۷۲۰۳۱۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تمام انتظاراتی که از مراسم E۳ ۲۰۱۸ داریم (۲)

صنعت بازی‌های رایانه‌ای چند دهه‌ای بیشتر عمر ندارد اما به لطف پیشرفت فناوری‌، این صنعت در طول عمر نه‌چندان بلند خود به دستاوردهای مهمی رسیده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. به همین منظور مراسم E۳ با هدف به رخ کشاندن دستاوردهای صنعت گیم هرسال برگزار می‌شود.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: صنعت بازی‌های رایانه‌ای چند دهه‌ای بیشتر عمر ندارد اما به لطف پیشرفت فناوری‌، این صنعت در طول عمر نه‌چندان بلند خود به دستاوردهای مهمی رسیده و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. به همین منظور مراسم E۳ با هدف به رخ کشاندن دستاوردهای صنعت گیم هرسال برگزار می‌شود. در این مراسم شرکت‌های بزرگ بازی‌‌سازی از کشورهای مختلف گرد هم جمع می‌شوند تا جذاب‌ترین بازی‌های خود را به علاقه‌مندان صنعت گیم نشان دهند، شرکت‌های سخت‌افزاری نیز جدیدترین دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند تا نویدی از بازی‌هایی با گرافیک بیشتر در آینده بدهند.

در خرداد امسال مانند سال‌های دیگر شاهد برگزاری E۳ ۲۰۱۸ خواهیم بود و از آنجایی که زمان زیادی تا برگزاری این رویداد بزرگ صنعت گیم پیش‌رو نداریم در ادامه به عناوین بزرگی که احتمال رونمایی آن‌ها در این مراسم وجود دارد اشاره خواهیم کرد.

بازی Battlefield V

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

شرکت DICE به‌عنوان توسعه‌دهنده سری محبوب بازی‌های Battlefield با معرفی Battlefield ۱ در سال ۲۰۱۶ ثابت کرد که درس خود را حسابی بلد است و در این بازی شاهد مراحلی هیجان‌انگیز در میادین نبرد جنگ‌ جهانی اول بودیم. اکنون نیز خبرهایی از Battlefield V به گوش می‌رسد، در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است اما از قرار معلوم داستان Battlefield V در میدادین نبرد جنگ جهانی دوم می‌گذرد. این بازی قرار است در تاریخ دوم خرداد ماه رسما رونمایی شود و به‌احتمال زیاد خبرهای بیشتری از Battlefield V را در مراسم E۳ پیش‌رو خواهیم شنید.

بازی Call Of Duty: Black Ops 4

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

شرکت بزرگ اکتیویژن به عنوان ناشر بازی‌های Call Of Duty هر از گاهی نسخه‌ای جدید از این بازی‌ها را معرفی می‌کند. این بار نیز نوبتی هم که باشد نوبت استودیو پرآوازه Treyarch است تا با Call Of Duty: Black Ops ۴ گیمرها را میزبان صدها ساعت هیجان و سرگرمی کند. اکتیویژن وعده داده رسما از این بازی رونمایی کرده است اما بدون شک مراحل و جزئیات بیشتری از Call Of Duty: Black Ops ۴ را در E۳ ۲۰۱۸ شاهد خواهیم بود.

بازی Mortal Kombat 11

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

یکی دو دهه می‌شود که سری بازی‌های Mortal Kombat را در بازار شاهد هستیم و از آنجایی که چیزی حدود یک سال از انتشار آخرین بسته‌الحاقی بازی Mortal Kombat X می‌گذرد پیش‌بینی معرفی Mortal Kombat ۱۱ در E۳ ۲۰۱۸ به‌ هیج‌وجه دور از ذهن نیست. خالق مجموعه Mortal Kombat نیز اخیراً در توئیتی از احتمال معرفی نسخه‌ای جدید از این بازی مبارزه‌ای سخن گفته است. با این حساب چه‌بسا شاهد معرفی این بازی در مراسم پیش‌رو و عرضه آن در بهار سال آینده باشیم.

بازی Crackdown 3

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

فیل اسپنسر، یکی از مدیران ارشد ایکس‌باکس در مراسم E۳ ۲۰۱۴ از بازی Crackdown ۳ رونمایی کرد، در این بازی گیمرها در نقش پلیس‌هایی با قدرت‌های ویژه حضور پیدا می‌کنند. داستان بازی Crackdown ۳ نیز در شهری در آینده روایت می‌شود. پس از معرفی این بازی در سال ۲۰۱۴ دمویی قابل بازی از آن در مراسم E۳ ۲۰۱۷ منتشر شد و در همان زمان اعلام گردید که Crackdown ۳ در بهار ۲۰۱۸ راهی بازار خواهد شد اما بخت با Crackdown ۳ یار نبود و این بازی با تاخیرهای زیادی روبرو شد، به این ترتیب طرفداران ایکس‌باکس مایکروسافت امیدوارند خبرهای خوشحال کننده‌ای از Crackdown ۳ در E۳ ۲۰۱۸ بشوند.

بازی The Crew 2

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

در نسخه اول این عنوان با بازی رانندگی طرف بودیم که گیمرها با خودروهایی تمام‌عیار در سرتاسر آمریکا به رقابت می‌پرداختند، این امر باعث محبوبیت بازی The Crew شد و ساخت نسخه دوم آن را در پی داشت. در The Crew ۲ گیمرها با انواع و اقسام وسیله‌های نقلیه سروکار دارند تا در زمین، هوا و دریا با هم به رقابت بپردازند، شرکت Ubisoft وعده داده است تا The Crew ۲ در تاریخ ۸ تیرماه سال جاری منتشر شود و در نتیجه بدون شک این بازی در E۳ ۲۰۱۸ حضوری کامل خواهد داشت.

بازی Cyberpunk 2077

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

شرکت لهستانی CD Project Red با مجموعه‌ باز‌ی‌های The Witcher توانست جای پای خود را در صنعت گیم محکم کند و مدت‌هاست که مشغول توسعه بازی جدیدی با Cyberpunk ۲۰۷۷ است. سبک این بازی نیز همانند بازی The Wither به‌صورت RPG است و داستان آن در آینده‌ای تیره و تار روایت می‌شوند. از آنجایی که این بازی حدود ۴ سال در حال ساخت و توسعه است انتظار می‌رود به مراحل پایانی خود نزدیک باشد و رونمایی کاملی را از Cyberpunk ۲۰۷۷ در مراسم E۳ ۲۰۱۸ شاهد باشیم.

بازی Days Gone

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

همان‌‌گونه که اشاره شد تجربه نشان داده است بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن بازی‌های خوبی از آب در می‌آیند، بازی Days Gone نیز یک بازی انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ است که در مراسم E۳ ۲۰۱۶ رونمایی شد. در این بازی، گیمر در نقش یک موتورسوار تنها و آزاد در دنیایی تسخیر شده توسط زامبی‌ها ظاهر می‌شود. از آنجایی که تاکنون دموهای زیادی از بازی Days Gone منتشر شده است احتمال می‌رود این بازی در مراحل پایانی ساخت خود باشد اما سونی به دلایلی انتشار بازی Days Gone را به سال ۲۰۱۹ میلادی موکول کرده است، به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود سونی نمایشی خوب و قابل قبول از این بازی در E۳ ۲۰۱۸ ارائه کند.

بازی Shenmue 3

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

اگر از ریش‌سفید‌های دنیای گیم باشید به احتمال زیاد نام بازی Shenmue را شنیده‌اید، این بازی مدت‌ها پیش توسط سگا در دو نسخه منتشر شد تا اینکه در سال ۲۰۱۵ خبرهایی از ساخت سومین نسخه از بازی Shenmue به گوش رسید، سرمایه ساخت این بازی از طریق جذب سرمایه‌های‌ همگانی صورت گرفته است و به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ راهی بازار خواهد شد. با این حساب اگر از قدیمی‌های بازی‌های رایانه‌ای هستید و Shenmue را می‌شناسید پیشنهاد می‌کنیم E۳ ۲۰۱۸ را دنبال کنید، چه بسا که خبرهای بهتری از این بازی را شاهد باشیم.

بازی Red Dead Redemption 2

تمام انتظاراتی که از مراسم E3 ۲۰۱۸ داریم (۲)

امکان ندارد فهرست بازی‌های مورد انتظار E۳ ۲۰۱۸ را به پایان ببریم و اشاره‌ای به بزرگترین عنوان ۲۰۱۸ نداشته باشیم. بازی Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و دومین نسخه‌ این بازی آبان‌ماه امسال قرار است پس از چندین بار تاخیر منتشر شود. ناشر بازی Red Dead Redemption ۲ شرکت RockStar است که به‌عنوان ستونی در صنعت گیم به‌حساب می‌آید، تجربه نشان داده است این شرکت تمایل زیادی برای حضور در E۳ ندارد اما با توجه به نزدیک شدن زمان انتشار Red Dead Redemption ۲ حضور این بازی در E۳ ۲۰۱۸ چندان دور از ذهن نیست.

در این قسمت به پایان فهرست عناوین مهمی رسیدیم که احتمال می‌رود در E۳ ۲۰۱۸ حضور پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به دنیای گیم علاقه دارید و بازی خاصی مد نظر شماست، نام این بازی را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده ی خدا

      پس بازی ASSASSINS CREED کو؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج