جاباما
۷۱۵۲۴۰
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

قیمت سکه کاهش یافت

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در آخرین روز معاملاتی در بازار تهران ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان و طلای ۱۸ عیار ۱۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

خبرگزاری مهر: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۲ میلیون و ۳۹ هزار تومان تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۹ هزار تومان رشد در مدت مشابه، یک میلیون و ۹۴۸ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۹۹۶۰۰۰ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۸ هزار تومان افزایش در مدت مشابه ۵۹۱۰۰۰ هزار تومان معامله شد.

از سویی دیگر، هر قطعه سکه گرمی با کاهش ۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶۰ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۶ هزار و ۵۰۰ تومانی به قیمت ۱۹۴ هزار و ۵۰۰تومان ارزش‌گذاری شد.

با این حال براساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. افزون بر این، هر پوند انگلیس با ۱۳۹ ریال افزیش نسبت به روز چهارشنبه ۵۶ هزار و ۹۸۲ ریال و هر یورو نیز با ۳۸ ریال رشد در مدت مشابه ۴۹ هزار و ۸۲۹ ریال ارزشگذاری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم دروغ

    • بدون نام

      خدایا مرسی....واقعا خیلی ارزون شده.
      فردا حتما برم دو گونی بخرم تا گرون نشده

    • بدون نام

      دلار برای سفره های افطار محرومان و مستضعفان هزارودویست وبرای دیگر مصارف تجاری و اقتصادی و سیاحت و سفره خواص و اشراف کامل بیست هزار تومان عالم اقتصادی

    • بدون نام

      بسه تا کی نرخ خیالی

    • بدون نام

      کدوم کاهش چرا وقتی بالا میره شما خوابین این ک کاهش نیست ببری بالا تا حایی ک ملت سکته بزنن بعد ی مقدار بیاد پایین و همه تیتر کنن سکه کاهش یافت هر گرم طلا شده خدا تومن عوض تسهیل کردن ازدواج حالا جوونای ما باید فکری ب حال گرونی طلا هم بکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج