۷۱۵۵۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حاشیه‌های روز پایانی انتخابی تیم‌های ملی کشتی

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی درحالی امروز به پایان می‌رسد که حواشی زیادی مانند روزهای گذشته در این مسابقات وجود داشت.

خبرگزاری تسنیم: مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی و رقابت‌های جهانی مجارستان از روز چهارشنبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده است و امروز (جمعه) با معرفی نفرات برتر به پایان خواهد رسید.

حواشی این مسابقات به شرح زیر است:

*سالن قدیمی شهدای هفتم تیر در روز پایانی مسابقات، مملو از تماشاگر بود، به طوری که تقریبا تمام صندلی های سالن پُر بود.

*با حضور محمد ابراهیم سیف پور، رحیم علی آبادی، عسگری محمدیان، علی اکبر حیدری و پرویز سیروس پور از پرفسور محمد آهنچی، یکی از پیشکسوتان کشتی ایران و قدیمی ترین رئیس فدراسیون کشتی با اهدا لوح تقدیر شد. تماشاگران هم یکصدا به تشویق این پیشکسوت پرداختند و همراه با سایر پیشکسوتان دور افتخاری در سالن زدند.

*در مبارزه فینال دوم وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین یدالله محبی و پرویز هادی زمانی که کشتی با نتیجه ۳ بر یک به سود هادی خاتمه یافت، محمدحسن محبی، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال های نقره و برنز جهان که مربی و عموی یدالله نیز هست از جایگاه تماشاگران برای اعتراض خود را به کنار تشک رساند و اعتراض بسیار شدیدی به اردوان صاحب رئیس تشک داشت که با دخالت ماموران کنترل و به خارج از سالن هدایت شد.

*ارشک محبی پسرعموی یدالله محبی که اعتراضاتش روز گذشته نیز در دیدار مقدماتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم حاشیه ساز شده بود، این بار نیز به طرز زشتی از جایگاه تماشاگران خود را به کنار تشک رساند و قصد داشت باز هم حاشیه درست کند که با اقدام به موقع و ممانعت ماموران نیروی انتظامی مواجه شد.

*همانند روز گذشته ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) با حضور در سالن شهدای هفتم تیر تهران از نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی آزاد و فرنگی، تست دوپینگ گرفتند.

*بعد از پیروزی علیرضا گودرزی مقابل مجتبی گلیج و کسب عنوان نخست وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد وی به طور زاید الوصفی به خوشحالی پرداخت. تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در سالن که طبیعتا تهرانی بودند به تشویق وی پرداختند، اما در مقابل تعدادی از علاقمندان مازندرانی گلیج را تشویق کردند. مازنی ها بعد از پیروزی گودرزی به کنایه خواستار اخذ تست دوپینگ از این کشتی گیر شدند که باعث عصبانیت و ناراحتی گودرزی شد که با حضور به موقع رخش خورشید، مربی تهران، وی به سرعت راهی رختکن شد.

*محسن کاوه مانند روزهای گذشته در سالن حضور داشت و نظاره گر عملکرد کشتی گیران بود. وی در هنگام مسابقه گودرزی و گلیج با حساسیت خاصی این مسابقه را پیگیری می‌کرد. بعد از اتمام این مسابقه کاوه و همراهانش سالن را ترک کردند.

*رسول خادم، رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد مانند روزهای گذشته در بین تماشاگران نشسته است که برخی اوقات با درخواست آنها اقدام به گرفتن عکس یادگاری می کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج