۷۲۷۴۴۸
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ماموریت ضدبرجامی نتانیاهو در برلین ناکام ماند

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به آلمان ضمن تکرار ادعاهای بی اساس خود، خواستار موضع گیری «شدید» برلین علیه ایران شد اما موفق نشد سران آلمانی را به خروج از برجام ترغیب کند.

خبرگزاری ایرنا: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به آلمان ضمن تکرار ادعاهای بی اساس خود، خواستار موضع گیری «شدید» برلین علیه ایران شد اما موفق نشد سران آلمانی را به خروج از برجام ترغیب کند.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتانیاهو در کنفرانس خبری مشترک با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان مدعی شد، اگر برلین موضع شدیدتری علیه ایران اتخاذ نکند و از برجام خارج نشود، آلمان شاهد حضور آوارگان سوری بیشتری خواهد بود.

تارنمای صهیونیستی i۲۴news نوشت، دو طرف در مورد مسائلی همچون امنیت اسرائیل و نفوذ ایران توافق داشتند، اما اختلاف آنها در مورد توافق هسته ای با ایران به قوت خود باقی ماند.

به نوشته رویترز، مرکل نیز در این کنفرانس خبری اظهار داشت: ما از حق امنیت اسرائیل حمایت می کنیم و این را همواره به ایران گفته ایم. هدف مشترک ما این است که ایران به سلاح هسته ای دست پیدا نکند اما اختلاف ما در این است که این کار چگونه باید انجام شود.

تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست هم نوشت، مرکل گفت: آلمان این توافق (برجام) را لغو نکرد و ما در کنار سایر شرکای اروپایی بر سر آن می ایستیم.

نتانیاهو به اروپا رفته تا سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس را وادار به خروج از برجام کند. او در اولین مرحله از سفر خود به اروپا در برلین با مرکل دیدار دارد.

این سه کشور اروپایی متعهد شده اند که در برجام بمانند و از شرکت های خود در مقابل تحریم های آمریکا حفاظت کنند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ۱۸ اردیبهشت از برجام خارج شد. او خواستار ازسرگیری تحریم هایی شد که طبق برجام تعلیق شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روز قدس ملت ایران بیاد مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی حضور خواهند داشت .

    • بدون نام

      مرکل غلط زیادی کرده با نتو

    • بدون نام

      مرکل و نتو بی جاکردن ولا با این صورتاشون

    • بهروز

      المان به دنبال منافع میباشد هرکی براش سود داشت طرف اون میگیرن مثل اقایون ما نیستن تا تنگی به توقی خورد پرچم کشور دیگر رو به اتش بکشهدیگه گذشت این کارها در مجلس اقای نماینده چطور قداست پرچم رو نمی دونه,از رییس مجلس انتظار میرود که افراد خاطی روتوببخ کنه که لااقل رشد ومنطق برا دشمن روشن بشه که اسزاییل غاصب خوشحال نشه ما با این کار نتانیاگوز رو خوشحال میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج