جاباما
۷۲۳۱۵۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تارخ: صدا و سیما بر درد‌های ملک‌مطیعی افزود

امین تارخ با اشاره به درگذشت ناصر ملک مطیعی گفت: مردم همواره در سال‌های اخیر با ناصر ملک‌مطیعی ارتباط خوبی برقرار کردند. اما آن گروهی که باید ملک‌مطیعی را مورد توجه قرار می‌دادند این کار را نکردند.

اعتمادآنلاین: امین تارخ با اشاره به درگذشت ناصر ملک مطیعی گفت: «مردم همواره در سال‌های اخیر با ناصر ملک‌مطیعی ارتباط خوبی برقرار کردند. اما آن گروهی که باید ملک‌مطیعی را مورد توجه قرار می‌دادند این کار را نکردند. این اواخر یک اتفاقی افتاد که به هیچ وجه جالب نبود. قرار بود ناصر ملک‌مطیعی در تلویزیون حضور پیدا کند. قرار بود این دل‌شکستگی از بین برود و حال آقای ملک‌مطیعی بهتر از قبل شود. اما این اتفاق نیفتاد و ناصر ملک‌مطیعی بیش از قبل غمگین شد و کوهی از غم در او به وجود آمد.»

تارخ: صدا و سیما بر درد‌های ملک‌مطیعی افزود

امین تارخ بازیگر مطرح سینما اعتقاد دارد که آخرین حضور ناصر ملک‌مطیعی در تلویزیون غمی بر غم‌های این بازیگر مطرح اضافه کرده است. تارخ معتقد است ناصر ملک‌مطیعی نزد مردم از محبوبیت فراوانی برخوردار بود و همین موضوع برای او کافی بود.

امین تارخ بازیگر سینما با اشاره به درگذشت ناصر ملک‌مطیعی به اعتمادآنلاین گفت: «مرگ حق است، اما سئوال این است که چه مرگی و برای چه کسی و چگونه؟ این بحث دیگری است. هر جامعه‌ای بر اساس ارزش‌ها وآیین‌هایی که دارد هنرمندان خود را ارج می‌نهد و به آن‌ها احترام می گذارد. هنرمند تاریخ می‌سازد و از یاد هم نمی‌رود. همه ما امیدوار هستیم و بودیم که مسئولان فرهنگی جامعه احترام به هنرمند را در دستور کار خود قرار دهند. هنرمندان با دل خوش از مردم و با دلی خون از بی‌مهری‌ها این دنیا را ترک می‌کنند. هر هنرمندی در زمان انجام فعالیت‌های هنری خاطرات زیادی را برای مردم به وجود می‌آورد که از یاد مردم نمی‌رود. چنین خاطراتی از ناصر ملک‌مطیعی بعد از درگذشت او هم در یاد مردم خواهد ماند.»

او ادامه داد: «مردم همواره در سال‌های اخیر با ناصر ملک‌مطیعی ارتباط خوبی برقرار کردند، اما آن گروهی که باید ملک‌مطیعی را مورد توجه قرار می‌دادند چنین کاری نکردند. این اواخر یک اتفاقی افتاد که به هیچ وجه جالب نبود. قرار بود ناصر ملک‌مطیعی در تلویزیون حضور پیدا کند. قرار بود این دل‌شکستگی از بین برود و حال آقای ملک‌مطیعی بهتر از قبل شود. اما این اتفاق نیفتاد و ناصر ملک‌مطیعی بیش از قبل غمگین شد و کوهی از غم در او به وجود آمد. دعوتی صورت گرفت. آقای ملک مطیعی هم در صداوسیما حضور پیدا کرد. جالب‌تر اینکه این گفت‌وگو شروع شد و برنامه ضبط شد اما در میانه برنامه همه چیز به هم ریخت و برنامه را قطع کردند. با این کار به نوعی یک توهین آشکار به آقای ملک‌مطیعی کردند. »

تارخ درباره شیوه زندگی ناصر ملک‌مطیعی در سال‌های اخیر به اعتمادآنلاین گفت: «عقیده دارم که ملک‌مطیعی چهل سال با عزت زندگی کرد. اما این اتفاقی که در تلویزیون برای او رخ داد باعث شد تا زندگی او تیره و تار شود. نتیجه این رفتار دوستان در تلویزیون امروز نمود مشخصی داشت. اکنون می‌توانم فکر کنم که شاید او دق کرد و از غم‌باد به دیار باقی شتافت. البته که او کهولت سن هم داشت وبیمار بود. اما اتفاقات اخیر بر بیماری او اضافه کرد. خیلی خیلی متأسفم که ملک‌مطیعی دل‌شکسته و غمگین رفت. جالب است که او در مورد مصاحبه‌اش گفت هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و اصلا مهم نیست.»

بازیگر فیلم «سرب» با ذکر خاطره‌ای از ناصر ملک مطیعی ادامه داد: «همه هم‌نسلان من خاطره فوق‌العاده‌ای با فیلم «قیصر» و آقای ملک‌مطیعی دارند. فیلم «قیصر» عمری دوباره در کارنامه حرفه‌ای ملک‌مطیعی بود. یک خاطره شخصی نیز با ناصر ملک‌مطیعی دارم که بازگو کردن آن خالی از لطف نیست. آقای ملک‌مطیعی یک قنادی در خیابان ونک داشتند که چند سال قبل من در نزدیکی همین قنادی زندگی می‌کردم. یک بار به همین قنادی رفتم. وارد قنادی که شدم ناصرخان به‌گونه‌ای با من رفتار کرد که یه لحظه شوکه شدم. برایم جالب بود که او چرا با این گرمی با من رفتار می‌کند. یک لحظه با خودم فکر کردم چه کار کرده‌ام که ملک‌مطیعی با من اینگونه رفتار می کند. او به من لطف داشت. او فقط یک جمله به من گفت و آن این بود که تو مرد هزارچهره هستی! در صورتی که آن زمان شاید در 10 یا 15 فیلم بیشتر حضور پیدا کرده نبودم. وقتی که از قنادی بیرون آمدم از خوشحالی گریه می‌کردم»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نام امين شايد بيشترين نامي باشد كه در قران أمده باشد،،،،هر بار كه ميخواهم بخودم ببالم اين شخصيت نازنين امين تارخ را هم برايم شور شاف بيشتري مياورد،،،،،خيلي دوست داشتم از ان دست نوشته اي بخوانم ،،،،دست نوشته بالا اهنگ زيبايي داشت ،،،،امين تاريخ را ميشود پروفسور تاريخ سينماي ايران ناميد كه واقعا بازيهاي او بسيار طعنه برانگيز و ميتواند زندكي بيننده را تحت تأثير قرار دهد،،،،امين تارخ را ميتوان ماوراي بيشتر از انكه ميبيني و ميفهمي در حالت رويا وخيال تصور كرد ،،،،،او روح قشنگي را در درون خود ميپروراند،،،،،او بنده خدا است ولي خداوند را ياري ميكند تفاوت داره با اونهايي كه فقط خداوند به اونها كمك ميكنه،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج