جاباما
۷۲۴۳۸۳
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

کی‌روش از شجاعی، پیرلو می‌سازد!

کاپیتان تیم ملی در بازی دیروز با ترکیه در نقش یک هافبک تدافعی عملکرد نسبتا خوبی داشت.

ورزش‌سه: یکی از دغدغه های اصلی کارلوس کی روش برای بازی با مراکش در جام جهانی غیبت سعید عزت اللهی است. هافبک تدافعی بلندقامت و فیزیکی که در بازی های گذشته نقش مهمی در مرکز میدان ایفا کرده و حالا نبودش در مصاف با مراکش به دلیل محرومیت می تواند مشکل ساز شود.

کی‌روش از شجاعی، پیرلو می‌سازد!

از این رو کارلوس کی‌روش گزینه‌های متعددی را برای پر کردن جای خالی عزت اللهی امتحان می کند. او در بازی های تدارکاتی هرگز از بازیکنان ثابتی در پست هافبک تدافعی استفاده نکرد و دیشب مقابل ترکیه نیز این موضوع ادامه یافت. کی روش شب گذشته مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی را در پست هافبک دفاعی به زمین فرستاد و او عملکرد بدی در این پست نداشت. شاید برای مایی که شجاعی را بیشتر در امور تهاجمی دیدیم و عادت داریم یک هافبک بازیساز و تهاجمی باشد، کمی عجیب به نظر برسد اما ظاهرا کی روش برای شجاعی برنامه های جدیدی ریخته است.

کی‌روش از شجاعی، پیرلو می‌سازد!

شجاعی دیشب در پست هافبک تدافعی مقابل ترکیه بد کار نکرد، او به خصوص در نیمه اول توانست حملات زیادی از حریف را خنثی کند. به عبارت بهتر کی روش کاری را برعهده مسعود شجاعی گذاشته که قبلا آندره پیرلو در تیم ملی ایتالیا انجام داد. کاپیتان سابق لاجوردی پوشان هم معمولا یک هافبک تهاجمی بود اما در جام جهانی ۲۰۰۶ که با قهرمانی ایتالیا به پایان رسید، او یک هافبک تدافعی بود و به وظایفش هم در این پست به خوبی عمل کرد. حالا شجاعی به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه ایران در جام جهانی روسیه احتمالا مقابل مراکش در این پست به میدان برود و باید دید چه عملکردی از خود برجای خواهد گذاشت.

کی‌روش از شجاعی، پیرلو می‌سازد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر_م

      گل اول بازی روی اشتباهی که شجاعی وسط زمین انجام داد و توپ لو رفت به ثمر رسید ، در طول بازی هم جز پاس های رو به عقب و دریبل های ناموفق چیز خاصی از استاد شجاعی ندیدم .

    • کاردوک

      به احتمال زیاد از روزبه هم مالیدنی بسازه.

    • بدون نام

      کی دیده خرگوش اهو بشه

    • بدون نام

      نویسنده درپیتی چقدرازکیروش گرفتی که اشتباهاتشوتوجیح کنی؟

    • بدون نام

      چ حرفا خاک وچوک

    • حاجی وحید

      کی روش هوشمندانه هافبک دفاعی اصلا نگذاشت و نقطه قوت تیم ملی را برای حریفان پاشنه اشیل نشان داد در صورتی که تیم ملی قدرت دفاعیش همیشه به چشم میاید واگر بازیهای گذشته را دیدیه باشید نه سید جلال در ترکیب اصلی بوده نه ورویا بعد از بازی چهره خندان کی روش نشان داد انچه میخواسته رسیده بازی دوستانه در این سطح و زمان نتیجه ملاک نیست پرتغال هم مساوی کرد مربیان به دنبال اهداف تاکتیکیشون هستند با امدن ابراهیمی ترکیه محو شد مگه میشه انصاری فرد و شجاعی هافبک دفاعی باشند کی روش میخواست روی دفاع تیم ملی و دروازبان فشار باشد تا انها شرایط سخت را تجربه کنند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج