۷۲۶۸۱۴
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

مهلت ثبت‌نام کارت هوشمند ملی تمدید نمی‌شود

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، در رابطه با روند ثبت نام کارت هوشمند ملی گفت: کارت هوشمند ملی یک ضرورت رسمی و انکار ناپذیر است و برای کلیه کار‌های اجرایی باید از آن استفاده شود بنابراین افراد از همین حالا فرصت دارند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی خود برای صدور این کارت اقدام کنند چراکه این مهلت زمانی به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، در رابطه با روند ثبت نام کارت هوشمند ملی گفت: برنامه ریزی‌های سازمان ثبت احوال کشور بر این اساس بود که آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی تا پایان آذرماه باشد، ولی به خواست دولت این مهلت حداکثر تا پایان سال جاری تمدید شد چرا که تعدادی هنوز نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند و کارت‌های قدیمی پس از این بازه زمانی بی اعتبار می‌شوند.

سیف الله ابوترابی افزود: با توجه به اینکه بحث کاربردی کردن کارت‌های هوشمند ملی در دستور کار سازمان ثبت احوال کشور قرار گرفته است، تفاهم نامه‌ای میان سازمان ثبت احوال و ثبت اسناد مبنی بر اینکه برای نقل و انتقالات اموال و املاک باید از کارت هوشمند ملی استفاده شود به امضا رسیده و در این زمینه افراد ملزم هستند ابتدا نسبت به تعویض کارت ملی اقدام کنند.

وی ادامه داد: کارت هوشمند ملی یک ضرورت رسمی و انکار ناپذیر است و برای کلیه کار‌های اجرایی باید از آن استفاده شود بنابراین افراد از همین حالا فرصت دارند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی خود برای صدور این کارت اقدام کنند چراکه این مهلت زمانی به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

ابوترابی بیان داشت: هزینه ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند ملی به نسبت سال گذشته هیچ تغییری نداشته و مدت زمانی که برای صدور نیاز است همانند گذشته بین ۳۰ تا ۴۰ روز است.

وی خاطرنشان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که به طور تقریبی تاکنون ۴۰ میلیون نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند و ۴۳ میلیون نفر مراحل تکمیل ثبت نام را طی نموده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ......

      پدر بزرگ و مادر بزرگ من ۹۰ سالشونه چطور بیارمشون برای انگشت نگاری و عکس ، فکر همه چی رو بکنید

    • بدون نام

      پدر مادر من سنشان بالاست نمی توانند دو ساعت منتظر بنشینند برای فرایند کارت ملی هوشمند بهتره برای این افراد استثنا قایل بشوید.

    • بدون نام

      فرضا من نمیرم پول زور به دولت بدم کارت هوشمند بگیرم. مهلت هم تموم بهش. مخواین چیکار کنین؟ از کشور اخراج کنین؟ والله هرجایی بهتر از این ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود

    • بدون نام

      مگه ایران چندملیونه چهل ملیون گرفتن چهل وسه هم درحال تکمیل حتما چهل هم هنوز اقدام نکردن

    • امیر

      در این طویله ثبت احوال رو ببندید فقط کارتون جیب مردم خالی کردن و الاف کردنشونه از پارسال تا الان 4بار با 4میلیون مصیبت نوبت گرفتم و چهل میلیون بار رفتم گفتن سایت بسته هست از اونوقت تا الان چهار میلیارد بار هم برای تعیین نوبت میرم الحمدلله جا نیست پولشم به حساب ریختم بس کنید

    • بدون نام

      خوب خدا را شکر که تمدید نمیشه ...چون دیگه باعث میشه کمتر جیب مردم را خالی کنین ...مگه چه سودی برا ملت داره کارت ملییییتون ...همش به هر بهنه ای دارن مردم را بیشتر زجر میدن

    • بدون نام

      کارت ملی بخوره توسرتون ....دروغگوا انگاربرایماکاروکاسبی میشه
      ول کنین

    • بدون نام

      وقتی که نمیتوانیم هزینه شو بدیم جیکار کنیم؟
      ماهم دوس داریم کارت هوشنند ملی داشته باشیم ولی توان پرداخت هزینه هاشو نداریم. رایگان کنید تا اقدام نماییم.
      التماس دعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج