۷۱۹۲۲۵
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حامد زمانی: از ظلم داخلی هم می‌گویم

حامد زمانی خواننده قطعه «مرگ بر آمریکا» می‌گوید که وظیفه دارد هم از ظلم خارجی بگوید و هم از داخلی، اما در این سال‌ها کار‌هایی از او که در آن‌ها به بعد داخلی ظلم یعنی بی‌عدالتی، تبعیض، فساد و رانت‌خواری برخی پرداخته؛ توسط هیچ رسانه‌ای پوشش داده نشده است.

خبرگزاری ایلنا: حامد زمانی خواننده قطعه «مرگ بر آمریکا» می‌گوید که وظیفه دارد هم از ظلم خارجی بگوید و هم از داخلی اما در این سال‌ها کارهایی از او که در آن‌ها به بعد داخلی ظلم یعنی بی‌عدالتی، تبعیض، فساد و رانت‌خواری برخی پرداخته؛ توسط هیچ رسانه‌ای پوشش داده نشده است.

حامد زمانی: از ظلم داخلی هم می‌گویم

حامد زمانی، خواننده پاپ در آستانه انتشار نخستین آلبوم رسمی خود درباره رفتارهای برخی رسانه‌ها در مورد پخش گزینشی آثارمرگ بر آمریکاش گفت: نشان دادن نیمی از عقیده خودخواهی است. نشان دادن نیمی از من خودخواهی است. من حرف‌هایم با همه‌ آثارم تعریف می‌شود، نه بعضی از آن‌ها... نشان دادن نیمی از عقیده یعنی انگار به آن عقیده اعتقاد و اعتماد نداریم. عقیده‌ای که یک طرف آن نبرد با «عمروبن عبدود» است و یک طرف دیگرش نبرد با «عقیلِ» برادر.

خواننده قطعه «مرگ بر آمریکا» افزود: ما وقتی می‌توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و روی آن‌ها تاثیر بگذاریم که منتقد و‌ معترض هرگونه ظلم و‌ فساد باشیم؛ با همه‌ ابعاد و‌ وجوهش. چه ظلم و استکبار خارجی که نمادش آمریکا و اسرائیل است و چه استکبار داخلی که نمونه‌اش فساد و تبعیض است. رسانه باید آیینه‌ تمام و ‌کمال واقعیات و‌ حقایق باشد؛ نه قسمتی از آن. انتظار می‌رود اگر رسانه‌ها به آن دسته از کارهای من می‌پردازند؛ نیم نگاهی هم به این طرف قصه داشته باشند؛ نه اینکه به کل آن را مسکوت گذارند. طبیعی است در این وضعیت قضاوت‌های صحیحی راجع به ساختار فکری هنرمند صورت نخواهد گرفت.

حامد زمانی درباره اتفاقات و موضوعات اجتماعی این روزها نیز معتقد است: عقیده و مکتب ما با هر گونه ظلم‌ و استکباری مخالف است، چه خارجی و چه داخلی. رسانه‌های ما به عنوان اصلی‌ترین رکن فرهنگ‌ساز کشور که اتفاقا داعیه‌ ریشه داشتن در همین مکتب را نیز دارند باید به هر دو‌ وجه ظلم و استکبار بپردازند؛ نه فقط بعد خارجی آن و این گونه مواضع است که اعتماد مردم را در پی دارد. من به عنوان هنرمند وظیفه دارم از هر دو‌ وجه این ظلم بخوانم؛ چه بعد خارجی و چه داخلی. اما متاسفانه در این سال‌ها کارهایی از من که به بعد داخلی این ظلم یعنی بی‌عدالتی، تبعیض، فساد و رانت‌خواری برخی می‌پردازد توسط هیچ رسانه‌ای پوشش داده نشده است؛ آثاری مثل «هفت تیر»، «بگذرد»، «شمشیر» و... و فقط آثاری رسانه‌ای شده‌اند که در آن‌ها به وجه خارجی این ظلم پرداخته‌ام که این، هم ظلم به شخص من هنرمند است و‌ هم به ساحت رسانه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواننده یا جیره خوار؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      واقعاً مسئولین ما باید آهنگ بگذرد رو گوش کنند تا بدانند که همه چیز گذاراست و فقط مردم هستند که می مانند نه آنها

    • بدون نام

      از کی تا حالا هنر مند شدی محبوبیت تو هم در حد روزنامه کیهان است برای سبزی فروشها

    • مش قاسم

      نمیگی. تو کیهانی هستی و ورود ممنوع میری. یک طرفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با وجود صداوسیمای میلی تو هم توهم زدی فکر کردی هنرمندی

    • بدون نام

      کدام ظلم وفساد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توهم داری گلایه میکنی تو دیگه چرا ؟صداوسیما که تورو گذاشته روی سر دیگه چی میخای نکنه کم بت دادن وسیر سیر نشدی؟

    • بدون نام

      دمت گرم حامد جان نوکرتم مردی همین که واسه ملت و میهن و انقلاب میخونی دمت گرم هرکی هم خوشش نمیاد بره همون اسراییل و آمریکا زندگی کنه به جهنم به درک

    • بدون نام

      خواننده نون ب نرخ روز خور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداحفظت کنه خوب میسرائی حامدجان خداامثال تورازیادکنه

    • بدون نام

      یک سری ازداخلیها ازاسراییل وامریکابدترن وشایدم همکاری میکنن وفقروبیکاری بی ابی جرم وجنایت فسادوناامنی ناامیدی توبدترین بالاترین حدش واینابرعکس بودجه مملکلت ومنابع وطن وهم وطنان برای حدود۱۶ملیون هزینه میکنن و۱۰ملیون شغلمون اشغال کردن وبیکارباینهمه بیکاری وفقر بیش از۳۰درصدخانوادهها وبه قول نمایندگان توهرخانه۲تا۳نفربیکارداریم

    • بدون نام

      بعدم میاد ازاین

    • گیسوانت را میبوسم

      آفرین آقای زمانی شما بهتر از امیر تتلو و ماکان بندد هستین درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج