۷۲۶۴۷۳
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

فرمانده سپاه روح الله:

تحریف تفکر امام(ره)، خواسته مستکبران است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تحریف تفکر و اندیشه امام خواسته مستکبران عالم است تا بتوانند از این فرصت برای انحراف انقلاب از مسیری است که امام آن را ترسیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تحریف تفکر و اندیشه امام خواسته مستکبران عالم است تا بتوانند از این فرصت برای انحراف انقلاب از مسیری است که امام آن را ترسیم کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در گفت‌وگویی، انقلاب اسلامی را حاصل تفکر امام مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست و اظهار کرد: دینی بودن انقلاب اصلی‌ترین عامل استمرار آن است و موجب تشکیل امت واحده‌ای شده که ۴۰ سال است فریاد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی سر می‌دهد.

وی بر ضرورت تبیین شاخص‌های راه امام تاکید کرد و افزود: امام راحل به عنوان شاگرد مکتب اسلام و ادامه دهنده رسالت انبیای الهی بهترین شاخص برای امت اسلامی است و نباید اجازه داد شاخص‌های سیره امام راحل غلط تبیین شود بلکه باید مواضع امام راحل به صورت شفاف، صریح و روشن بیان شود.

وی از شخصیت عالمانه و منحصر به فرد امام به عنوان یک الگوی بی بدیل یاد کرد که موجب دلگرمی تمامی آزادیخواهان جهان اسلام به منظور مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور و استکبار ستیزی شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه تصریح کرد: امام راحل انقلابی را در سایه ایمان و توکل به خدا بنا نهاد که به وقوع انقلاب هایی برگرفته از هویت انقلاب اسلامی در سراسر جهان منجر شد.

وی به استمرار اهداف انقلاب پس از ارتحال امام اشاره کرد و گفت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب پس از ارتحال امام موجب شد تا خواب آشفته دشمنان تعبیر نشود و به خیال خام خود که فکر می کردند این نظام پس از امام دچار زوال و نابودی می‌ شود، اما حرکت این کشور با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به سمت تحقق راه امام و اصول انقلاب به پشتوانه مردم شتابان شد.

وی تصریح کرد: رمز خنثی کردن توطئه‌ های دشمنان و تداوم سیره امام عمل به رهنمودهای بنیانگذار انقلاب و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری است.

کریمی به جریاناتی اشاره کرد که به دنبال تحریف تفکر و اندیشه امام هستند و گفت: تحریف تفکر و اندیشه امام خواسته مستکبران عالم است تا بتواند از این فرصت برای انحراف انقلاب از مسیری که امام عزیز آن را ترسیم و خلف صالح ایشان در امتداد آن حرکت می‌کند، استفاده کنند و لذا باید با هوشیاری و بصیرت هر چه تمامتر مانع از تحریف تفکر امام که منجر به انحراف مسیر انقلاب است شویم.

وی تحریف در تفکر و اندیشه امام را نشانه کج اندیشی دانست و افزود: وظیفه آحاد ملت ایران این است که منش و سیره امام را برای نسل جوان تبیین کنند تا این نهضت که با هدایتگری امام و پشتوانه مردم و نیز جانفشانی جوانان این کشور از گزند دشمنان محفوظ مانده است همچنان در راستای تحقق اهداف انقلاب مقتدرانه طی طریق کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج