۷۱۴۱۰۰
۵۱۳۸
۵۱۳۸
پ

با این برگ‌های دارویی، بیماری‌ها را درمان کنید

برای درمان بی خوابی ۲۰ گرم برگ خشک پرتقال را در ۱ لیتر آب جوش ریخته و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دم کنید. بعد آن را از صافی رد کرده و پس از شیرین کردن یک فنجان از آن را قبل از خواب بنوشید.

مجله سرآشپز:

برگ بِه داروی بی خوابی

با این برگ‌های دارویی، بیماری‌ها را درمان کنید

مقداری از برگ های تازه درخت به را درون ظرفی ریخته و روی آن ۱ لیتر آب جوش بریزید، سپس به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید تا دم بکشد، بعد آن را از صافی رد کرده و با شکوفه بهار نارنج شیرین کنید. هر شب هنگام خواب حدود ۲ قاشق سوپخوری از این جوشانده بنوشید تا خواب آرام و عمیقی داشته باشید.

آرام بخش: مقداری از برگ های تازه درخت را با مقداری آب به مدت ۱۲ دقیقه حرارت دهید. بعد آن را با عرق بهار نارنج و عسل شیرین کنید. هر روز صبح ۱ قاشق سوپخوری از آن را بنوشید. خواهید دید که عصبانیت شما با این داروی ساده و طبیعی درمان می شود.

ضد سرفه: مقداری از برگ های تازه درخت به را درون ظرفی حاوی ۱ لیتر آب جوش ریخته و با حرارت ملایم به مدت ۱۲ دقیقه بگذارید تا دم بکشد، بعد آن را از روی حرارت بردارید و به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید تا دم بکشد. سپس آن را از صافی رد کرده با عرق بهار نارنج شیرین کنید. هر گاه سرفه های شدید داشتید؛ ۱ قاشق چای خوری از آن را نوش جان کنید. این جوشانده برای سیاه سرفه، سرفه های برونشیت و حتی سل مفید است.

درمان اسهال و نقرس با برگ توت فرنگی

۲۰ گرم برگ توت فرنگی خشک را در یک دوم لیتر آب سرد بریزید و ظرف حاوی آن را روی حرارت بگذارد تا به نقطه جوش برسد و حدود ۳ دقیقه بجوشد، بعد آن را از صافی رد کرده و با عسل شیرین کنید و در طی روز بنوشید.

برگ پرتقال برای درمان بی خوابی

۲۰ گرم برگ خشک پرتقال را در ۱ لیتر آب جوش ریخته و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دم کنید. بعد آن را از صافی رد کرده و پس از شیرین کردن یک فنجان از آن را قبل از خواب بنوشید.

برگ مو؛ ضد ورم و چاقی

مقداری برگ مو (اگر برگ انگور قرمز باشد، بهتر است) در سبدی که از آن هوا عبور می کند، بریزید. سپس آن را در جایی که خشک و هوا در جریان باشد، قرار دهید تا به سرعت خشک شود. برای ورم و قرمزی بینی و جوش صورت، جوشانده برگ مو را تهیه کنید و با تکه ای پنبه آن را به صورت خود بمالید.

برای تهیه جوشانده برگ مو، ۶۰ گرم برگ خشک شده انگور را در ۱ لیتر آب سرد بریزید و ظرف حاوی آن را روی حرارت بگذارید تا به نقطه جوش برسد و چند دقیقه بجوشد. بعد آن را از روی حرارت بردارید و از صافی رد کنید. سپس هنگامی که ولرم یا سرد شد؛ برای صورت استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید این جوشانده را با مقداری عسل شیرین کرده و برای درمان چاقی و کاهش وزن نوش جان کنید.

برگ زرشک، داروی اسهال مزمن

با این برگ‌های دارویی، بیماری‌ها را درمان کنید

۱۵ تا ۳۰ گرم برگ خشک درختچه زرشک را در یک دوم لیتر آب سرد بریزید و ظرف آن را روی حرارت بگذارید تا ۱۱ دقیقه بجوشد. بعد آن را از صافی رد کرده و با عسل شیرین کنید. روزانه بین وعده های اصلی غذا (۳ بار) هر بار یک فنجان از آن را بنوشید.

برگ هلو داروی بیماری های پوستی

مقداری برگ تازه درخت هلو را خرد کنید. بعد آن را به صورت پماد روی جوش های چرکی صورت، بدن یا هر نوع التهاب پوستی بگذارید. ورم و خارش پوست به سرعت درمان می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج