۷۲۰۳۱۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

جزئیات اطعام و افطاری نیازمندان در ماه رمضان

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان، گفت: ۲۹۲ هزار کودک یتیم وجود دارد و مردم می‌توانند در هفته اکرام و اطعام نسبت به پوشش قرار دادن آنها اقدام کنند.

خبرگزاری فارس: ابوالقاسم رستگار مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درباره «برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان»، اظهار داشت: برگزاری «جشن رمضان» از جمله برنامه‌هایی است که در تهران به مدت ۳۰ شب و در کلانشهرها و برخی مراکز استان‌ها بین ۷ تا ۱۵ شب برگزار می‌شود.

وی‌ ادامه داد: در شب‌های برگزاری جشن رمضان، نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود که محصولات مددجویان به فروش می‌رسد؛ ضمن اینکه بخش «حامی» یعنی مربوط به کودکان تحت پوشش کمیته امداد فعال است و در این بخش، شناسنامه ایتام ارائه می‌شود و مردم می‌توانند کار حمایت از ایتام را انجام دهند.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: در جشن رمضان از گروه‌های حامی و خیرین مانند فرهنگیان، پزشکان و مهندسان تجلیل می‌شود؛ ضمن اینکه برنامه‌های فرهنگی در جهت آشنایی با کمیته امداد نیز برگزار می‌شود.

رستگار با اشاره به موضوع «ایتام و محسنین»، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۲۹۲ هزار یتیم و محسنین داریم، روش‌های مختلفی برای حمایت از این افراد وجود دارد که یکی از آنها، روش چهره به چهره است که اوج فعالیت در این خصوص مربوط به لیالی قدر است و در هفته اکرام و ایتام در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان ثبت نام از حامیان کودکان یتیم انجام می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های جلب حمایت مردم از ایتام، یادآور شد: سایت mohsenin.ir و اپلیکیشن‌های "سکه" و "بله" از جمله روش‌هایی است که مردم می‌توانند مبالغ خود را در حمایت از کودکان یتیم واریز کنند.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به برپا کردن سفره‌های افطاری برای نیازمندان و مددجویان، ابراز داشت: افرادی که می‌خواهند اطعام و نذری بدهند و نمی‌دانند این را به چه کسانی بدهند، می‌توانند کالای مورد نیاز، وجوه نقدی یا غذای آماده و گرم را به مددجویان ارائه دهند که این کار نیز از روش‌های مختلفی انجام می‌شود.

رستگار با بیان اینکه نیکو کاران می‌توانند با هماهنگی با رستوران‌ها غذای گرم را در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار دهند، افزود: همچینن خیران می‌توانند نذر افطاری خود را به سه روش، از طریق شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷*، استفاده از اپلیکیشن "سکه"و "سنا" یا مراجعه به سایت emdad.ir و انتخاب گزینه اطعام و افطار مبالغ مورد خود را واریز کنند.

وی با اشاره به روش دیگر پرداخت مربوط به اطعام و افطار به نیازمندان، گفت: مردم می‌توانند عدد ۳ انگلیسی را به شماره «۳۰۰۰۳۳۳۳» ارسال کنند و در مجموع به روش‌های اشاره شده مبالغ واریزی خود درباره اطعام و افطار به نیازمندان را در فضای مجازی پرداخت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابن‌احمد

      الان یک عده‌ای میان تز روغنفکری میگیرن میگن
      بهتر نیست پول اینارو خرج فقرا کنیم خخخخخخ

    • بدون نام

      اگر عکسهای گزارش قبلی رو ادم ببینه و اوج فقر و فلاکت در استانهای سیستان و خراسان و.......رو ببینه , اره به همه. افطاریها میگه اسراف , بی خبری .

    • علی

      مثلا چند نفر رو میخواید افطاری بدید 100نفر?200نفر ?1000نفر?1000000نفر? اینقدر گندش نکنید 60000000 نیازمند داریم شما صد نفرشون رو بیشتر نمیتونین افطاری بدین.برو کشکتو بساز.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج