جاباما
۷۲۷۵۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در ١١ استان

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به سیل و آب‌گرفتگی و توفان در ١١ استان کشور گفت: به ١٦٧٥ نفر از هموطنان گرفتار حوادث امدادرسانی انجام شده و ۱۳۸ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

خبرگزاری ایلنا: رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به سیل و آب‌گرفتگی و توفان در ١١ استان کشور گفت: به ١٦٧٥ نفر از هموطنان گرفتار حوادث امدادرسانی انجام شده و ۱۳۸ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

مرتضی سلیمی با ارائه گزارشی از عملیات سیل و آبگرفتگی، توفان و رعد و برق، در روزهای ١١ تا ساعت ۶ بامداد ١٥ خرداد ۹۷ گفت: ١١ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، زنجان، قزوین، لرستان و مرکزی، تحت تاثیر سیلاب و آبگرفتگی قرار داشتند.

وی به مناطق امدادرسانی شده اشاره کرد و افزود: در این عملیات به ٢٨شهر و روستا امداد رسانی شده همچنین امدادرسانی برای ١٦٧٥ نفر از هموطنان گرفتار حوادث انجام شده و ۱۳۸ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

سلیمی از با اعلام خبر انتقال سه نفر به مراکز درمانی و نجات ۵۴ نفر و انتقال به مناطق امن تصریح کرد: در حوادث اخیر ۷ فوتی در اثر ریزش آوار و صاعقه گزارش شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه تخلیه آب از ٢١٠واحد مسکونی صورت گرفته، خاطرنشان کرد: ۲۲ دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

سلیمی با اشاره به حضور ۲۲۷ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۶۲ تیم امداد و نجات یادآور شد: در عملیات چند روز گذشته ٣١دستگاه چادر، ٢٣٠تخته پتو، ١٥٠تخته موکت، ٥٢٠کیلوگرم نایلون، ٤٤٠٠ بطری آب معدنی و انواع کنسروجات و نان، بین حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

وی بیان کرد: امدادرسانی در مناطق خطرآفرین استان آذربایجان شرقی و بوئین زهرا در استان قزوین ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج