۷۲۶۷۲۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

استفاده از شبکه مخابرات برای تقویت پیام‌رسان‌ها

معاون علمی فناوری رئیس جمهور بر لزوم بهره مندی از ظرفیت شبکه مخابرات برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی تاکید کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران: نشست مشترک مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس‌جمهور با هدف تعامل و همکاری‌های راهبردی در زمینه کسب‌وکارهای نوپا و تقویت استارتاپهای این بخش، برگزار شد.

سورنا ستاری در این دیدار با تاکید بر جایگاه شرکت مخابرات ایران در خدمت‌رسانی به حوزه‌های مختلف گفت: شرکت مخابرات ایران با وجود ظرفیت‌های بی‌شمار و فضای گسترده‌ای که در اختیار دارد، کمک سازنده‌ای برای تقویت استارتاپ ها است.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: تغییرات بخش خصوصی در جامعه اجتناب‌ناپذیر و همسویی با این تغییرات برای دستیابی به ظرفیت‌های بالای حوزه فناوری‌های نوین بخش جدایی‌ناپذیر دنیای امروز است.

وی افزود: برای تقویت پیام‌رسان‌های داخلی می‌توان از ظرفیت شرکت مخابرات ایران بهره‌مند شد.

معاون علمی فناوری رئیس‌جمهوری با توجه به جایگاه شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: برای ارتقاء شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان از مدل‌های مشارکتی حوزه‌های مرتبط بهره‌مند شد و شرکت مخابرات ایران می‌تواند در صندوق‌های خطرپذیر برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوپا مشارکت داشته باشد.

در این جلسه، سید مجید صدری نیز با اشاره به وسعت و جایگاه شرکت مخابرات ایران در کشور گفت: موقعیت مخابرات آن را به نقطه عطفی در حوزه فناوری اطلاعات بدل کرده و انتظارات از این مجموعه بالاست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید براینکه این شرکت آماده همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپاست، اظهار داشت: ارائه خدمات گسترده دیتا و تلفن در دورترین نقاط و روستاهای کشور در سطح وسیعی صورت گرفته و همچنان گسترش و ارتقاء خدمات‌رسانی ادامه دارد.

وی با اشاره به توجه و اولویت مجموعه مخابرات بر نیروی انسانی داخلی به‌عنوان سرمایه اصلی این شرکت افزود: مخابرات در حوزه دیتا آمادگی آن را دارد با توجه به ظرفیت کسب‌وکارهای نوپا در حوزه فناوری از لحاظ زیرساختی همکاری لازم و مطلوب را با این بخش داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیری

      دیگه مخابر ات درگیرنکنید یعدا به زور نمیشه ازداخلی استفاده‌کرد همش بگه گوگل پلی را بروز رسانی کنید

    • رضا

      کاش بجای سروش روی یه پیام رسان دیگه که ارتباطی با صدا و سیما نداشت سرمایه گذاری می کردند مردم از صدا و سیما خیلی راضی بودند که بخوان از پیام رسانش استفاده کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج