۷۲۴۷۱۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

احمدی: با ادب و متانت از تیم‌ملی انتقاد می‌کنیم!

محمدرضا احمدی، گزارش دیدار دوستانه تیم‌ملی و ترکیه را برعهده داشت.

شهروند: محمدرضا احمدی، گزارش دیدار دوستانه تیم‌ملی و ترکیه را برعهده داشت. او هم مثل کارشناس برنامه ترجیح داد به جای این‌که از تیم‌ملی انتقاد کند، گزارشی حمایتی و غیرانتقادی داشته باشد. وقتی شائبه رویکرد کاملا حمایتی شبکه سه از تیم‌ملی و مطرح‌نکردن ایرادها و مشکلات از طرف کارشناسان و گزارشگران این شبکه را با احمدی مطرح کردیم، او این ماجرا را به‌طورکلی رد کرده و می‌گوید؛ تحلیل و گزارش دیدار دوستانه تیم‌ملی و ترکیه با چاشنی انتقاد هم همراه بوده است. گزارشگر شبکه سه می‌گوید؛ از طرف هیچ مقام و مسئولی به او و سایر گزارشگران توصیه نشده که از تیم‌ملی انتقاد نکنند و فقط به حمایت از این تیم بپردازند. احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروند» به سوالات و ابهامات ما در این‌باره پاسخ داده است.

آقای احمدی موضع کارشناس، مجری و گزارشگر برنامه فوتبال برتر در دیدار تیم‌ملی و ترکیه این شائبه را به وجود آورده که قرار نیست هیچ انتقادی از تیم‌ملی در شبکه سه مطرح شود.

اصلا این‌طور نیست. نمی‌دانم این شبهه‌ها چرا مطرح شده، چون ما در جریان همین بازی تیم‌ملی و ترکیه هم در عین احترام، انتقادات را مطرح کردیم. ضمن این‌که در فاصله ١٦روز باقیمانده تا جام‌جهانی اگر هم قرار است انتقادی مطرح شود، نباید به ضرر تیم‌ملی باشد و به روحیه تیم ضربه بزند. ضمن این‌که ما درباره خط دفاع تیم‌ملی حرف زدیم و گفتیم که مشکلات باید برطرف شوند. ضمن این‌که هرکسی می‌داند نباید براساس بازی‌های دوستانه درباره یک تیم قضاوت کرد، چون این دیدارها فرصتی هستند برای آشکارشدن نقاط ضعف و قوت تیم. کی‌روش هم به دنبال این است که بعد از این بازی‌ها به بهترین ترکیب برسد. شما رسانه‌های بقیه کشورهای حاضر در جام‌جهانی را هم دنبال کنید، می‌بینید که همه آنها به صورت بی‌قید و شرط به حمایت از تیم‌ملی کشورشان می‌پردازند و کاملا طبیعی است که ما هم بخواهیم از تیم‌ملی حمایت کنیم.

انتخاب محصص به‌عنوان کارشناس بازی‌های تیم‌ملی هم به موضع حمایتی صداوسیما ربط دارد؟

به وجه منفی یک موضوع نگاه می‌کنند. بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی در اروپا و سراسر دنیا کارشناس‌های ثابت دارند و این موضوع اصلا چیز عجیبی نیست. اتفاقا خیلی هم خوب است که بتوانیم از کسی مثل محصص که پرستیژ بین‌المللی دارد و مدرس فیفا است، استفاده کنیم. دنیای فوتبال برای ایشان ارزش زیادی قایل است و به نظر من حضور ایشان در یک برنامه به جذابیت آن اضافه می‌کند. برایم جالب است این مسائل درحالی مطرح شده که محصص حتی از تیم‌ملی انتقاد هم کرد و گفت، عمق دفاع تیم‌ملی مشکل دارد و بچه‌ها باید به هماهنگی برسند. ایشان در عین ادب و متانت از تیم‌ملی انتقاد کرده و همیشه هم این‌طور بوده است.

پس به نظر شما رویکرد شبکه سه نسبت به تیم‌ملی انتقادی و درعین حال حمایتی است؟

بله، دقیقا همین‌طور است. ببینید کی‌روش مسئول فنی تیم است و اگر هم خدای‌ناکرده تیم نتیجه نگیرد، خودش باید پاسخگو باشد، پس جوانب همه چیز را در نظر می‌گیرد. او به‌عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا سال‌هاست که با تیم‌ملی و بازیکنان آن زندگی می‌کند، پس بهترین تصمیم را برای تیم‌ملی می‌گیرد و خود من هم شخصا امید زیادی به موفقیت این تیم دارم و مطمئنم جهانبخش‌های دیگری از دل این تیم متولد می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاسمی

      خدا به این بچها کمک کنه که همه شاد از روسیه
      برگردنند و دل همه ی ما رو شاد کنندبه امیداون
      روز...

    • بدون نام

      موش چاق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج