جاباما
۷۱۴۶۶۳
۱۳ نظر
۵۳۳۷
۱۳ نظر
۵۳۳۷
پ

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند

دوستی در دنیای هالیوود بسیار کم دوام است و اغلب با دشمنی هایی تلخ همراه می شود. اما وقتی که دو سلبریتی طراز اول با هم دشمنی می کنند چه اتفاقی می افتد؟ در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از دوستان گذشته که اکنون دشمن هم شناخته می شوند آشنا کنیم.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: دوستی در دنیای هالیوود بسیار کم دوام است و اغلب با دشمنی هایی تلخ همراه می شود. اما وقتی که دو سلبریتی طراز اول با هم دشمنی می کنند چه اتفاقی می افتد؟ در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از دوستان گذشته که اکنون دشمن هم شناخته می شوند آشنا کنیم.

1- کیم کارداشیان و پاریس هیلتون

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند

شاید نتوان رابطه بین کیم کارداشیان و پاریس هیلتون را نوعی دشمنی دانست. می توان گفت رابطه این دو نوعی رقابت در دنیای ریالیتی شو است. کیم قبلاً یکی از اعضای تیم استایلیست های پاریس هیلتون بوده و مدتی نیز در سمت دستیار شخصی وی فعالیت می کرد. وی اغلب مسئول مدیریت لباس های هیلتون بوده و در مهمانی هایش او را همراهی می کرد. بدین ترتیب رابطه ای بسیار دوستانه بین این دو شکل گرفته و همزمان کیم به شهرت رسید. یک دهه بعد کیم کارداشیان در شهرت از هیلتون سبقت گرفته و به بزرگ ترین ستاره دنیای ریالیتی شو تبدیل شد در حالی که پاریس هیلتون در این عرصه تقریباً فراموش شده است. بدیت ترتیب گفته می شود که رابطه بین این دوتا حدودی شکرآب است. کار به جایی رسیده که پاریس هیلتون حتی برای خط تولید مد و لباس همسر کارداشیان، کانیه وست، فعالیت می کند.

۲- کیتی پری و تیلور سویفت

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
تمام ماجرا زمانی شروع شد که کیتی پری یکی از رقصنده های گروه تیلور سویفت را به استخدام خود درآورد. تیلور سویفت که نمی توانست به راحتی این ماجرا را فراموش کند، در مصاحبه ها و برنامه های زنده خود به انتقاد از کیتی پری پرداخت. کیتی نیز از این ماجرا ناراحت شده و چندین بار در توییتر و یک بار نیز در یکی از آهنگ هایش پاسخ انتقادهای سویفت را داد. پری و سویفت قبلا رابطه خوبی با هم داشتند اما زمانی که پری با نامزد سابق سویفت، جان مایر، وارد رابطه شد، سویفت از این ماجرا ناراحت شده و بسیاری بر این باورند که دلیل دشمنی سویفت این ماجرا بوده و نه از دست دادن یکی از رقصنده هایش با دخالت پری.

3- گوینث پالترو و وینونا رایدر

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
در دهه ۹۰، وینونا رایدر و گوینث پالترو بهترین دوستان دنیای سرگرمی بوده و با دو نفر از دیگر ستاره های پرطرفدار آن دوران هالیوود یعنی بن افلک و مت دیمون نامزد شده بودند. گفته می شود که پالترو زمانی که در خانه رایدر بوده ناگهان چشمش به سناریو فیلم «شکسپیر عاشق» (Shakespeare in Love) می افتد و تصمیم می گیرد برای بازی در این فیلم تست بدهد. وی در نهایت نقش زن اصلی این فیلم را بدست آورده و جایزه اسکار را نیز به خاطر آن کسب کرد. بدین ترتیب وینونا رایدر از این که نتوانسته این نقش را به خاطر دوستش به دست آورد دلگیر بوده و دیگر نتوانست با دوست سابقش روبرو شود.

4- جنیفر لوپز و ایوا لونگوریا

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
این دو ستاره لاتین زیبا و معروف دیرزمانی دوستان نزدیک هم بودند تا این که در سال ۲۰۰۸ اتفاقی باعث دشمنی آن ها شد. در این سال عکسی از لونگوریا در رسانه ها منتشر شد که نشان می داد روی عکس مارک آنتونی که در آن زمان همسر لوپز بود نشسته است. لونگوریا خود در آن زمان متاهل بود. چند سال بعد که آنتونی و لوپز از هم جدا شدند، آنتونی تلاش کرد که با لونگوریا آشتی کند. اما ظاهراً لوپز هیچ علاقه ای به آشتی کردن با لونگوریا نداشته و هیچگاه در مورد او صحبت نمی کرد. خبر دشمنی این دو بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.

5- بلیک لایولی و لیتون میستر

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
بلیک لایولی و لیتون میستر در سریال «دختران سخن چین» (Gossip Girl) نقش دو دوست بسیار نزدیک را بازی می کردند. در حالی که این دو تازه به شهرت رسیده بودند و از زمان شروع این سریال رابطه خوبی را با هم برقرار کرده بودند، خیلی زود مشخص شد که طرفداران سریال علاقه بیشتری به شخصیت بلیک دارند. بدین ترتیب در طی سال های آینده رابطه این دو به سردی گرایید و اگر چه آن ها همچنان در سریال نقش دو دوست خوب را بازی می کردند اما گزارش هایی وجود داشت که نشان می داد این دو در زندگی واقعی علاقه ای به هم نداشته و حتی در پشت صحنه سریال نیز با هم صحبت نمی کنند.

6- مدونا و گوینث پالترو

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
شاید کمتر کسی پیدا شود که مدونا و گوینث پالترو را مناسب دوستی با هم بداند اما این دو در بسیاری از موارد، از مشکلاتشان با پاپاراتزی ها تا همسران بریتانیایی شان، شباهت هایی نیز با هم داشتند. این دو همچنین یک مربی ورزشی یکسان به نام تریسی اندرسون داشتند که به طور ویژه و خصوصی در اختیار مدونا بوده و حتی با او سفر می کرد و البته رابطه نزدیکی نیز با پالترو داشت. زمانی که مدونا مربی تناسب اندام خود را تغییر داد، پالترو به خاطر دوستش تریسی بسیار ناراحت شده و احساس کرد که مدونا به او خیانت کرده است. وی حتی در وبسایت خود نیز اشاره ای به دشمنی خود با مدونا داشته و از طرفدارانش خواست به او پیشنهاد دهند که در صورتی که دیگر نخواهد با کسی رابطه دوستانه داشته باشد باید چکار کند.

7- پاریس هیلتون و نیکول ریچی

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
پاریس هیلتون و نیکول ریچی در دهه ۲۰۰۰ در دنیای ریالیتی شو حکمرانی می کردند و چهره های اجتماعی شناخته شده ای بودند که رابطه دوستانه ای نیز با هم داشتند. اما در کمال ناباوری، هیلتون در مصاحبه ای در سال ۲۰۰۵ فاش کرد که او و نیکول دیگر رابطه دوستانه ای با هم ندارند. اگر چه کسی دقیقاً نمی دانست که دقیقاً بین این دو چه اتفاقی رخ داده اما برخی منابع ادعا کرده اند که پس از کاهش شهرت و اعتبار پاریس هیلتون، ریچی رابطه خود را با او کاهش داده و در نهایت به طور کلی قطع رابطه کرده است.

8- جورج مایکل و التون جان

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
جورج مایکل و التون جان در انظار عمومی دوستانی بسیار صمیمی بوده و تجربیات و سرنوشت نسبتاً مشابهی داشتند. ظاهراً التون جان از سبک زندگی بسیار خصوصی و تنهای مایکل خوشش نمی آمد. از سال ۲۰۰۰ به بعد، مایکل کاملاً از رسانه ها و شهرت دوری کرده و در انجام فعالیت های هنری اش بسیار گزیده کار شد. التون جان نه تنها این رفتار را مورد انتقاد شدید قرار داد بلکه آن را تلف کردن استعداد نامید. مایکل این گفته ها را نوعی بی احترامی تلقی کرده و التون جان را به طور کلی از زندگی خود حذف کرد.

9- بریتنی اسپیرز و کریستینا آگویلرا

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
اسپیرز و آگویلرا هر دو در یک دوره به شهرت رسیده و خیلی زود با هم دوست شدند. اما بعدها فاش شد که با افزایش شهرت و اعتبار بریتنی اسپیرز، جایگاه آگویلرا به نحوی به خطر افتاد. بدین ترتیب وی نه تنها از اسپیرز به عنوان «آشغال» یاد کرد بلکه ادعا کرد که اسپیرز راه خود را گم کرده و باید یک نفر مسیر درست را به او نشان دهد. بریتنی نیز در سخنانی به شدت از آگویلرا انتقاد کرده و این دو از آن زمان تاکنون دشمن هستند.

10- جنیفر آنیستون و چلسی هندلر

رفاقت‌های هالیوودی که تبدیل به دشمنی شدند
بعد از جدایی از برد پیت، آنیستون انتظار داشت دوستش، چلسی هندلر، حامی او باشد اما هندلر تمام این ماجراها را رسانه ای کرد. وی شکستن قلب آنیستون را در رسانه ها بازگو کرد و این موضوع باعث تحقیر آنیستون شد. منابع خبری بر این باورند که آنیستون این اظهارات هندلر را به مثابه خیانت دانسته و رابطه اش را رفته رفته با چندلر کاهش داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب.....

    • بدون نام

      خاله زنكا

    • بدون نام

      خیلی باحال بودددد

    • بدون نام

      کیتی پری و تیلور سوییفت که همین چند روز پیش اشتی کردن و داستان تموم شد . مطلب قدیمیه

      پاسخ ها

      • tay Tay

        عه دقیقا میخاستم بیام همینو بگم

    • ari

      باوجودی ک تیلور رو خیلی دوست دارم و طرفدارشم
      ولی از شخصیتش خیلیی بدم میاد
      و لنظرم تیلور کسیه ک با هر پسری دور و برش بوده وارد رابطه شده
      حالا ی نفر بیاد با یکی از اون هزاران پسری ک باهاش بوده رابطه برقرار کنه
      دیگه این حرفارو نداره

    • بدون نام

      کیتیِ مهربونننن. واسه تیلور شاخه زیتون فرستاد. و تیلور هم از اون عکس گرفت و گذاشت استوری

    • فاطمه

      خدایی این چه لباسیه مدونا و گوئینث پالترو پوشیدن؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از پارچه ای که دست مدوناست مشخصه دارن از کلاس یوگا برمیگردن

      • دی

        لباس ورزشی

    • بدون نام

      چرا همه زن بودن!

    • بدون نام

      وای عزیزم کیتی

    • آرامش

      تیلور همین کارا رو کرد که ازش بدم میاد
      اگه شخصیتش اینجوری نبود واقعا دوسش داشتم برعکس کیتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج