۷۱۵۷۹۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

ساداتی‌نژاد: در این دو هفته هم اتفاقی نمی‌افتد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به رفتار آمریکا با برجام گفت: تکلیف اروپایی‌ها نیز در این زمینه از همین الان معلوم است و به نظر من در دو هفته آینده نیز هیچ اتفاق جدیدی نمی‌افتد.

خبرگزاری مهر: سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خروج ایالات متحده آمریکا از توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ (برجام) اظهار داشت: با این اتفاقی که افتاد، سران آمریکا باید دو واحد تاریخ و جغرافیا برای ترامپ بگذارند، چون احتمالاً تاریخ ایران را نمی‌داند و خبر ندارد که با چه مردمی مواجه است و مطلع نیست که کشور و ملت ایران متفاوت از دیگر کشور‌هایی هست که تاکنون آمریکا با آن‌ها مواجه شده است.

وی افزود: ویژگی بارز مردم ما در طول تاریخ این بوده است که عموماً در مقابل فشار و زور تسلیم‌ناپذیر هستند و هرکسی اندکی تاریخ ایران را خوانده باشد، این را خوب می‌داند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این، ترامپ جغرافیای سیاسی جهان را هم بلد نیست و نمی‌داند ایران در چه موقعیت استراتژیک و ژئوپلیتیکی واقع شده است، لذا این قبیل کار‌های او علاوه بر خوی استعمارگری که در سران آمریکا و غرب تغییرناپذیر است، ناشی از بی‌اطلاعی و بی‌خبری از وضعیت ایران نیز هست.

ساداتی‌نژاد با تأکید بر اینکه این اقدام غربی‌ها در قبال برجام باعث انسجام همه مردم و گروه‌ها فارغ از اختلاف‌نظر‌های سیاسی شده است، اظهار داشت: طبیعتاً در مقابل کسی که بدون منطق و با فشار و زور رفتار می‌کند، هیچ پاسخی جز مشت نمی‌تواند وجود داشته باشد.

وی در خصوص احتمال ادامه یافتن برجام بدون حضور آمریکا و با حضور اروپایی‌ها تصریح کرد: تکلیف اروپایی‌ها از الان معلوم است که در این بازی هر کدام از آن‌ها یک نقش مشخص ایفا می‌کنند، بنابراین در این دو هفته نیز هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علت این مسئله نیز آن است که در سخنان برخی سران کشور‌های اروپایی دخیل در برجام بار‌ها شنیده‌ایم که حرف از مذاکره موشکی یا حقوق بشری می‌زنند، لذا نباید بیش از این اتلاف وقت کنیم و باید بر اساس قانون متقابل و متناسب ایران در اجرای برجام، با قدرت حرکت کنیم و مجلس هم در چنین شرایطی پشتیبان دولت است؛ به شرط اینکه در مقابل زورگویی آمریکا و غرب، به رسالت واقعی خودش عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از مردم مایه نذار

    • بدون نام

      احسنت!!!نمیدونید مردم ایران چه مردمی هستند!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      جناب پروفسور!!!!!دیگه چیزی از مردم باقی نمونده که بخوای از مردم مایه بذاری!!!!به غیر از جیبهای خالی و شکمهای گرسنه!!!!!!!پس لطفأ بیشتر از این مردم رو خر فرض نکنین!!!!دیگه همه دنیا به خریت مردم ایران واقف شده اند!!!!!!با همه تونم مسؤلین بزرگوار!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج