جاباما
۷۲۳۸۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سفر برجامیِ نتانیاهو به پاریس و برلین

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو قرار است هفته آینده به فرانسه و آلمان سفر کند و در دیدار با مقامات این کشورها درباره ایران گفت‌وگو کند.

خبرگزاری ایسنا: دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو قرار است هفته آینده به فرانسه و آلمان سفر کند و در دیدار با مقامات این کشورها درباره ایران گفت‌وگو کند.

بنابر اعلام دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، وی روز چهارم ژوئن به برلین سفر خواهد کرد تا با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان دیدار کند. نتانیاهو سپس به پاریس خواهد رفت تا با امانوئل مکرون، رییس‌جمهور فرانسه دیدار داشته باشد.

این دیدارها درواقع اولین دیدار نتانیاهو با مرکل و مکرون از زمان اعلام تصمیم دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای با ایران و بازگرداندن تحریم‌های این کشور است.

نتانیاهو که از جمله معدود مقامات دنیاست که از این تصمیم رییس‌جمهور آمریکا حمایت کرده است، انتظار می‌رود در دیدارهای پیش‌روی خود درباره ایران و توافق هسته‌ای رایزنی کند. وی مدعی است که ایران در سوریه حضور نظامی دارد و اسرائیل با این مساله مقابله خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز در نشست هفتگی کابینه با تکرار این ادعاهای خود، گفت که مبارزه با ایران هنوز پایان نیافته است.

مقامات صهیونیستی در حالی این ادعای بی‌اساس و نخ‌نمای خود را تکرار می‌کنند که مقامات کشورمان بارها ضمن رد این ادعاها تاکید کرده‌اند که حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت مشروع دمشق بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج