۷۱۴۴۵۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ قوانین گرفتن جزوه

حسام حيدرى در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل امتحاناتِ دانشگاه، به بررسی قوانین گرفتن جزوه می‌پردازیم:

حسام حيدرى در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل امتحاناتِ دانشگاه، به بررسی قوانین گرفتن جزوه می‌پردازیم:

ماده یک- تعاریف:

جزوه: عبارت است از وسيله‌اي منقول یا غیرمنقول، که از فردی به فرد دیگری منتقل و موجبات انس و الفت طرفین را ایجاد کرده، پایه‌های یک زندگی مشترک را بنا می‌کند.

جزوه‌ده: فردی زیبارو، خوش‌خط، خوش‌برخورد، باکلاس و عمدتا پولدار که همیشه در سرکلاس‌ها حاضر و سوگولی کلاس و میوه دل استاد است.

جزوه‌گیر: فردی خسته، داغون، خواب‌آلود، بی‌حس و حال است که تا پاسی از شب به انجام بازی‌های گروهی در خوابگاه مشغول بوده و پس از آن تا پاسی از صبح به خوابیدن می‌پردازد. او معمولا زندگی را در حد زیرپوش هم حساب نمی‌کند و هر ترم یکی از اقوام نزدیکش را در روزهای پس از اعلام نمرات، از دست می‌دهد.

وظایف جزوه‌ده:

ماده دو - جزوه‌ده موظف است جزوه را ناموس خود دانسته آن را به صورت مرتب و منظم و در هشت رنگ مختلف نوشته و تا قبل از فرجه‌های امتحانی حفظ و نگهداری کند.

ماده سه - جزوه‌ده باید توجه داشته باشد که جزوه آخرین راه ممکن برای اوست و باید تمام سعیش را برای قالب کردن جزوه به دیگران به کار بگیرد.

ماده چهار - جزوه‌ده همچنین موظف است از طاقچه بالا گذاشتن اجتناب کرده و وقتی کسی از او جزوه می‌خواهد، خودش را (....) نکند و کلاس نگذارد.

(....): مخفف چابک و سریع.

تبصره: گذاشتن طاقچه پایین یا در چپ و راست بلامانع بوده چه بسا خوب هم باشد.

وظایف جزوه‌گیر:

ماده پنج - جزوه‌گیر باید در یک مراسم آیینی و پس از پنج مرحله نسبت به تهیه جزوه خود اقدام کند:

مرحله اول - دیدزدن: جزوه‌گیر باید در معدود دفعاتی که برای حاضری زدن در کلاس حاضر می‌شود، جزوه دیگران را دید زده و قربانی خویش را بنا بر نوع نُت برداری، خوش‌خطی، رعایت اصول نگارشی و... انتخاب و علامت‌گذاری کند.

تبصره: هر جزوه‌گیر می‌تواند معیارهای خودش را برای انتخاب جزوه‌ده داشته باشد اما تفاهم از همه چیز مهم‌تر است.

مرحله دو - تو نخ بودن: جزوه‌گیر موظف است تا مدت معینی تو نخ باشد و حواسش را جمع کند و اطلاعات مکفی و مورد نیاز خود را جمع‌آوری کند.

تبصره: تو نخ بودن با تو خماری بودن فرق دارد.

مرحله سه - آمار دادن: این مرحله به صورت ترکیبی و رفت و برگشتی انجام می‌شود. جزوه‌گیر باید نسبت به دادن آمار به فرد مورد نظر خود اقدام و منتظر جواب بماند. جزوه‌گیر پس از دریافت سیگنال‌های مثبت می‌تواند آمارهای خود را در جهات طولی، عرضی و عمقی گسترش داده و تا حد لزوم پیش‌روی کند.

تبصره: گسترش قطری و نفوذ از جناحین هم بلامانع است.

مرحله چهارم - قصد مزاحمت نداشتن: جزوه‌گیر در این مرحله باید برای گرفتن جزوه به سراغ جزوه‌ده مورد نظر خود برود و سر صحبت را باز کند و از او درمورد داشتن جزوه درس مورد نظر سوال کند. او موظف است در حین انجام تمامی اعمالِ این مرحله، قصد مزاحمت نداشته و فقط چند دقیقه وقت جزوه‌ده را بگیرد.

مرحله پنجم- سرچ زدن: جزوه‌گیر در این مرحله باید با توسل به شرکت متخاصم گوگل، کلید واژه «شعر و پیامک جدید عاشقانه، توپ بترکون» را در اینترنت سرچ و نتایج را در انتهای جزوه یادداشت کند.

مرحله ششم - کپی گرفتن: جزوه‌گیر پس از این مرحله در صورت نیاز می‌تواند جزوه را کپی بزند.

تبصره: این مرحله اختیاری است.

پس از پایان مرحله ششم، جزوه‌گیر باید جزوه را به صاحبش پس داده و دیگر کاری از دست او برنمی‌آید. او فقط می‌تواند گاهی به گوشی خود نگاه کرده و منتظر تماس باشد.

وظایف جزوه:

ماده شش - جزوه موظف است تمیز، خوانا و خوش‌خط بوده و سوالات و تمریناتش حل شده باشد. به جزوه‌های ناخوانا ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچ شعری در انتهای آن نوشته نمی‌شود.

ماده هفت - جزوه در قبال کوتاه و موجز بودن خود مسئولیت دارد و فرد جزوه‌گیر می‌تواند در صورت تمام نشدن جزوه در شب امتحان، هرقدر که دلش خواست به جزوه، نویسنده و استادش فحش رکیک بدهد.

ماده هشت - جزوه موظف است، کپی شود. در صورتی که جزوه از کپی شدن سر باز زند، بنا بر قوانین با او برخورد و به اشد مجازات محکوم می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج