جاباما
۷۲۳۸۸۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

ورود مجلس به بحث لو رفتن سوالات امتحان نهایی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از بررسی علت "لو رفتن" برخی از سوالات امتحان نهایی در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لو رفتن سوالات برخی از دروس امتحان نهایی، اظهار داشت: پیش از این هم، شاهد لو رفتن سوالات در مقاطع دیگر و حتی لو رفتن سوالات کنکور بودیم. این نشان می‌دهد که مسئولان ذیربط باید در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته با متخلفین در لو رفتن سوالات برخورد قاطعی صورت می‌گرفت، این اتفاقات تکرار نمی‌شد، افزود: اسامی متخلفان و مسببین لو رفتن سوالات امتحانی باید رسانه‌ای شود و با کسی که به حیثیت یک مجموعه لطمه می‌زند و با اعتبار آن بازی می‌کند، برخورد مقتضی صورت گیرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: مسئولان ذیربط نیز باید در فرایند انتخاب افراد بازنگری کنند تا چنین افرادی منصوب نشود. اینگ‌ونه مسائل به اعتبار آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سازمان سنجش آسیب می‌زند.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه کمیسیون آموزش مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی، این موضوع را بررسی می‌کند، اظهار داشت: کمیسیون آموزش بررسی می‌کند که آیا سوالات لو رفته اصل بوده یا نه؟ اینکه این مسئله در چه استان‌هایی اتفاق افتاده و حجم آن به چه میزان بوده است.

نماینده مردم محلات در مجلس، تاکید کرد: کمیسیون آموزش در این زمینه گزارشی را تهیه و در صورت نیاز برای بررسی در صحن تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به داد معیشت مردم برسید بقیه پیش کش

    • ایرانی

      خاک عالم به سرتون که همه چیروبه خاطر پول کثیف دارید لو میدین بابا تو چندسال پیش حتب سر جلسه امتحان دانش اموزان نمی دونستن چه سوالهایی رو برگه امتحانی تا مراقبان اعلام نمیکردن برگه رو برگردونید کسی حق نداشت نگاه سوالها کنه !!!!!!!خدایا چی به سر مملکتمون اومده انگار نفرین شدیم خدایا خودت بپون رحم کن والا این بنده عاصی وطغیانگر هیچ رحم ومروتی براشون نمونده همه چی شده پول پول پول کثیف!!!!!!

    • بدون نام

      ای بابا این مسئله که باید خیلی عادی باشه!
      جای تعجب نداره!!
      مگه قبلا لو رفته چی شد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خياي از اقا زاده ها با رانت مدرك تحصيلي دارند .اي در حق ديكران ظلمه بخدا.خدايا خودت ظهور كن ديكه

    • بدون نام

      خیلی جالبه که تو خبر بیست و سی میگفتن گستردگی انتشار سوالات زیاد نبوده. به تعداد کمی منتشر شده بود. اینجا تو گیلان یک ساعت قبل امتحان سوالات صد هزار تومن خرید و فروش میشد. دانش آموزان با استعداد من تا صبح بیدار موندن و درس خوندن نوزده و هیجده میشن. دانش آموزی که انتطار داشتیم تجدید بشه بیست میشه و مدرکی هم برای اثباتش نداریم جز شنیده های بچه ها.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج