۷۱۹۱۵۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

زمان معرفی گلکسی نوت ۹ مشخص شد

یک گزارش جدید خبر از جلو افتادن یک ماهه مراسم معرفی گلکسی نوت ۹ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۹) می‌دهد. این تغییر، باعث خواهد شد تا رونمایی از گلکسی اس ۱۰ نیز در سال آینده کمی زودتر اتفاق بی‌افتد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: یک گزارش به تازگی منتشر شده که زمان معرفی گلکسی نوت ۹ سامسونگ را افشا می‌کند. جدا از گوشی های خانواده گلکسی اس ۹ که به تازگی فروش ۱ میلیونی را در کره جنوبی به دست آورده است، به نظر می‌رسد از این به بعد قرار است فروش گوشی های پرچمدار سامسونگ با کاهش مواجه شود. زیرا این گزارش جدید نشان می‌دهد که فاصله‌ی زیادی با معرفی جدیدترین گوشی سری نوت سامسونگ نخواهیم داشت.

زمان معرفی گلکسی نوت ۹ مشخص شد

معرفی گلکسی نوت ۹ ، یک ماه زودتر از موعود

در واقع اطلاعات تازه‌ای به دست آمده که ادعا می‌کند سامسونگ قصد دارد مراسم معرفی گلکسی نوت 9 را یک ماه زودتر از موعود، اواخر ماه ژوئن (اوایل مرداد) برگزار کرده و فروش آن را نیز از اواسط آگوست (اواخر مرداد) آغاز خواهد کرد. این هدف به سامسونگ اجازه می‌دهد تا گوشی های بالارده و پریمیوم خود را برای رقابت با اپل در بازار گسترش ببخشد. در آن سمت اپل نیز قصد دارد آیفون های جدید خود را در ماه سپتامبر (شهریور ماه) معرفی کند. همچنین این معرفی زود هنگام، ادعاهای پیشین در ارتباط با آینده‌ی پرچمداران سامسونگ را بار دیگر مطرح می‌کند.

به طور خاص این گزارش برنامه‌های سامسونگ برای معرفی گلکسی اس 10 در ماه ژانویه را به حداکثر می‌رساند تا آن‌ها از سال 2019 به بعد، در زمان عرضه گوشی های پرچمدار خود تجدید نظر کرده و تغییر اساسی در برنامه‌هایشان ایجاد کنند. البته درست یک ماه پس از آغاز فروش آن، شایعات عنوان می‌کنند که سامسونگ قصد دارد از یک گوشی ویژه دهمین سالگرد فروش گوشی های این کمپانی در بازار نیز پرده برداری کند و این خطر را برای اس 10 به همراه دارد که شاید فروشش به زیر سایه آن گوشی برود!

در دومین مراسم رونمایی که انتظار می‌رود تا پایان ماه فوریه سال 2019 (بین ماه‌های بهمن و اسفند امسال) و همزمان با کنگره جهانی موبایل 2019 بارسلونا (MWC 2019) برگزار شود، نخستین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ معرفی خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه میزان از این گوشی به فروش خواهد رسید، اما مطمئنا محصول پرفروش آن‌ها برای سال آینده Galaxy S10 خواهد بود.

خود سامسونگ هنوز در مورد تغییر در زمانبندی برنامه‌هایش اظهار نظری نکرده است، اما مطمئنا زمانی که این شرکت بهترین تصمیم را برای آینده‌ی محصولاتش اتخاذ خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج