۷۱۵۶۸۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جلالی: دوست ندارم از دست‌رنج بقیه استفاده کنم

جلالی می‌گوید:«باشگاه ما با باشگاه‌هایی که میلیاردی خرج می‌کنند فرق دارد.»

خبرآنلاین: مجید جلالی این روزها شهر به شهر مسافرت می کند تا شاید استعدادهای درخشان کشورمان در زمینه فوتبال را پیدا کرده و به لیست تیم پیکان اضافه کند.گفت: «باشگاه ما با آن باشگاه هایی که میلیاردها تومان بودجه بی حساب و کتاب دارند، فرق می کند. ما باید به فکر ساختن تیمی جوان باشیم که در آینده برای فوتبال ایران مفید باشد. عملکرد باشگاهی مثل پیکان با باشگاه های دیگر کشور به این خاطر تفاوت دارد.»

او اضافه کرد: «کارنامه ام مشخص است که چه بازیکنانی را با خون و دل ساختم و به راحتی به باشگاه های دیگر هدیه شد. من دوست ندارم خلاف این کار را انجام بدهم و به دنبال استفاده از دسترنج باقی مربیان باشم. می دانم این کار راحت تری است که بروم و ستاره تیم های دیگر را جذب پیکان کنم ولی من یک معلم هستم و ترجیح می دهم خودم به دنبال ساخت یک بازیکن ستاره باشم.»

از آقامجید پرسیدیم طی دو فصل اخیر روی نیمکت پیکان، ستاره هایی مثل سیامک نعمتی، گادوین منشا، پیام نیازمند، امیر روستایی، آرمان قاسمی، فراز امامعلی، ماهان رحمانی، امیرحسین کریمی، پوریا آریاکیا و... را به فوتبال ایران معرفی کردید، آیا برای فصل بعد هم سوپرایزی برای لیگ برتر دارید یا نه، که این طور پاسخ داد: «بله. من در ذهنم به یک تاکتیک جدید و یک شرایط تازه فکر می کنم. اعتقادم همیشه این بوده که بودجه کلانی که در فوتبال ایران وجود دارد، به جای آن که در یک جا جمع شود، می تواند برای ساختن آینده هزینه شود. ما در لیگ برترمان ۵ یا ۶ باشگاه متمول داریم و باقی تیم ها باید به دنبال درآمدزایی باشند که این موضوع، وضعیت را بدتر می کند. تیم های ایرانی جایی برای پیشرفت ندارند در صورتی که در تمام کشورهای دنیا، به جای پرداختن به ستاره ها، به دنبال ساختن تیم های دوم و سوم با کشف ستاره ها هستند. ایران پر از استعداد است و باید به دنبال شان برویم.»

او در نهایت گفت: «من در تمام دوران مربی گری به دنبال جایی آرام برای کار کردن بودم و فکر می کنم باشگاه پیکان این شرایط را دارد. می خواهم به فوتبال کشورم کمک کنم و کارنامه مشخصی هم دارم. تا به حال این طور بوده و امیدوارم در سال آینده بتوانم بازیکنان جوان و مستعد بیشتری را معرفی کنم. حالا هم از تهران دور هستم و لیگ های استانی را رصد می کنم تا بازیکنان مورد نظرم که جای پیشرفت دارند را گزینش کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

      کثیف ترین تیم:لنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج