۷۲۷۲۱۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

انصاری: نباید پیشگام در دشمن تراشی باشیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در برابر دشمن می ایستیم، ولی نباید پیشگام در دشمن‌تراشی باشیم.

ایسنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در برابر دشمن می ایستیم، ولی نباید پیشگام در دشمن‌تراشی باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری شامگاه (یکشنبه) در مراسم پنجمین سالگرد درگذشت آیت‌الله طاهری که در مسجد اعظم اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در ایام انقلاب مردانی از جنس خدا و با عشق و اراده خالص در خدمت مردم و انقلاب بودند. آیت الله طاهری از جمله مردان مخلص و همیشه در صحنه بود که همیشه و هرجا که به کمک‌شان نیاز بود حاضر بودند و از خدمت به مردم و انقلاب لذت می بردند.

وی در رابطه با آسیب شناسی نهضت ها و انقلاب ها نیز گفت: حفظ انقلاب ها از شکل گیری و پیروزی آنها دشوارتر است. اگر به خوبی آسیب شناسی انجام نشود ممکن است اهداف یک نهضت از بین برود.

این عضومجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروزه آسیب هایی انقلاب ما را تهدید می کند یکی تهدید خارجی و دیگری تهدید داخلی، در زمینه تهدید خارجی مثلث شوم اسرائیل، آمریکا و عربستان که هر روز به جنایت خود اضافه می‌کنند و در داخل افرادی که به جای حمایت از اقتصاد داخلی کشور به فکر منافع خود هستند.

انصاری ادامه داد: در برابر دشمن می ایستیم، ولی نباید پیشگام در دشمن تراشی باشیم. باید سعی کنیم بازارها و مراودات خود را با دنیا برقرار کنیم. این چه مصیبتی است که در این شرایط حساس جوان تحصیل کرده ما بیکار و تولیدگر ما با مشکل مواجه است.

وی گفت: ۱۸ ماه شبانه روز عده ای تیم مذاکره کننده برجام را تحت فشار گذاشتند که چرا مذاکره کردید. برجام انجام شد و یکی از فواید آن برای ایران همین بود که ترامپ از آن خارج شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برجام پیروز شد چون ۵ سال از آن خوابی که دولت های استعمارگر برای ما دیده بودند گذشت و آنها نتوانستند کاری کنند. امروز حداقل این است که دنیا با ما است، آژانس انرژی اتمی و اروپا با ایران است. حداقل در زمینه سیاسی پیشرفت کرده ایم. در شرایط کنونی همه باید پشت سر دولت باشیم و از ایران دفاع کنیم.

وی گفت: از اهداف انقلاب حمایت می کنیم و به آنها پایبند هستیم، ولی باید آنجایی که انحراف داشتیم از انحراف خود برگردیم و در کنار یکدیگر برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انصاری خوب بلدی ماست مالی کنید .اقتصاد ایران را منفجر کردید حالا این چرندیات چیه تحویل مردم میدید .باید جوابگوی مردم باشید .

    • بدون نام

      باید روز قدس را ارزش نهیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج