۷۲۲۴۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جلالی:  

شاخصه فوتبال منشا با پرسپولیس منطبق نیست

 سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از کل بازیکنان اصلی ما فقط ۲ نفر قرارداد دارند و بقیه بازیکنان قرارداد یکساله داشته‌اند.

میزان: مجید جلالی، سرمربی پیکان در خصوص وضعیت این تیم برای فصل بعد و جدایی برخی از بازیکنان این تیم اظهار داشت: بضاعت مالی باشگاه ما محدود است و در ۲ سال گذشته هم بودجه محدودی داشتیم بنابراین هر کدام از بازیکنان ما که پیشنهاد داشتند از تیم جدا شدند. همانطور که می‌دانید در سال گذشته هم ۴ بازیکن خوبمان را از دست دادیم و متاسفانه امسال هم همین مشکل را داریم.

وی ادامه داد: طبیعی است وقتی بازیکن فصل خوب و موفقی را پشت سرگذرانده انتظارات بالاتری داشته باشد، اما ظرفیت مالی باشگاه ما محدود است و پیکان در نقل و انتقالات خیلی سخت می‌تواند رقابت کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص نحوه امضا قرارداد با بازیکنان این تیم افزود: در این مورد باید از مدیران باشگاه بپرسید. در این مورد تنها چیزی که می‌توانم بگویم از کل بازیکنان اصلی فقط دو نفر قرارداد دارند و بقیه بازیکنان قرارداد یکساله داشته‌اند.

جلالی درباره توصیه‌های خود به منشا قبل از پیوستن به پرسپولیس گفت: من فوتبال منشا و خصوصیات او را می‌شناسم و می‌دانم با چه روشی می‌تواند خصوصیات خود را بروز بدهد. همان زمان هم به او گفتم شاخصه‌هایی که فوتبال او برای بروز داده شدن لازم دارد با شاخصه‌های فوتبال پرسپولیس منطبق نیست. به هر حال می‌دانید بازیکنان به جذابیت‌های بیشتر فکر کرده و اغلب آنها به فوتبال خودشان فکر می‌کردند.

وی درباره نحوه انتخاب موفق بازیکنان خارجی هم تصریح کرد: قبل از آمدن بازیکن خارجی برای بستن قرارداد باید حتما چند جلسه تمرین او را ببینم یا اینکه برای دیدن بازی بازیکن به سراغ او می‌روم. برای مثال شکل بازی آرفن‌دافه را در تفلیس گرجستان دیدم و او را با قیمت خیلی پایین به ایران آوردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا منشا امسال ضعیف بازی کرد ولی این ً ضعفی که در تمام بازیکنان پرسپولیس دیده شد واگر بدنساز پرسپولیس تعویض نشود سال بعد شرایط بدتر خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج