۷۲۱۰۵۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

تغییر نام «عمارت ارغنون»، تاسیس آموزشگاهی به همت پوران درخشنده، تخفیف دانشجویی دو نمایش و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

خبرگزاری ایسنا: تغییر نام «عمارت ارغنون»، تاسیس آموزشگاهی به همت پوران درخشنده، تخفیف دانشجویی دو نمایش و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.

آموزشگاه آزاد سینمایی «خورمهر» به مدیریت پوران درخشنده به زودی با برگزاری اولین دوره کلاسهای خود در تیر ماه آغاز به کار میکند.

به نقل از روابط عمومی خورمهر،این آموزشگاه دارای مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برگزاری دورههای بازیگری،کارگردانی،فیلمنامه نویسی،فیلمبرداری،عکاسی، گریم و تدوین را در برنامههای خود دارد.

در اولین دوره از کلاس های این موسسه که از ابتدای تیرماه آغاز میشوند در ترم مقدماتی بازیگری استادانی چون آرش آبسالان،رضا کشاورز،محمود رضا رحیمی و علی صلاحی،در ترم مقدماتی کارگردانی اساتیدی چون جواد طوسی، مهدی کرم پور، محمدهادی کریمی و مرتضی پورصمدی و در بخش بازیگری کودک و نوجوانان شاهد حضور مریم کاظمی،شبنم قلی خانی،ملیکا زارعی،پرستو گلستانی و مارال فرجاد حاضر خواهند بود.

این دوره ها با مدت زمان دو ماه و نیم برگزار می شود و علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر مربوط به این دوره های آموزشی میتوانند به اینستاگرام این موسسه به آدرس@khovarmehr.film یا با تلفن ۸-۰۲۱۸۸۶۱۴۱۳۷ تماس بگیرند.

نام «عمارت ارغنون» تغییر کرد

مجموعه «عمارت ارغنون» در دور جدید فعالیتهای خود، اقدام به تغییر نام این مجموعه نمایشی به «عمارت نوفل لوشاتو» نمود.

به گزارش از روابط عمومی «عمارت ارغنون» نام این مجموعه نمایشی به «عمارت نوفل لوشاتو» تغییر پیدا کرد.

مدیریت جدید مجموعه عمارت ارغنون که در حوزهی هنرهای نمایشی به فعالیت میپردازند، علاوه بر تغییر نام این مجموعه، برخی از فعالیتهای جدید این مجموعهها به شرح ذیل است:

بیش از ۵۰ اجرای عموم صحنهای تئاتر،نمایشنامهخوانی و برگزاری جشنواره میکرولیو و حضور در جشنواره‌ی تئاتر فجر.

از دیگر فعالیت های آینده مجموعه «عمارت نوفل لوشاتو» می توان به امکان برگزاری ورکشاپ های آموزشی در خصوص کارگاه های بازیگری و کارگردانی تئاتر و سینما اشاره کرد که به زودی با برنامه ریزی و اهداف مشخص شده به اطلاع عموم خواهد رسید.

مدیریت مجموعه «عمارت نوفل لوشاتو» را داود نامور و محسن نجار حسینی به عهده دارند و از دیگر پرسنل این مجموعه می توان به : مدیریت روابط عمومی امیر قالیچی و نازنین فراهانی مسئول روابط عمومی ، محمود یوسفی مدیر سالن ،داریوش مفاخری و امیرحسین مانی راهنمای سالن هستند.مسئول هماهنگی و اداری سمیه انصاری و ارغوان رهین ،مدیر فنی فرشاد نصیری و مسئول فنی مبین سپاس زاده، ترانه ولدیان مسئول گیشه و خدمات مجموعه جلیل منصوری اشاره کرد.

طراحی لوگوی «عمارت نوفل لوشاتو» توسط مهدی دوایی انجام شده است.

50 درصد تخفیف دانشجویی برای نمایش "در"

نمایش " در"به نویسندگی و کارگردانی شهاب مهربان روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته ۵۰% تخفیف به دانشجویان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی، نمایش "در" به کارگردانی شهاب مهربان روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته ۵۰% تخفیف به دانشجویان و هنرجویان آموزشگاه‌های هنری می‌دهد.

علاقمندان برای برخورداری از این تخفیف می‌توانند در روزهای یاد شده با در دست داشتن کارت دانشجویی خود به گیشه تماشاخانه پالیز مراجعه کنند.

نمایش "دَر" نوشته و کار شهاب مهربان از ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۹ در سالن شماره ۲ تماشاخانه پالیز روی صحنه است. بازیگران این اثر نمایشی که در سال ۹۵ در تماشاخانه ارغنون نیز به صحنه رفته است، فاطیما بهارمست، امیر کامران، مهرپویا مهدوی، نصیر ساکی، وحید منتظری، علی میری، روزبه معتمدی‌مهر و محمد دارایی هستند.

"دَر" قصه چند جوان است که در شرکت دارویی کار می‌کنند. این شرکت با بحران مالی روبرو شده و در آستانه ورشکستگی است که شریک خارجی مبلغ ۳۰ هزار دلار به شرکت داده تا دوباره سرپا شود و این مبلغ ناپدید می‌شود.

دیگر عوامل نمایش "دَر" عبارتند از: مشاور پروژه: نورالدین حیدری ماهر، مجری طرح: تماشاخانه پالیز، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: اشکان شریعت، طراح صحنه: علی پالیزدار، طراح گرافیک: محمد دارایی، عکاس: آتوسا امینی، مشاور کارگردان: وهاب مهربان و تهیه کننده: احمد خانی.
علاقمندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.

«یک روز طولانی» در شبکه نمایش خانگی

فیلم «یک روز طولانی» ساخته بابک بهرام بیگی از امروز یکم خرداد وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش مشاور رسانهای فیلم ، «یک روز طولانی» نوشته مشترک بهرام بیگی و پیام ناصر از مضمونی اجتماعی برخوردار است .

در خلاصهی داستان فیلم آمده؛ زمان آدم‌ها را دگرگون می‌کند اما تصویری را که از آنها داریم ثابت نگه می‌دارد. هیچ چیزی دردناک‌تر از این تضاد میان دگرگونی آدم‌ها و ثبات خاطره نیست!

شبنم مقدمی، رضا بهبودی، مرتضی یونس زاده، باران ابراهیمی وعلیرضا آرا بازیگران اصلی فیلم هستند.

«یک روز طولانی» در پاییز و زمستان سال گذشته در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شد و موسسه هنر اول پخش این فیلم در شبکه نمایش خانگی بر عهده دارد.

عوامل اصلی فیلم عبارتند از: کارگردان: بابک بهرام بیگی، مدیر فیلمبرداری : محمد رضا تیموری، فیلمنامه: پیام ناصر، بابک بهرام بیگی، صدا: انسیه ملکی، حسن شبانکاره، مدیر تولید: امیررضا جلالیان، طراحان صحنه: کاوه کاظم زاده، آرش باقی پور، جلوه‌های ویژه بصری: فرهاد نجفی فرد،‌ مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، تهیه کنندگان: بابک بهرام بیگی، مرتضی یونس زاده

تخفیف بلیت دانشجوی برای «آنتی گون»

نمایش «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی در تماشاخانه ایرانشهر وارد هفته پایانی اجرای خود میشود، برای دانشجویان علاقه مند به تماشای این اثر، تخفیف خرید بلیت در نظر گرفته است.

نمایش «آنتی گون» به کارگردانی علی راضی که با نگاهی آزاد به نمایشنامه «آنتیگون» نوشته ژان آنوی است، این روزها با بازی صابر ابر، نوال شریفی و ناتالی متی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.

«آنتی گون» که وارد هفته پایانی اجرای عمومی خود میشود، روزهای یکشنبه 6، دوشنبه 7 و سه شنبه 8 خرداد تخفیف خرید بلیت ویژه دانشجویان علاقهمند به تماشای این اثر را در نظر گرفته است.

مجری طرح: نورالدین حیدری ماهر، طراح ویدئو: رضا وجدانی، طراح صدا: صفا کامدیده، طراح نور: صبا کسمایی، طراح ویدیو: رضا وجدانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدرضا آل طاها، مدیر صحنه: احمد علیشاه، عکاس: علی شیلاندری، گرافیست: سیامک پورجبار، ساخت تیزر: سیاووش حسین‌زاده و مشاور تبلیغات: سارا حدادی از دیگر عوامل نمایش «آنتی گون» هستند.

«آنتی گون» ساعت 19 به صحنه میرود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج