۷۱۷۶۵۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها - گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

************
بازی Expert Plumber 2 - Save the flower puzzle 4؛ تو لوله کشی حرفه ای شو!
بازی Plumber ۲ یک بازی فکری بسیار جذاب است که توسط استودیو بازی سازی App Holdings که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از آن دیده ایم ساخته و منتشر شده است. شغل های مختلفی در دنیای واقعی وجود دارد که هر کدام روش خاصی را برای انجام کار ها ارائه می دهند. یکی از این شغل ها لوله کشی است. شما می توانید با وصل کردن درست لوله ها به هم آب را به نقاط مد نظر خود برسانید. این بازی نیز شما را به عنوان یک لوله کش قرار خواهد داد و باید لوله های نا مرتب درون بازی را به گونه ی چرخش داده و منظم کنید تا آب بتواند از مسیر شیر فلکه ی اصلی وارد آن شده و به گیاه تشنه برسد.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

برخی از ویژگی های بازی Expert Plumber ۲:
  • یک بازی فکری جذاب
  • بازی به عنوان یک لوله کش
  • چرخش لوله ها با یک لمس
  • رساندن اب به گیاه تشنه
  • بیش از 400 مرحله ی مختلف
  • بدون محدودیت زمانی
  • گیم پلی جذاب و هیجان انگیز
  • چیدن یک استراتژی موفق برای رساندن آب
  • گرافیک دو بعدی مناسب
  • چالش های مختلف در مراحل بازی
  • و ویژگی های دیگر

معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱) معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

بازی Alpha Guns ۲ - Metal Action Shooting Force؛ ژانگولر بازی های مکس!

Alpha Guns ۲ - سلاح های آلفا ۲ بازی جدید، هیجان انگیز و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای اکشن و تفنگی از استودیوی بازیسازی Rendered Ideas برای اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Alpha Guns ۲ به صورت مقابل توسط سازنده معرفی شده است: "قهرمان ما، Max برگشته است! با در دست گرفتن سلاح های مختلف به نبرد با دشمنان بروید! طیف گسترده ای از دشمنان با قدرت های خاص در مسیر حرکت شما قرار دارند که باید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و از جهان در مقابل تروریسم محافظت کنید!" در بازی Alpha Guns ۲ کنترل و هدایت کارکتر اصلی بازی یعنی Max بر عهده شما قرار می گیرد، در صفحه ۲.۵ بعدی از سمت چپ حرکت تان را اغاز کنید و با پیشروی به سمت راست ماموریت ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید، سلاح های در دسترس تان دشمنان پیش رو را سرنگون کنید و با منهدم کردن تانک ها، هلی کوپترها و … برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید! در همان اجرای اولیه بازی Alpha Guns ۲ مجذوب طراحی و ساخت فوق العاده اش می شوید و پس از ان صداگذاری، کنترلرها و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را جلب میکند. به طور کلی Alpha Guns ۲ ارزش دانلود را دارد و آن را به همه شما دوستداران بازیهای اکشن پیشنهاد می دهیم!

همان طور که گفته شد بازی Alpha Guns ۲ یک بازی جذاب است که در ان باید کنترل مکس قهرمان را بر عهده گرفته و برای مبارزه با دشمنان خود تلاش کنید. گیم پلی بازی به صورت کلاسیک بوده و بازی از کنار نمایش داده می شود و شما باید در طول بازی به سمت جلو رفته و با دشمنان خود به مبارزه بپردازید. بازی دارای تعداد بسیار زیادی مراحل جذاب و چالش برانگیز است که انجام ان ها می تواند برای شما معتاد کننده باشد.

در سراسر بازی می توانید مقابل باس فایت های مختلف بایستید و با انواع و اقسام آن ها که به سلاح های مختلف مجهز هستند به مقابله بپردازید. کنترل بازی بسیار روان و بدون مشکل است که بازی را برای شما جذاب تر و هیجان انگیز تر می کند. از افکت های مختلفی در بازی استفاده شده که هنگام استفاده از سلاح های مختلف می توانید آن ها را مشاهده کنید. همچنین بازی از صدا گذاری بسیار خوب بهره برده و است و حین بازی از موسیقی های جذاب و هیجان انگیزی استفاده شده است.


معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

برخی از ویژگی های بازی Alpha Guns 2:

  • دارای گیم پلی کلاسیک و سرگرم کننده
  • مراحل مختلف و چالش بر انگیز بازی
  • گیم پلی معتاد کننده و جذاب
  • تعداد بسیار زیبای باس فایت
  • دارای کنترل بسیار روان
  • گرافیک جذاب و استفاده از افکت های زیبا
  • صدا گذاری بسیار خوب و موسیقی های پر هیجان
  • و ویژگی های دیگر
    معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
برنامه ۵۰۰px؛ دسترسی به دنیایی از تصاویر شگفت انگیز!
500px - Discover great photos بهترین برنامه موجود برای تجربه بالاترین لذت در استفاده از وب سایت 500px می باشد. شاید شما هم نام وب سایت 500px را شنیده باشید این وب سایت که در زمینه عکاسی فعالیت دارد در آن عکس های زیبا و هنری مختلفی توسط میلیون ها کاربر مختلف از سرتاسر دنیا به اشتراک گذاری می شود، در واقع این وب سایت هم اکنون به عنوان یک منبع بزرگ برای استفاده از عکس های گوناگون تلقی می شود و کاربران بسیار زیادی از عکس های فوق العاده موجود در این وب سایت استفاده می کنند.

این برنامه به طور کامل بازسازی شده است در آن ویژگی های جدیدی مانند گالری و انیمیشن های زیبا قرار داده شده است که باعث می شود لذت استفاده از برنامه چند برابر شود، به کمک ویژگی جدید به کار رفته در این برنامه در منو اصلی برنامه می توانید به عکس های جدید به سرعت دسترسی پیدا کنید و آن ها را مشاهده نمایید، همچنین به پروفایل خود در وب سایت دسترسی پیدا کرده و در گوشی هوشمند خود به آن متصل شوید. البته همانطور که گفته شد شاید مهمترین قابلیت جدید این برنامه اضافه شدن بخش گالری می باشد، که می توانید عکس های دلخواه خود را در آن ذخیره کنید و به راحتی مشاهده نمایید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

برخی از ویژگی های اپلیکیشن 500px - Discover great photos:

  • اضافه شدن بخش گالری برای اضافه کردن عکس های دلخواه و دسترسی راحت و سریع به آن
  • تعامل با عکاسان با لایک کردن، کامنت گذاشتن یا اضافه کردن آن‌ ها به علاقه‌ مندی ‌ها
  • ارسال جدید ترین عکس های ارسال شده در وب سایت به گوشی شما
  • ارسال بهترین و زیباترین عکس های موجود در اینترنت در موبایل شما
  • جست و جوی راحت برای دسترسی به عکس ها با موضوعات متنوع
  • دریافت نوتیفیکشن در زمان تعامل اعضای جامعه مجازی با شما
  • وصل شدن راحت به پروفایل خود در وب سایت ۵۰۰ پیکسل
  • دنبال کردن فعالیت ‌های دوستان به صورتی نو‌آورانه


    معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱) معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
بازی PUBG MOBILE؛ برای یه نبرد بی پایان آماده باش!

بازی PUBG Mobile یک بازی اکشن بسیار جذاب است که توسط استودیو بازی سازی Tencent Games از روی نسخه ای که برای کنسول ها می باشد ساخته و منتشر شده است. اگر نام این بازی را شنیده باشید متوجه خواهید شد که یک عنوان بسیار جذاب و پر طرفدار است که برای کنسول ها عرضه شده است. حال این بازی برای سیستم عامل اندروید و آی او اس بازسازی شده و در اختیار بازیکنان این سیستم عامل ها قرار گرفته است. بازی نصب این بازی جذاب می توانید دنیایی جدید را به گوشی خود وارد کرده و نبرد هایی بی پایان را تجربه کنید. در این بازی می توانید با ورود به محیط نبرد با حریفان مختلف به نبرد پرداخته و از مبارزات مختلف لذت ببرید.

همان طور که گفته شد بازی PUBG Mobile در واقع یکی از برترین بازی های کنسول های بازی است که برای موبایل نیز بازسازی شده و علاقه مندان می توانند این بازی را در گوشی های خود تجربه کنند. بازی از گرافیک بسیار بالا و خارق العاده ای برخوردار است و گشت و گذار در محیط بازی می تواند برای شما جذاب باشد. این گرافیک بالا و جذاب به لطف موتور بازی سازی Unreal Engine به شما ارائه می شود.

تعداد 100 بازیکن می توانند به صورت همزمان با هم وارد زمین بازی شده و با هم به مبارزه بپردازند. محیط بازی بسیار وسیع است و نقشه ای 8*8 کیلومتری به شما ارائه می کند که در این محیط می توانید به صورت تاکتیکی با دوستان خود به مبارزه بپردازید. سلاح های مختلف و متنوعی در بازی برای شما فراهم شده است که در انواع مختلف سبک و سنگین و حتی سلاح های غول پیکر و موشک ها برای شما تهیه دیده شده است.

می توانید در محیط بازی لوازم و وسایل مورد نیاز خود را پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید. وسایل نقلیه ی مختلفی نیز برای شما ارائه شده که در انواع مختلف مانند ماشین ها ، کامیون ها ، قایق و موتورسیکلت موجود می باشند. صدا گذاری بازی نیز دیگر دلیل جذابیت ان است که به صورت سه بعدی طراحی شده و از افکت های صوتی بی نظیری در ان استفاده شده است که صدایی به صورت 7.1 کاناله قابل شنیدن است.

شما می توانید حین بازی با دوستان خود تیم هایی را تشکیل داده و به صورت گروهی مقابل دشمنان خود به مبارزه بپردازید. هیجان بازی بسیار بالا بوده و می توانید با انجام ان رقابت هایی لذت بخش و بسیار جذاب را تجربه کنید. گیم پلی بازی نیز بسیار آسان بوده و می توانید به راحتی کنترل بازی را بدست بگیرید.


معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
برخی از ویژگی های بازی PUBG Mobile:
  • گرافیک بسیار عالی و خارق العاده
  • بازی کردن ۱۰۰ بازیکن در یک نقشه ۸*۸ کیلومتری
  • وجود سلاح های مختلف و متنوع
  • امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلف
  • استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine
  • صدا گذاری بسیار عالی و استفاده از جلوه های صوتی سه بعدی
  • دارای سلاح های غول پیکر و موشک ها
  • امکان استفاده از قایق و موتور سیلکت
  • امکان تشکیل تیم با دوستان شما
  • محیطی بسیار جذاب برای مبارزه
  • هیجان بسیار بالا هنگام بازی
  • گیم پلی آسان و جذاب
  • و ویژگی های دیگر
    معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱) معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
برنامه Athan Pro Muslim: Prayer Times Quran & Qibla؛ یک همراه خوب در ماه مبارک رمضان !

Athan Pro Muslim: Prayer Times Quran & Qibla یک برنامه اوقات شرعی و منحصر به فرد مذهبی از استودیوی Quanticapps برای مسلمانان سراسر جهان می باشد که کاربران خود را از هر برنامه جانبی دیگری بی نیاز می سازد. این اپلیکیشن که توانسته است عنوان بهترین برنامه اذان و اوقات شرعی را از طرف کاربران در پلی استور دریافت کند، تمامی مناطق مختلف جهان را تحت پوشش خود قرار داده و اطلاعاتی دقیقی در مورد اوقات شرعی و زمان اذان در آن مناطق را در اختیار شما قرار می دهد. برای تمامی ما پیش آمده است که گاهی در مکانی هستیم که تشخیص قبله برای ما ممکن نیست و کسی در اطرافمان وجود ندارد که از او سوال بپرسیم، در این گونه مواقع تنها کافیست برنامه را اجرا کرده و با مراجعه به قبله نمای پر از امکانات آن جهت قبله مکان مورد نظر خود را پیدا کنید!

برنامه Athan Pro Muslim به چند قسمت مختلف تقسیم شده است که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند ؛ برای مثال قسمت ادعیه بعد و قبل از نماز لیستی بزرگ از دعا های مستحب را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید از آن ها بهره کافی را ببرید! پس از نصب، در ابتدای هر روز در قسمت اطلاع رسان دیوایس هوشمندتان، یک حدیث از امامان معصوم دریافت می کنید تا بتوانید روز خود را با نام و ذکر خدا آغاز کنید! باید گفت که این اپلیکیشن دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد که با همراهی ما در ادامه مطلب از آن ها آگاه خواهید شد!


معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
برخی از ویژگی های برنامه Athan Pro Muslim: Prayer Times Quran & Qibla:
  • محاسبه زمان دقیق اوقات شرعی بر اساس مکان شما
  • قبله نمای کامل و دقیق
  • حدیث روز
  • تصویر روز
  • تقویم کامل همراه با نمایش تعطیلات مذهبی
  • دو واچ فیس مختلف برای ساعت های هوشمند Android wear
  • نمایش روزانه نماز در مکه و مدینه
  • کارت های اسلامی
  • برنامه ماهانه برای زمان نماز
  • Tasbeeh ( ذکر شمار ) با پشتیبانی آوایی فرانسوی و انگلیسی
  • اذکار و ادعیه قبل و بعد نماز
  • نمایش ۹۹ نام خدا به صورت صوتی
  • امکان سفارش یکردن تصویر پس زمینه

    معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)

معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱) معرفی اپلیکیشن و بازی (۸۱)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      pubg خیلی عالیه حتما امتحان کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج