۷۲۱۵۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صندلی‌های بلاتکلیف لیگ به چه کسی می‌رسد؟

نزدیک به نیمی از تیم های لیگ برتر هنوز سرمربی خود را نشناخته اند.

ورزش سه: تا شروع رسمی فصل نقل و انتقالات زمان آماده سازی تیم ها نزدیک به ۳ تا ۴ هفته باقی مانده اما تیم های زیادی در لیگ برتر وجود دارند که هنوز سرنوشت آنها در فصل جاری مشخص نیست و به همین دلیل هنوز به بازار نقل و انتقالات غیر رسمی وارد نشده اند و البته خبری از برنامه ریزی برای پیش فصل در این باشگاه ها نیست.

ذوب آهن در دوران پسا امیر

ذوبی ها فصل گذشته با امیر قلعه نویی در لیگ و آسیا درخشیدند اما باید برای فصل جدید مجددا گزینه جدیدی را برای هدایت تیم خود انتخاب کنند. با حضور قلعه نویی در سپاهان، ذوبی ها از امروز باید برنامه دوم خود را آغاز کنند و از میان گزینه های موجود برای فصل آینده دست به انتخاب بزنند. مسئولان ذوب آهن در بیانیه ای رسمی خواسته بودند تا گمانه زنی درباره سرمربی بعدی این تیم انجام نشود و باید در انتظار انتخاب سرمربی تیم نایب قهرمان لیگ هفدهم باشیم.

تبریز در اغما

در تبریز آینده دو باشگاه تا اندازه زیادی در گرو وضعیت زنوزی مالک حال حاضر گسترش فولاد است. تراکتوری ها هنوز مالک مشخصی ندارند و از سوی دیگر وضعیت فیروز کریمی در گسترش فولاد نهایی نشده تا تبریزی ها نیز فعلا در انتظار مشخص شدن وضعیت مالکیت تراکتورسازی باشند. با مشخص شدن شرایط مالکیت تراکتورسازی، وضعیت دو نماینده مشهد به شکل دومینو وار مشخص می شود.

قرمزهای مشهد و اهواز در وضعیت نامعلوم

دو تیم پدیده مشهد و فولاد خوزستان نیز هنوز هیچ اقدامی برای فصل آینده انجام ندادند. مهاجری قطعا سرمربی فصل آینده پدیده نخواهد بود و پدیده گزینه های جانشینی این سرمربی را اعلام کرده که البته هنوز وضعیت هیچکدام نهایی نشده است. مدیران فولاد همچنان درباره پورموسوی تصمیم گیری نکردند و مشخص نیست که سرمربی این تیم در فصل گذشته با فولادی ها ادامه خواهد داد یا گزینه جدیدی جانشین او خواهد شد.

نفت آبادان و پارس جنوبی چگونه موفق می شوند؟

دو تیم جنوبی و پرهوادار فوتبال ایران فصل گذشته شرایط موفقی در لیگ برتر داشتند اما وضعیت تارتار و کمالوند برای فصل آینده مشخص نیست. تارتار هنوز خبر قطعی از ادامه همکاری با پارس جنوبی نداده و در انتظار تحقق خواسته هایی است که پیش شرط موفقیت این تیم محسوب می شود. از سوی دیگر کمالوند به پایان راه با آبادانی ها رسیده و به نظر می رسد که فصل آینده باید شاهد حضور او در تیم دیگری باشیم.

تیم تازه وارد با فکری ادامه می دهد؟

محمود فکری کار بزرگی با نفت مسجد سلیمان انجام داد اما وضعیت او برای سال آینده مشخص نیست. سرمربی نفت مسجد سلیمان در لیگ یک هنوز صندلی این تیم در لیگ برتر را در اختیار ندارد و مشخص نیست کدام چهره قرار است جانشین این سرمربی موفق در مسجد سلیمان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج