جاباما
۷۲۳۳۳۷
۱۶ نظر
۵۲۱۵
۱۶ نظر
۵۲۱۵
پ

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال

خریدن خانه ای قبل از رسیدن به سی سال، آن هم با پولی که خودت به دست آورده ای، می تواند کاری خاص و شگفت انگیز باشد. در این مطلب به برخی از خانه‌هایی اشاره می‌کنیم، که متعلق به افراد مشهور و سلبریتی‌هایی است که هنوز به سن سی سالگی هم نرسیده اند. ممکن است بعضی از اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید برایتان غیرقابل باور یا حیرت انگیز باشد.

برترین ها - ترجمه از پلاد ناصری: خریدن خانه ای قبل از رسیدن به سی سال، آن هم با پولی که خودت به دست آورده ای، می تواند کاری خاص و شگفت انگیز باشد. به خصوص اگر بدانی که بسیاری از افراد با این سن و سال در آپارتمان های کوچک و نقلی زندگی می کنند یا حتی ممکن است در خوابگاه های دانشجویی روزگار خود را بگذرانند.

در این مطلب به برخی از این خانه ها اشاره می کنیم، که متعلق به افراد مشهور و سلبریتی هایی است که هنوز به سن سی سالگی هم نرسیده اند. ممکن است بعضی از اطلاعاتی که در ادامه می خوانید برایتان غیرقابل باور یا حیرت انگیز باشد.

کایلی جنر

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
کایلی جنر با بیست سال سن، سومین خانه خودش را در محله هیدن هیلز کالیفرنیا با هزینه ۱۲ میلیون دلاری، در سال گذشته خریداری کرده است. این مبلغ، رکورد خانه قبلی او را که ۶ میلیون دلار قیمت داشت و در ژوئن سال ۲۰۱۶ خریداری کرده بود، و همچنین خانه ۴.۵ میلیون دلاری قبلی اش را شکسته است. البته او خانه دیگری نیز واقع در کالاباساس کالیفرنیا داشته است که در ماه جولای گذشته، با مبلغ ۳.۱۵ میلیون دلار به فروش رسانده است.


کندال جنر

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
زمانی که کندال جنر تنها ۱۸ سال سن داشت، یک کاندو درساختمانی بلند، واقع در منطقه وست وود لس آنجلس خریداری کرد. او ۱.۳۹ میلیون دلار برای این خانه که دارای دو اتاق خواب است پرداخت کرد و ۱.۶ میلیون دلار روی آن قیمت گذاری کرد.


زین مالیک

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این هنرمند جوان که به تازگی به دوران مجردی بازگشته است، پس از جدایی اش از جیجی حدید، خانه ای ۱۰ میلیون دلاری در منهتن خریداری کرد. پنت هاوس جدید مالیک که در منطقه معروف سوهو در نیویورک واقع شده است، دارای متراژ بنای ۳۳۴ متر مربع است. این خانه چهار اتاق خواب و یک آشپزخانه کاملا حرفه ای و مجهز مخصوص سرآشپزان دارد.


جیجی حدید

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
جیجی پیش از آنکه زین مالیک پس از جدایی از او، خانه اش را خریداری کند و به محله منهتن نقل مکان کند. آپارتمان خود را در خیابان باوری نیویورک خرید. این خانه دارای پنج اتاق خواب است و در سال ۲۰۱۵ ۲.۴۵ ملیون دلار قیمت داشت. این خانه به قدری بزرگ است که کمدهایش در ورودی دارند و می توان به آنها داخل شد.


مایلی سایروس

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این ستاره موسیقی پاپ که در ابتدا به عنوان بازیگر با کمپانی دیسنی همکاری می کرد، در سال ۲۰۱۷ خانه ای جدید با قیمت ۵.۸ میلیون دلار در فرانکلین ایالت تنسی خریده است. این اولین خانه ای است که سایروس در ایالت محل تولدش خریداری کرده است، اما چند سال پیش املاکی در کالیفرنیا هم خریده بود. خانه جدید او پنج اتاق خواب و ۶ سرویس بهداشتی دارد و در زمینی به مساحت تقریبی ۳۳ هکتار واقع شده است.


دنیل ردکلیف

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
ستاره هری پاتر، برای یک آپارتمان دو خواب با مساحت ۱۷۱ متر مربع که در ساختمان بلند و لوکسی در منطقه سوهو واقع شده است، مبلغ ۴.۲۹ میلیون دلار پرداخت کرده است. این ساختمان در سال ۲۰۰۷ بنا شده است. همچنین ردکلیف برای خانه ای در منهتن نیویورک ماهانه ۱۹ هزار دلار پرداخت می کند.


استفان کری

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
در حالی که استفان کری همچنان با تیم گلدن استیت وریرز در لیگ بسکتبال آمریکا یکه تازی می کند و توجه تماشاگران و کارشناسان ورزشی را به خود جلب کرده است، اما اطلاعات اندکی از املاک شخصی او در رسانه ها پخش شده است. تمام اطلاعاتی که از استفان کری در این زمینه داریم، این است که او در سال ۲۰۱۵ خانه ای با قیمت ۳.۲ میلیون دلار خریده است.


د ویکند

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این هنرمند در محله هیدن هیلز لس آنجلس، ملکی با ارزش تقریبی ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده است. طراحی این خانه به گونه ای است که به نظر می رسد برای مهمانی های بزرگ مناسب باشد. همچنین خانه او یک محوطه بزرگ برای سرگرمی های مختلف دارد که شامل تجهیزات آتش بازی، ایوان های سرپوشیده، و یک اصطبل بزرگ با گنجایش نگهداری از هشت اسب می باشد.


ریانا

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
خانه ای که این هنرمند در آن زندگی می کند در پاسیفیک پلیسید واقع شده است و قیمتی در حدود ۱۴.۹۹۵ میلیون دلار دارد. البته مالکیت این خانه، استرس بالایی هم می تواند داشته باشد سارقان و متجاوزین زیادی تاکنون توانسته اند به محوطه آن راه پیدا کنند.


جنیفر لارنس

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
جنیفر آخرین فرد مشهوری است که در این خانه، واقع در هیدن هیلز کالیفرنیا ساکن شده است. او خانه خود را به قیمت ۶.۴ میلیون دلار خریداری کرده است. پیش از جنیفر لارنس، الن هم در همین خانه سکونت داشته است. همچنین جسیکا سیمپسون هم از ساکنین قبلی این خانه بوده است.


کاندیس سوانپول

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این مدل مشهور، یک پنت هاوس فوق لوکس در ایست ویلیج دارد که از دسامبر سال ۲۰۱۶ در آن ساکن شده است و هر ماه مبلغی به اندازه ۶۲۰۰ دلار به عنوان اجازه پرداخت می کند. همچنین او در سال ۲۰۱۰ نیز خانه ای دو خوابه، با دو سرویس بهداشتی با هزینه ای بالغ بر ۱.۳۵ میلیون دلار خریداری کرده بود.


اشلی داربی

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این ستاره سریال های تلویزیونی یک پنت هاوس در شهر واشنگتن دی سی دارد که به بنای یادبود لینکلن، ساختمان کپیتال و محوطه بنای تاریخی جرج واشنگتن مشرف است.


لیام همسورث

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
ستاره مجموعه تلویزیونی «هانگر گیمز»، که در حال حاضر با مایلی سایروس هم در ارتباط است، از سال ۲۰۱۴ در خانه ای با سه اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی در مالیبو سکونت دارد، که قیمت آن ۶.۸ میلیون دلار برآورد شده است.


زوسیا ممت

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
ستاره آمریکایی سینما و تلویزیون که با مجموعه «دختران» به شهرت رسیده است، تصمیم گرفته که ساختمان چهار طبقه خود که ۲۱ اتاق خواب دارد و در بروکلین واقع شده است را به خانه ای مجردی برای خودش تبدیل کند. البته یک سال بعد این خانه را با قیمت ۱.۶ میلیون دلار برای فروش گذاشت که این رقم، ۵۰۰,۰۰۰ دلار بیشتر از هزینه ای است در ابتدا روی این خانه قیمت گذاری شده بود و زوسیا ممت آن را خریداری کرده بود.


جاستین بیبر

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این خواننده که معمولا حاشیه های زیادی با خودش به همراه دارد، و با برند کلوین کلین هم به عنوان مدل همکاری می کند، ساختمانی مسکونی در محله بورلی هیلز دارد. این خانه دارای شش اتاق خواب و هفت سرویس بهداشتی است و با نام «سالاد اسپینر» شناخته می شود. البته جاستین بیبر این خانه را اجاره کرده است و هر ماه مبلغ حیرت آور ۵۹۰۰۰ دلار را بابت آن پرداخت می کند.


جما وارد

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این مدل استرالیایی که زمانی به عنوان جوان ترین مدلی شناخته می شد که تصویرش روی جلد مجله وُگ (Vogue) چاپ شده بود، آپارتمانی در منهتن دارد. خانه او که دارای سه اتاق خواب است، با رقمی حدود ۲.۲۵ میلیون دلار قیمت گذاری شده است. شاید حالا که جما وارد و دیوید لتس، که از قضا او هم به عنوان مدل فعالیت می کند، بچه دار شده اند و صاحب یک دختر کوچک هستند، نیاز به خانه ای با اتاق های بیشتر داشته باشند.


جیسون درولو

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این خواننده که با آهنگ «Talk Dirty to Me» به شهرت رسید، با پرداخت مبلغی به اندازه ۱.۷۵ میلیون دلار خانه ای را در فلوریدای جنوبی خریداری کرده است که ۹ اتاق خواب، و ۹ سرویس بهداشتی دارد. این خانه در محلی با طبیعت منحصربفرد واقع شده است.


جولیان هاف

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
جولیان هاف خانه ای با چهار اتاق خواب در هالیوود هیلز و با ارزش تقریبی ۱.۹ میلیون دلار دارد.


زاک افرون

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
ستاره مجموعه تلویزیونی «استارز» چندی پیش یک خانه دو خوابه با سه سرویس بهداشتی را در منطقه هالیوود هیلز به قیمت ۲.۷۷ میلیون دلار به فروش رساند.


ایگی آزالیا

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این خواننده سبک رپ که اهل استرالیا است، اخیرا خانه ای را در تارزانای کالیفرنیا به فروش رسانده است که متعلق به او و همسر سابقش بود. این خانه به قیمت ۳.۲۵ میلیون دلار به فروش رسید و در حال حاضر به سلنا گومز تعلق دارد.


تیلور سویفت

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
تیلور عمارتی به ارزش ۱۷.۷۵ میلیون دلار در رودآیلند در اختیار دارد که البته برازنده این پدیده موسیقی سبک کانتری است.


جو جوناس

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
پس از جدایی او از جیجی حدید، این خواننده به خانه ای مدرن با معماری ویژه نقل مکان کرده است که در هالیوود هیلز لس آنجلس واقع شده است و هر ماه ۴۰۰۰۰ دلار بابت آن اجاره پرداخت می کند. این خانه کاملا مبله شده است و پیش از این، به افراد مشهور دیگری نیز تعلق داشته است.


هیدن پنتری

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
این ستاره مجموعه های تلویزیونی، اخیرا خانه خود را در لس آنجلس به قیمت ۳.۰۷۵ میلیون دلار به فروش رسانده است. او این خانه را در سال ۲۰۰۸ به قیمت ۲.۶۳۵ میلیون دلار خریده بود.


لوسی هیل

نگاهی به خانه سلبریتی‌های زیر سی سال
لوسی هیل مالک خانه ای معقول و متناسب است که البته خیلی هم کوچک نیست. این خانه دارای چهار اتاق خواب است و در استودیو سیتی کالیفرنیا واقع شده است. او در سال ۲۰۱۴ این ملک را به ارزش ۱.۷ میلیون دلار خریداری کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیزم دل باید خوش باشه روح باید در آرامش باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اینا رو داشته باشی میشه دلت خوش نباشه یا آرامش نداشته باشی؟

      • بدون نام

        بله که می شه. آرامش که فقط پول نیست

      • بدون نام

        نه اينارو داريم نه دلمون خوشه:)))))

      • بدون نام

        بدون نام ۱۳:۱۵ عزیز
        این همه خواننده و بازیگر فوق ثروتمند که خودکش کردن تو ۴۰-۵۰ سال اخیر نشون میده حرف شما درست نیست و ثروت و شهرت و محبوبیت آرامش و خوشبختی به همراه نمیارن

      • ari

        همونطور ک اینهمه ادم توی 40-50سال پیش با وجودی ک ثروتمند بودن خودکشی کردن
        توی ایران خودمون فقط 100برابرش خودکشی داشتیم ک همه بخاطر نداری بوده
        پس الکی نیاین پول رو ب اون امار ناچیزی ک تو دستتونه ربط بدید

    • به م.خ

      فقط عکس رو تخته هری پاتر...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باریکلا به تو ...
        کجاها رو سرک می کشی که ما اصلا" دقت نمی کنیم

    • بدون نام

      خوش به حالشون...
      تا دنیا دنیا بوده این خونه ها و بعضا" قصرها مال از ما بهترونه و مردم عادی رو به اونها راه نیست

      دعا کنیم که سلامتی داشته باشیم و یه قدری وسایل آسایش و رفاه
      که البته رفاه هم مثل همه چیز دنیا نسبیه و هر کس تعریفی ازش داره....

    • بدون نام

      آسایش باآرامش فرق داره دارایی ممکنه آسایش بیاره ولی لزوماآرامش نمیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره دلداری بدین به خودتون با این حرفاا

    • بدون نام

      دمشون گرم همشون با استعداد و تلاش خودشون به این ثروت و موفقیت رسیدن بی انصاف نباشید اینا با ژن برتر های ما فرق دارن وابسته به جیب پدر ژن خوبشون نیستن تا پز بدن !!همشون یا خواننده معروفی هستن یا بازیگر معروف و خوب یا مدل !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته تو اقتصاد آزاد و شفاف میشه با استعداد باشی و همزمان پول خوبم دربیاری که این کار فقط تو امریکا ممکنه نه این خراب شده

    • بدون نام

      جای هری استایلز تو این لیست خالی بود ، دوست داشتم در مورد اون هم مطالبی میبود

    • heidary md

      اسامیشونو چرا اشتباه نوشتی

    • بدون نام

      حالا فهمیدید راه پول درآوردن چیه دقیقا !!!

      برید دکتر بشید همه ش خون و آه و ناله ،باز دکترا خیلی خوب اند بدبخت پرستارا و بهیارا و کارگرای بدبخت بیمارستان که باید زیر پای بیمارا رو تمیز کنند .

      پیشونی منو کجا میشونی ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج