۷۲۵۰۴۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

گوشی منعطف هواوی تولید می‌شود

هواوی ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد سامسونگ را در زمینه تولید اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر شکست دهد. در حالی که هواوی به این محصول اشاره کرده بود، اطلاعاتی را در رابطه با این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نداد.

وبسایت کلیک: بسیاری از شرکت های فعال در صنعت گوشی های هوشمند به دنبال ساخت دستگاه انعطاف پذیر هستند. در همین راستا گوشی منعطف هواوی با کمک شرکت BOE Technology توسعه پیدا می کند.

هواوی ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد سامسونگ را در زمینه تولید اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر شکست دهد. در حالی که هواوی به این محصول اشاره کرده بود، اطلاعاتی را در رابطه با این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نداد.

به تازگی گزارشی از کره جنوبی منتشر شده است که اطلاعات بیشتری را در رابطه با این اسمارت فون در اختیار ما قرار می دهد. بر اساس این گزارش جدید، گوشی منعطف هواوی با کمک شرکت BOE Technology توسعه می یابد.

شرکت BOE Technology اولین کمپانی چینی محسوب می شود که در سال ۲۰۱۷ موفق به تولید پنل OLED انعطاف پذیر شد. بنابر گزارش منتشر شده، این شرکت یک نمایشگر انعطاف پذیر ۸ اینچی برای گوشی منعطف هواوی تولید خواهد کرد.

در این گزارش به موضوع دیگری نیز اشاره شده است. شرکت BOE Technology سفارشاتی را برای توسعه ۴ پنل منعطف مختلف از سوی دو شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند دریافت کرده است. در حال حاضر نام این دو شرکت اعلام نشده است.

گوشی منعطف هواوی تولید می‌شود

در رابطه با میزان ظرفیت تولید نمایشگرهای منعطف توسط این کمپانی چینی گزارشی منتشر نشده است. با توجه به این موضوع نمی توان در رابطه با امکان تامین سفارشات دو تولیدکننده مختلف از سوی BOE Technology اظهار نظر دقیقی کرد.

بر اساس گزارش های گذشته سامسونگ قصد دارد از ماه نوامبر تولید انبوه گوشی های انعطاف پذیر خود را شروع کند (احتمال آغاز تولید انبوه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از نوامبر 2018). گفته می شود این محصول سامسونگ به سه پنل OLED مجهز می شود (گوشی منعطف سامسونگ به سه پنل OLED مجهز می شود). در صورتی که گزارش ها صحت داشته باشند این پنل ها ابعادی برابر با 3.5 اینچ دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      چه بدرد میخوره حالا؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج