جاباما
۷۱۴۸۷۹
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

هاشمی: خروج آمریکا از برجام به نفع ماست

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام تکلیف را مشخص تر کرده است ، گفت : بیرون رفتن ایالات متحده آمریکا از برجام صد در صد به نفع کشورمان است و باید با هوشمندی و دیپلماسی قوی ترامپ را رسواتر کنیم.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام تکلیف را مشخص تر کرده است ، گفت : بیرون رفتن ایالات متحده آمریکا از برجام صد در صد به نفع کشورمان است و باید با هوشمندی و دیپلماسی قوی ترامپ را رسواتر کنیم.

سید حسین هاشمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در ساری بر ضرورت اتحاد و انسجام داخلی در این زمینه تاکید کرد و افزود : نباید احساسی عمل کنیم و باید همان گونه که رهبری و رئیس جمهوری تشخیص لازم را می دهند ، با قدرت ،منطق و تدبیر برنامه ها و اهداف مورد نظر را عملیاتی کنیم .

وی با تاکید بر این که به طور یقین با دلایل محکم و قوی ، آمریکا دوام نخواهد آورد و به خاطر خروج از برجام پشیمان می شود ، اظهار داشت : دنیای امروز ، دنیای ارتباطات است که سبب شده تا به محض اعلام خروج آمریکا از برجام ، کشورهای انگلیس ، فرانسه و آلمان مخالفت خود را به مردم دنیا اعلام کنند.

قائم مقام وزیر کشور گفت : همان طوری که رئیس جمهوری اعلام کردند ، مذاکره و صحبت می کنیم و اگر منافع ما بر اساس مصوبات برجام محقق شود ، ادامه می دهیم.

وی افزود : وظیفه همه این است تا مضاعف کار کرده و بالاتر از وظیفه در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری مشارکت کنیم.

هاشمی با اظهار این که باید با مزاحم های اقتصاد مقاومتی برخورد کنیم ، خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی شرکت کننده در این جلسه گفت : اجازه اختلاف و هزنیه های غیر ضروری را به حوزه ماموریت های خود ندهید.

وی افزود : اقتصاد سالم آن اقتصادی است که ۷۵ درصد هزینه کشور از طریق مالیات تامین شود و در دولت یازدهم دریافت مالیات مثبت بوده است.

قائم مقام وزیر کشور امید دادن به مردم و انسجام درونین را ضروری دانست و گفت : همه باید بدانیم که هیچ کسی نمی تواند به کشور ضربه بزند ،چرا که مردم وقتی ببینند دشمن جری شده ، انسجام بیشتری پیدا می کنیم.

** نقش مازندران در خودکفایی غذایی کشور

هاشمی بهره گیری از ظرفیت های داخلی را مهم ترین اصل در اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد : استان مازندران در حوزه کشاورزی باید حرف اول کشور را بزند و صنایع تبدیلی این استان با توانمندی بالا باید بیشترین نقش را در خودکفایی محصولات غذایی کشور داشته باشد.

وی با تاکید بر این که مازندران نباید به دنبال صنایع آلاینده و سنگین برود ، گفت : باید از خام فروشی محصولات کشاورزی پرهیز کنیم.

قائم مقام وزیر کشور افزود : نشانه ها و فعالیت های برنامه ای مازندران مثبت است و اجازه ندهید حاشیه بر اصل پیشی بگیرد و با وحدت و همدلی به مردم خدمت کنید ، خدمت دعوا ندارد بلکه رقابت دارد و اعتماد معجزه می کند.
وی ادامه داد : مازندران استعداد فوق العاده ای دارد و علاوه بر تامین مواد غذایی خود می تواند در خوداتکایی و امنیت غذایی کشور را تضمین کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • raad

      باید واقع بین باشیم تا بتونیم نقاط ضعف و پیشرفتمونو تشخیص بدیم،همین امریکا که شما میگین ،چین در مقابل اقتصادش زانو میزنه حالا چه برسه بما که خودمون از سیر تا پیاز از اجناس چینی اشباح شدیم باید اول با خودمون روراست باشیم،کسیکه خودشو بخواب زده رو نمیشه بیدار کرد.باید بدونیم کجای اقتصاد دنیاییم بعد نظر عقلانی بدیم.

    • بدون نام

      شاید خروج آمریکا از برجام نقطه عطفی برای ایران باشد

    • کارمند

      اگر شما از کاسبان تحریم باشید بله قطعاً به نفع شما خواهد بود اما اگر منظورت همه مردم باشه باید عرض کنم دراشتباهی.مرفهین بی درد خبر از امثال من که باید با۲میلیون زندگی ۵نفر را اداره کنم ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

    • بدون نام

      ب نفع شما پول دارهاست ما مردم بدبخت باید چیکار کنیم انرژی هسته ای نخوایم باید کی رو ببینیم انرژی هسته ای کرایه خونم میده یا قسطهای وامم

    • بدون نام

      همش بنفع شماست دودش توچشم مردم بدبخت فلک زده مادرمرده میره

    • بدون نام

      یک کلمه شنیدیم از دهن ننه عروس

    • بدون نام

      انقدر جوک میگن آدم روده بر میشه

    • بدون نام

      دقبقا با نظرات شما موافقیم

    • بدون نام

      حرف مفت نزنید! اگر اینطور هست چرا اینقدر راجع به خروج آمریکا از برجام حرف می زنید؟

    • بدون نام

      تو هم مگه از سیاست چیزی سرت میشه؟

    • بدون نام

      بخدا اگر مُسیولین دانا و دقیق باشند خروج از برجام فرصتی طلایی برای کشور است

    • میلاد

      اقای هاشمی چطور فهمیدی خروج امریکا بنفع شماست
      من اطرف تمام ملت میگویم که شما غلط میکنید این حرفو بزنید
      ملت داره جان میده ....

    • بدون نام

      بله کاملا به نفع شماست..سرمایه ات دو تا سه برابر میشه....گرین کارت امریکا هم ک داری بقیه مردم هم ک هیچ.....واقعا به نفع شما و امثال شماست

    • خدا

      بنفع شما بله،چی اش بنفع مردمه؟دولتمردان و وابستگان که هرجی بخوان از منابع برداشت می کنن،گذاشت دیگه سرجاش ندارن،مردم بیچاره که دست اشون به هیچی نمی رسه

    • بدون نام

      سالی که نکوست از بهارش پیداست.واقعا که!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج