب شش درصدوتورم نودوپنج درصدمتشکریم به ایرانی بودنمون شرمساریم.مرگ بر آمریکا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم حساب کردم افزایش حقوق شاغلین ۶درصد ابلاغ شده

    • ح ک

      همش بندو تبصره دیدیم آخرش هم معلوم نشد کی چقدر میگیره 30 سال درس دادم بالیسانس حقوقم اندازه ی یک انبار دار بیسواد هم نیست ،بعضی ها خونه داشتند وبازهم گرفتند وزمین هم گرفتند.اما به من نه خونه نه زمین ونه وام برای خانه..هیچی هیچی

    • محمد کریمی

      از فقیر پایین تر میشه مسکین فعلا که حقوق کارمند و کارگر ، زیر خط فقر که هیج ؛ زیر خط مسکینه وای بر شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مسکین پایینتر هم میشه مستکین
        یعنی فرهنگیان و نیروهای مسلح

    • ت ح

      خدااااااااااااااا !!!

    • بدون نام

      این فرمول را فقط جهانگیر خان متوجه می شود

    • ارسلان اقبالی

      کشاورز بدبخت هزینه کردش بیش از پنجاه درصد افزایش داشته .اونوقت قیمت محصولات کشاورزی یک ریال افزایش نداشته پول گندم کشاورز بدبخت بعد از ده ماه پرداخت عین هو گدا بریده بریده میزارن کف دستش

    • ایثارگر

      فقط دروغ دزدی

    • رضا عابدی

      آقای جهانگیری لطف کنیددر مورد حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری ادارات دولتی و خصوصی که با ماشین بیش از سی میلیون تومانی خود و با کلیه هزینه خودرو اعم از لاستیک بیمه بنزین وگاز و کلیه مخارج به حساب راننده ولی کل حقوق یک میلیون تومان وجالب تر از همه بیمه تامین اجتماعی هم ندارد و هیچ نوع بن وعیدی و حق اولاد تعلق نمیگیرد اگه ادعا داری به فکر ما باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برن اسنپ ماهی خالص سه میلیون تومن درآمد داره

      • بدون نام

        خوب برو اسنپ بیشتر در میاری

    • بازنشسته

      داداچ جهانگیر چی نوشتی!

    • بدون نام

      اقای جهانگیری اینقدر ماده وتبصره والحاقیه گفتی که مانفهمیدیم چه خاکی امسال بسرما بازنشسنه ها بااون همه بوق وکرنامی ریزید ایا حقوق مابازنشسته ها به خط فقر رسیده یاهنور اندرخم یک گوچه آیم ماکه متوجه نشدیم واضح تربگویید یک بازنشسته گه یک میایون وهفتصد حقوقش امسال چقدر می گبره

    • بدون نام

      پس ۱۹،۵ درصد که قرار بود اضافه بشه چی شد

    • بدون نام

      این عددها درسته!!؟
      یعنی حقوق قضات و اعضای هیئت علمی حدودا 14 برابر بقیه کارمندان است!!!؟
      ضریب آنها 25593 بقیه 1797!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون خود دولتیها و مجلسیها هم حقوق هیات علمی میگیرن

    • بدون نام

      بنده کارمند دولت هستم با 26سال سابقه خدمت،امیدوارم که حق کارمندان سابقه دار را نسبت به کم سابقه ها(که شایع شده بود بصورت پلکانی پرداخت می شود،یعنی آنهایی که سابقه کم دارند نسبت به آنهایی که سابقه بالا دارند و به الطبع حقوق بالاتر نسبت به کم سابقه دارها دارند)ضایع نکرده باشید مگر نه اختلاف بین کارمندان شاغل بوجود می آید و همچنین دلسردی و انگیزه کم کار ی در بین کارکنان با سابقه زیاد.

      پاسخ ها

      • علی

        دوست عزیز فعلا برا همه 6 درصده نگران نباش

    • فرهنگی دلمرده

      ماکه متوجه نشدیم چنددرصد افزایش حقوقی داریم....هرکس متوجه شد به ماهم بگه

    • علی

      با عرض سلام افزایش حقوق شاغلین 6 درصد هست چون ضریب از 1695 شده 1797ریال یعنی 6 درصد افزایش ححقوق داریم برا شاغلین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خدااااااا...!؟

      • بدون نام

        متاسفانه همینطوره

      • ناهید حلیم زاده

        من یک میلیونو ۹ هزار میگیرم حالا چقدر میشیه

    • بدون نام

      فعلاهمه سرکاریم

    • بدون نام

      افزایش حقوق 6% و افزایش قیمت کالاها 60%!

    • فرهنگی

      ما که نفهمیدیم چون نفهماندند پس بفهمید که اونا هم نمی فهمند چون نفهمند.

    • بهلول هستم

      شوخی نکنید ؟حضرات قوم فقرر رابرای مردم خرد نکردند؟انانیکه ژن برتردارند ازمواهب اسمانی بهرهمیبرند؟یک دنیا میداندایرانی غنی بوده ؟امادرفقرفاقه غوطه وربوده ؟زعما قوم ودانایان امردرجامعه شناسی سی دو میلیون فقیر؟بیست وهفت میلیون زیرخط فقر؟باقی ان بخورنمیر؟ریسکمیسیون اقتصادی اعلام.بیست میلیارددلاربه صندووق واریز نشد وسی میلیاردهم ازایران خارج کجا؟؟؟اقایان داشته باشند ؟فرقی ندارد انکارمن دارم مرک برامریکا تمام فقرازامریکاست

    • بدون نام

      تا به حال هیچ دولتی ،این تصمیم غیر منطقی را نگرفته است!

    • امیر

      یکی نیست بگه بیشعور فقط از دیروز تا حالا ۶ درصد رفته رو اجناس

    • سعید

      خاک بر سرتون بازنشسته ها ده درصد

    • بدون نام

      من پس از سی سال خدمت در ناجا با ز نشست شدم چرا دو ملیون دویست حقوق من باشد حداقل باید چهار ملیون حقوق بگیرم نیروی انتظامی از همه ارگانها پائینترین حقوق میگیرد

    • امیر

      گند کاشتین با این اصافه کردنتان خدا لعنت کنه اونیکه معنای گرانی را نمی فهمه

    • بدون نام

      زور و قدرت دستتونه هر بلاییو رو هرجور که میخواید بر سر مردم بیارید. نرخ تورم کجا افزایش حقوق کجا........ بماند تا بعد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سپاسگزاری کنید والا این هم قطع میشه
        کفران نعمت بده چرابجای تشکرازمقامات
        طلبکارانه کامنت می گذارید.درسته حقوق ها
        نجومی نیست اما چکارباید کرد.ان شاا....
        برجام درست بشه تصاعدی حقوق می گیریم

    • بدون نام

      خودش هم نفهمید .چیکار کرده ،خوب از اول بگو ده درصد خدا گرفتار همین حقوقت کنه بسه دیگه جکر مردم را از تو حلقشون بیرون کشیدن بسه تو. ابه خدا بسه

    • امین مطلق

      این روحانی واقعا چطور این همه مردم رو گیر آورد

    • کشور

      حقوقهای نامتعارف بعضی از اورگانها هارو کاهش دهید خدارو خوش نمیاد کارمند شرکت نفت با اکثریت حقوق نزدیک به بالای پنج ملیون حقوق میگیره اونم باکلی تعرفه های دولتی خیلی کم مانند دندانپزشکی یا ....به خدا ظلم یه کارگر ساده یک دویست حقوقش باشه این کجاش انسانیت

    • ایران

      ضریب 1797 یعنی 6 درصد متوجه شدید قشنگ به اسم 10 درصد کلاه سر کارمندا گذاشتن مثل بقیه کارهای دولت تورم خداداند حقوق بخورو نمیر که 6 درصد اضافه کردن دلار در خونه جهانگیری 4200 تو محله ملت7200 بر فرض دلار4200 قدرت خرید با این درصد اعلامی 400 هزار کمتر از سال پیش شده علی برکت الله.....

    • مهدی ص

      ضریب سال قبل1696 بود ضریب امسال1797شده پس با این حساب افزایش حقوق 6درصده....

    • م.م

      خدالعنتشون کنه .که اصلابه فکرقشر کارگرنیستن

    • بی نام

      خدایا خودت حق ما را از اینا بگیر

    • بدون نام

      اجر شما با همان خدا .اخه مرد حسابی تا همین الان بالای 30درصد همه چی گران شد بخدا مایه شرمندگی هست 10درصد با اینکارها وجدان کاری را نابود میکنید

    • بدون نام

      هییییی،گارگرمو هنوز کامل حقوق نگرفتم هنو معلوم نی پایم چقده،با این حقوقای پایین کارگری و این قیمتا، خیلی سخت بگیریم نیمه ماه خالیه خالی،خدایی چه وضعیه.....۸ گرو ۹

    • بدون نام

      جهانگیری وقتی نگاهش میکنی یاد سال ۱۳۲۰ میافتی

    • بدون نام

      درسته که ازفرمول سردرنیاوردیم ولی قطعا همه متوجه شدیم که فاصله حقوق یه سری کارکنان دولت (ادارات خاص) توهمین مملکت با سایر کارمندان فاصله بسیار زیادی داره وفهمیدیم آن چیزی که اهمیت نداره و بهش توجه نمیشه عدالت در پرداختهاست آخه چه توجیهی میتونه داشته باشه که دونفر کارمند دولت هردو با مدرک و سابقه کاری یکسان این همه تفاوت حقوق داشته باشند واقعا متاسفم واقعا

    • با زن نشسته

      ملت عزیز. به این میگن دولت تدبیر و امید.شما باز ناشکری بکنین و بگین این دولت برای ما چی کرده. قیمت کالا با افزایش 100 درصدی. حقوق بیچاره و بدبخت با افزایش 10 درصدی. شما کدوم دولتو دیدین از این بهتر باشه؟ چه امیدی؟چه آرزوئی؟ واقعا خیلی رو میخواد.فقط یه مثال کوچیک برای شما میزنم زمان شروع یارانه ها در سال 88 به هر نفر 45 هزار میدادن الان با گذشت 9 سال همون 45 تومن سر جای خودش هست اما کالای 10 تومنی شده 150 تومن از این بهتر میخواین؟

    • بازنشسته ارتش

      واقعا که فقط با کلمات بازی میشه هییت علمی کیلویی چنده ول کنید این کلاههای شرعی و غیر شرعی رو به هر بهانه ای برای عناوین مختلف میبافین بس کنید با با نمیدونید از کشورهای کفر یادبگیرید که چطور اونا به قرآن عمل میکنن ...........................

    • بدون نام

      به دوستی که گفته بود با یک و دویست چه جوری زندگی میکنند بزار بگم من الان یک میلیون و سی و پنج هزار تومان کل حقوق مه ۳۷۸۰۰۰ تومان قسط مسکن مهره ۹۵۰۰۰تمان سرویس دخترانه ۱۰۰۰۰۰ هزارتومان تقریبا پول آب و برق و کار و تلفن پول سر زدن به بیمار مراسم های مختلف رو هم حساب کن فقط همین و بگم از زمانی که ازدواج کردم هیچ سفری نتونستم برم هیچ هیچ چیزی که دلم خواسته برای خوردن خودم یا بچه ها نتونستم تهیه کنم زنم چند ساله دندون درد داره نتوانستم درستش کنم جانباز کمک معیشت بگیر از خرم اباد

    • بدون نام

      خدا خودت به داد مردم برس شوهر من الان از ابان حقوق نگرفته با ی بچه بخدا صاحب خونه هروز میاد درخونه خدایا چیکار کنیم این مسئولین مردم بدبخت کردن ملت افسرده شدن بخدا بجون بچم روزی یه وعده غذا میخوریم بیرون نمیتونیم بریم که شاید بچه ی خوراکی بخواو

    • بدون نام

      بیچاره کردن کارمندان شاغل کم درامد. ... خدا نگذره ازشون

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه همشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا عبل بده با کسایی که با خون ۳۰۰ هزار شهید حق انتخاب براسون مهیا شد

        ولی منت میذارن رای نمیدن !!!!

        یا اگر هم رای میدن از احساسات کشکی به اون تکرار میکنم. هست

        دیگه چه توقعی داربد ؟؟؟؟؟

        خلایق هر چه لایق !!!!!!


        بیایید مرد و مردونه

        به اسلام و انبلاب و امام و شهدا هم کاری ندارم

        گر چه همه هستی ما هستن


        ولی به کسی رای بدیم که لااقل بطور علنی فریبمون نده و رای بگیره


        اصلا تابلو نبود اون همه هوچی بازیای حسن برای اخذ رای ؟؟؟


        کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من



        مردم درست رای بدید. همیییییییییییین

    • سید کمال یغوبی

      با سلام خسته نباشید محصولین محترم قانون همسا نسازی حقوق ها. کارمندان وبازنشستگان خیلی عالی خسته نباشید یا






      علی

    • بدون نام

      بیچاره کردن کارمندان شاغل رو با این حقوق های به شدت کم.. ای خدا

    • بدون نام

      افزایش حقوق کارمندان هم مثل افزایش ارزهای خارجی باشد بهتر است،نه بصورت پلکانی،چون اگر پلکانی باشد بین کارمندان دولت اختلاف بوجود می آید ،که تا به حال بوجود نیامده بود!

    • بدون نام

      حقتونه بازم برین رای بدین خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج