۷۲۳۹۷۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش آملی لاریجانی به برخی اعتراضات صنفی

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت حل مشکلات صنفی اقشار مختلف توسط مسئولان، گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی باید بین اعتراضات موجه یک صنف و موج سواری دشمنان، مرزگذاری کنند و نباید اجازه داد مشکلات صنفی تبدیل به معضلات امنیتی شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت حل مشکلات صنفی اقشار مختلف توسط مسئولان، گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی باید بین اعتراضات موجه یک صنف و موج سواری دشمنان، مرزگذاری کنند و نباید اجازه داد مشکلات صنفی تبدیل به معضلات امنیتی شود.

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به برخی اعتراضات صنفی اظهار کرد: مسئولان با برطرف کردن مشکلات صنفی در حد توان خود نباید اجازه دهند که یک مشکل ساده به معضلی امنیتی تبدیل شود. مردم هم باید بدانند که دشمن همواره در کمین است و تلاش دارد که با کوچکترین اعتراضی شروع به موج سواری کند. براین اساس نباید چنین مجالی را دراختیار دشمن قرار داد. دستگاه قضایی نیز با کمک ضابطان خود توجه دارد که برخی تحرکات از کجا سرچشمه می گیرد و نیروهای انتظامی وامنیتی نیز باید بین اعتراضات موجه یک صنف که باید مشکلاتشان شنیده و حل شود با موج سواری منافقین و دشمنان مرزگذاری کنند. کسانی که قصد دارند از برخی فضاها سوءاستفاده کنند و به واسطه آن امنیت کشور و مردم را به خطر بیاندازند بدانند که نظام فقط نظاره گر نخواهد بود و به شدت با آنها مقابله خواهد کرد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز توانایی کشور در عرصه های گوناگون غیرقابل انکار است، عبور از این مرحله را نیازمند عزم قوی، وحدت کلمه، تدبیر، همیاری و همدلی دانست.

افرادی از نسل گاوچران‌ها به ملت بزرگ ایران توهین می‌کنند

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ملت ما ۴۰ سال با این تحریم ها و تهدیدها زندگی کرده است، به رویکرد دولت های آمریکا نسبت به مردم ایران اشاره کرد و افزود: فراموش نمی کنیم که چندسال قبل رئیس جمهور آمریکا ملت شریف ما را به بربریت متهم کرد و در برهه ای دیگر گفتند که اساساً نسل این مردم باید برداشته شود و با اصل وجود چنین ملتی اظهار دشمنی کردند. همچنین از یاد نبرده ایم که رئیس جمهور جدید و تازه کار آمریکا چگونه به جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران توهین کرد و یک ملت بزرگ را تروریست خواند. متأسفانه کسانی که از نسل گاوچران‌های تپانچه به دست هستند، ملتی با چند هزار سال تمدن عظیم و تأثیرگذار را بَربَر می‌خوانند.

آملی لاریجانی ادامه داد: بزرگترین تمدن ها در این سرزمین پدید آمده و ایرانیان با ظهور اسلام به سرعت جذب آن شدند و به این ترتیب از جمله بزرگترین تمدن های بشری یعنی تمدن اسلامی را رقم زدند. کسانی که به این ملت توهین می کنند، چه زمانی در تاریخ خود امثال مولانا، عطار، حافظ، سعدی، ابن سینا، شیخ طوسی و امثال چنین حکما و دانشمندان بزرگی داشته اند؟

رئیس قوه قضاییه افزود: این خباثت در هیئت حاکمه آمریکا ادامه دارد و امروز هم با همان سخافت همیشگی سخن می گویند و ظاهراً تجربه ۴۰ ساله برای آنان کفایت نکرده است که با تمام قوا برای شکستن اراده و قوای این ملت به میدان آمده اند. امروز همه باید با بصیرت و توجه به این هجمه های خباثت آلود با آن مقابله کنیم.

رئیس قوه قضاییه به دشمنی های اخیر آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران تصریح کرد: آمریکا با خروج یکطرفه از برجام و در پی آن ارائه فهرستی از بایدها و نبایدها که از زبان وزیر خارجه اش ارایه شد، گمان کردکه ملت شریف ما را با پدیده ای تازه روبرو کرده است؛ غافل از اینکه مرتکب اشتباهی اساسی شده است زیرا این قبیل اقدامات برای مردم ما تازگی ندارد و نظام جمهوری اسلامی نیز با چنین زیاده خواهی هایی، از اهداف عالی و ارزشهای اساسی نظام در زمینه حمایت از مظلومان منطقه و پیشبرد اهداف راهبردی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      شما مجوز اعتراضات قانونی رو فراهم کندد تا هرکی اعتراض داره بتونه قانونی تجمع کنه

    • بدون نام

      برخی اعتراضات صنفی؟؟؟!!!!!!مشکلات ساده؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      هروقتم اعتراض مسالمت آمیزی شه برای سرکوبش تعدادی نخاله داخل اعتراضات میریزید که به اموال عمومی آسیب بزنن و بهانه برای مقابله با اعتراض پیدا شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی به خدا ایول

    • علی

      40 تا شهر و استان کامیوناش خوابیدن یعنی دشمن این همه وسیله نقلیه داره تو کشور ....عجب

    • بدون نام

      قرار نیست تا آخر دنیا ما تحریم باشیم چه خبره آخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درکارمسولین ایران یعنی اگه معلم دانش اموزو راهنمایی کنه میگن کاردشمنه اگه قانونمندباشیم دشمن معنی نداره مسولین
        زیرمجموعه روبابی قانونی اموخته اند

    • a al

      فقط مشکلاتو ببندید به دشمن

    • گشول

      دست روی دست بذاریم واز گرسنگی بمیریم که احتمالا دشمنا سواستفاده نکنن....

    • فرزاد مخصوصی

      خنده داره این حرفها دشمن کجا بود اینا گروههای صنفی هستن

    • بدون نام

      واقعأ چرا ما مردم ایران نباید حق زندگی کردن داشته باشیم؟؟؟!!!!یک زندگی ساده و معمولی و شاد و توأم با آرامش و با درآمد کافی و بدون استرس و اضطراب؟؟؟!!!!!! دلیل و علتش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • بدون نام

      حالا انگار چه کار کردن واسه کامیوندارها..... قطعلت رو ارزون کردن؟؟؟ گازوءیل ؟؟؟بیمه درست شد؟؟ کرایه بالا رفت؟؟؟ چیکار کردن واقعا؟؟؟؟ فقط وعیده وعید دادن رفت....ولی خوابیدن پایانه حمل ونقل کشوری چقدر ترسناکه خداییش.....

    • بدون نام

      عجب ۰

    • بدون نام

      اگر در قانون اعتراضات صنفی ارام پیش بینی شده چرا مجوزه صادر نمیکنید هم مدیریت کنید هم از بروز مشکلات جلوگیری کنید....

    • بهار

      از نظر ما یه اعتراض به حقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج