جاباما
۷۲۵۳۱۷
۱۲ نظر
۵۰۱۴
۱۲ نظر
۵۰۱۴
پ

ایرانمنش: شکر که به افطاری روحانی دعوت نشدم

رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من زیر پست اولین نفری که در پیجش نوشت من به افطاری نمی‌روم، کامنت گذاشتم که خدا را صدهزار مرتبه شکر می‌کنم که من به این مراسم دعوت نشده‌ام.

خبرگزاری برنا: رضا ایرانمش بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص واکنش هنرمدان به دعوت افطاری رئیس جمهور؛ گفت: من تا به حال در این دولت به افطاری دعوت نشده‌ام، در دوره رئیس جمهور پیشین یک بار به مراسمی در تالار وحدت دعوت شده بودم که در مراسم چهره‌های مختلف سیاسی و هنری حضور داشتند؛ من، چون که شناخت و علاقه‌ای به سیاست ندارم با همه سلام علیک و روبوسی کردم و بعد یک گوشه‌ای نشستم.

ایرانمنش: شکر که به افطاری روحانی دعوت نشدم

وی افزود: یک نفر آمد و گفت: شما کدام طرفی هستید؟ من گفتم طرف غرب هستم، با تعجب پرسید غربی هستید؟ گفتم بله سمت غرب ساکن هستم، خندید و گفت که مسخره می‌کنید؟ منظورم این است که طرفدار جناح چپ یا راست هستید، تازه متوجه منظور او شدم و گفتم که طرفدار هیچکدام نیستم.

ایرانمنش در ادامه گفت: در این دولت زمان انتخابات با من تماس گرفتند که به کمپین حمایت هنرمندان از آقای روحانی بپیوندم، اما من گفتم که سیاسی نیستم و تا به حال از هیچ کدام از روسای جمهور حمایت نکرده‌ام، به عنوان یک ایرانی یک رای دارم که آن را هم به کسی اعلام نمی‌کنم و به کسی هم توصیه نمی‌کنم که به چه کسی رای دهد، چرا که فردا اگر خوب یا بد باشد من باید جوابگو باشم.

این بازیگر سینما و تلویزیون بیان داشت: حتی پیش می‌آید که در بین اقوام و آشنایان از من می‌خواهند که در خصوص موارد ازدواجی که برای جوانان پیش می‌آید وساطت کنم، نمی‌توانم بپذیرم چرا که آن وقت مسئولیت بر عهده من می‌افتد که شاید نتوانم پاسخگو باشم چه برسد به این که بخواهم برای یک رئیس جمهور تبلیغ کنم و بر یک ملت تاثیر بگذارم.
وی در ادامه عنوان کرد: امروز که در فضای مجازی گشت و گذار می‌کردم، پیرامون همین قضیه کنسل شدن افطاری، به هنرمندان حق می‌دهم که این مراسم را تحریم کرده‌اند، من از ابتدا که سخنرانی‌های تبلیغاتی آقای روحانی را می‌دیدم فقط وعده می‌دادند، آقای روحانی خیلی محکم وعده و وعید می‌دهند، یک زمانی هست یکی می‌گوید که تلاش می‌کنیم، ولی او محکم می‌گوید که این کار را می‌کنیم؛ من طرفدار کسی نیستم تنها حرف حق را می‌زنم که شاید کارساز باشد، آقای روحانی در جلسه‌ای که برای هنرمندان سخنرانی می‌کرد چنان وعده می‌داد که هنرمندان فکر می‌کردند تحول عظیمی در هنر رخ می‌دهد.

بازیگر سریال مردان آنجلس ادامه داد: در ۳ سال اول دوره قبل ریاست جمهوری آقای روحانی من را به افطار دعوت نکرد، اما در سال آخر که نزدیک به انتخابات بود برایم کارت دعوت فرستاد، به مراسم که رفتم دیدم چهار نفر از آن افرادی که در آن سال‌ها بسیار فعالیت کرده بودند، همان‌ها که اهل باند بازی هستند سخنرانی کردند، این‌ها هم به جای این که مشکلات سینما را بیان کنند، جلوی رئیس جمهور سر خم می‌کردند و از دولت تدبیر و امید تعریف می‌کردند؛ خیلی از هنرمندان هم در این بین معترض شدند که چرا اجازه نمی‌دهند ما حرف بزنیم، بعد از این که مراسم تمام شد به دوستانم گفتم که کاش به این مراسم نمی‌آمدیم.
رضا ایرانمنش در پایان گفت: من زیر پست اولین نفری که در پیجش نوشت من به افطاری نمی‌روم، کامنت گذاشتم که خدا را صدهزار مرتبه شکر می‌کنم که من به این مراسم دعوت نشده‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه ریئس جمهور تنها منتخب مردم نیست؟مگه مظلومترین نیست؟مگه خودمون انتخابش نکردیم؟پس چرا تخریب می کنید ما که اول خدا جز ریس جمهور کسی رو نداریم نه به ریس جمهور یعنی دهن کجی مسئولین به انتخاب مردم ماکه جز او به کسی تو کشور امید نداریم همه بدونید که او همه قولاش رو انجام داد ولی افراطیون زیرابش رو زدن اونا که دلواپسان جیب خودشون هستن دوس ندارن مردم شاد باشن خوشحالی کنن شما خیال می کنین اگه دلواپسان رو خانواده دلواپسان به ریئس جمهوری برسونن ایران گلستان میشود اونم خواهیم دید به جای اینکه مثل کوفیانی به روحانی پشت کنید دستش رو بگیرد بگذارید کارش رو بکنه ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگو مظلوم ترین خندم میگیره .

    • بدون نام

      آدم خوبی هستی.

    • بدون نام

      کسی که سرسفر احمدی‌نژاد نشست نباید هم سرسفره روحانی دعوت بشه

    • دیدبان

      احسنت برشما .

    • بدون نام

      تازه من هم به افطاری دعوت نشدم .
      ولی سال تحویل خود آقای رییس جمهور به من سال نو را تبریک گفتند .

    • بدون نام

      احسنت موفق باشید

      پاسخ ها

      • چهار شنبه

        از طرفی ادعای بیطرفی میکنید و از طرف دیگر عقده گشایی میکنید، تا به حال شما
        را فرد صادقی میپنداشتیم و با این رفتار و
        گفتارت، معنی نفاق را دانستیم.

    • ناشناس

      احسنت به جناب ایرانمنش.

    • بدون نام

      ما هم یه جبهه رفتیم ترکش خوردیم در اوج شیمیائی تک فاو بودیم،کسی هم مارو ادم حساب نمیکنه مثل شما خیلیها هستند که ادعائی ندارند شما که ماشا الله بستری شدن در بیمارستانتان را هم صدا و سیما نشون میده تو از کی شاکی هستی.

    • احمد

      آقای ایرانمنش دوستت داریم وآرزوی سلامتی می کنیم برای شما

    • بدون نام

      تو دیگه کی هستی!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج