۷۲۴۹۶۴
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

وزیر ارشاد: انتظار همدلی بیشتری از هنرمندان داریم

وزیر ارشاد در رابطه با امنتاع برخی هنرمندان از شرکت در افطاری رییس‌جمهور گفت: امسال به اعتبار شرایط خاص جهانی و منطقه‌ای که داریم، این دیدار‌ها و گفت‌وگو‌ها اهمیت بیشتری دارد. شرایطی که امروز در آن قرار داریم همدلی‌ها و همراهی‌های بیشتری را می‌طلبد تا جامعه ایرانی با انسجام اجتماعی بیشتر از این دوره هم عبور کنند.

خبرگزاری ایلنا: وزیر ارشاد در رابطه با امنتاع برخی هنرمندان از شرکت در افطاری رییس‌جمهور گفت: امسال به اعتبار شرایط خاص جهانی و منطقه‌ای که داریم، این دیدارها و گفت‌وگوها اهمیت بیشتری دارد . شرایطی که امروز در آن قرار داریم همدلی‌ها و همراهی‌های بیشتری را می‌طلبد تا جامعه ایرانی با انسجام اجتماعی بیشتر از این دوره هم عبور کنند.

وزیر ارشاد: انتظار همدلی بیشتری از هنرمندان داریم

سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تامین ارز مورد نیاز برای خرید کاغذ مطبوعات گفت: برای تامین ارز کاغذ با دلار ۴۲۰۰ مشکل خاصی نداریم؛ بانک‌ها در ارتباط با تامین کاغذ پشتیبانی لازم را داشته و خواهند داشت.

وی افزود: انتظار می‌رود جریان توزیع‌کننده کاغذ نسبت به آنچه رخ می‌دهد توجه بیشتری داشته باشند؛ پاره‌ای نابسامانی در بخش توزیع وجود دارد که سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به اختلالات توزیع برخورد جدی‌تری خواهد داشت.

صالحی سه برابر شدن قیمت کاغذ چاپ را به دلیل اختلالات در توزیع خواند و گفت: ما در فضای تامین ارز در ارتباط با کاغذ هیچ مشکلی نداریم.

وزیر در مورد امتناع برخی هنرمندان از حضور در افطاری رییس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید بحث رسم و سنت افطاری ریاست جمهوری فرصتی را ایجاد می‌کند برای گفت‌وگوی رییس‌جمهور با مجموعه‌های مختلف، از جمله هنرمندان. این فرصتی است که هم هنرمندان گفت‌وگوهایی را با رییس‌جمهور داشته باشند هم رییس جمهور ایده‌ها و نقطه نظراتشان را با مجموعه‌هایی که در این افطاری‌ها شرکت می‌کنند از جمله هنرمندان داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال به اعتبار شرایط خاص جهانی و منطقه‌ای که داریم، این دیدارها و گفت‌وگوها اهمیت بیشتری دارد. شرایطی که امروز در آن قرار داریم همدلی‌ها و همراهی‌های بیشتری را می‌طلبد تا جامعه ایرانی با انسجام اجتماعی بیشتر از این دوره هم عبور کنند.

صالحی تصریح کرد: با همین نگاه رییس‌جمهور امسال فرصت‌های مختلفی را هر شب با گروه‌های مختلف اجتماعی و ورزشکاران و جوانان و هنرمندان گذاشتند. افراد ایده‌ها و انتقادات و نظرات متعددی دارند و طبیعتا محترم است، ولی برداشت ما این است که جامعه هنری این حضور را به عنوان یک حضور همدلانه در نظر خواهند داشت و ما شاهد یک انسجام در جامعه فرهنگی و هنری کشور خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انتظار همدلی از هنرمندان دارید برید سراغ همون هنرمندها، نه یه مشت سلبریتی دوریالی که الکی الکی معروف شدند و تنها چیزی که نمی فهمند هنره .چه برسه به موضوعات سنگین سیاسی و اقتصادی

    • مظاهری

      انتظار بیخودی داری آقای وزیر،با این عملکرد دولت انتظار دارید واستون بمیرن؟

    • بدون نام

      ما که هنری ازاینهاندیدیم که شدن هنر.. مند

    • بدون نام

      شمارا به همون خدایی که معلوم نیست میپرستین یا نه باز یگری را با هنر قاطی نکنین آخه کی گفته اینا هنرمندن ؟ بازیگر ن که بلدن چجوری مردمو فریب بدن.هنرمند شهدای ما هستن.که پا رو خونشون گداشتن. . و مملکت رو دارن فنا میدن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما روحانی اگر راست میگی کشوررااز بدبختی بی پولی بی کاری مردم نون ندارد شما از چندتا زن بی حجاب دعوت به افطار میکنی اونم بیشتر زنها را

    • بهروز اباذری

      آقای وزیر پس افطاری ملت چی؟ پارسال که برای جمع کردن رای دستتون رو دراز کرده بودین به سوی آحاد مردم... ندای رای بدین رای بدین از این ملت بخت برگشته می خواستین ...حالا چی شده اینا شدن همدل شما و ملت شدن پس دل!!!! سه ماهه جون دادین برا افزایش 10 درصدی حقوق کارگران و کارمندا... موقع جمع کردن رای مردم ولی نعمت هستن و نور چشم ولی انتخابات تموم شد حاضر نیستین قیافه اونا رو هم ببینین چه برسه به حل مشکلاتشان... بدونین در همیشه روی پاشنه در نمی چرخه. روز حساب و کتابی هم هست . بخورین خوب بخورین که این یه فرصت تاریخیه و دیگه دستتون نمیاد.... لعنت به هر چی چپ و راسته..

    • بدون نام

      تا کی تحمل کنیم و بگذریم. عمرم رفت دوتا بچه دارم هنوز خونه ندارم. بریدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج