۷۲۸۱۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

قلعه‌نویی: فوتبال ایران شده گداخانه!

امیر قلعه‌نویی می‌گوید کیفیت زمین ورزشگاه تختی بی‌کیفیت است و برای سلامتی بازیکنان خطر دارد.

ایسنا: امیر قلعه‌نویی می‌گوید کیفیت زمین ورزشگاه تختی بی‌کیفیت است و برای سلامتی بازیکنان خطر دارد.

سرمربی استقلال پس از پایان نشست خبری در گفت‌وگوی دیگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من در همه بازی‌ها چنین زمین بی‌کیفیتی ندیدم. این زمین برای سلامتی بازیکنان خطر دارد. مسوولان می‌توانستند این زمین را هم مثل ورزشگاه آزادی تعمیر کنند. تختی یکی از ورزشگاه‌های قشنگ ایران و آسیا است. خداوکیلی با این کیفیت زمین، نمی‌توان در آن بازی کرد. البته از کلانتری به خاطر زحماتش تشکر می‌کنم. اما من ۳۲ سال است که در فوتبالم، خداوکیلی در عمرم زمین از این بی‌کیفیت‌تر ندیدم که دوستان در ورزشگاه تختی علت امر را مشکلات مالی می‌دانند.

او ادامه داد: بعد هم می‌گویند که چرا لیگ ما بی‌کیفیت است. خواهشا صورت مساله را پاک نکنید. اگر بازی را هم برده بودیم هم همین حرف‌ها می‌زدم. شما ببینید قطر تا الان یک جام ملت‌ها و یک بازی‌های آسیایی برگزار کرده و میزبان جام جهانی هم شده است. شما فکر می‌کنید چرا این میزبانی را گرفته؟ چون ورزشگاه تختی یا حافظیه داشته است؟!

قلعه‌نویی گفت: ما شده‌ایم گداخانه. AFC باید بیاید اینجا و ما التماس کنیم که زمین‌هایمان را تایید کند. قدمت ایران ۹ هزار سال است. ما ثروتمندترین کشور جهان هستیم. همه دنیا از فوتبال لذت می‌برد اما ما تنها چیزی که از فوتبالمان نمی‌بریم لذت است. حرف هم که می‌زنید باید عذرخواهی کنید،‌اما شما باید علت‌یابی کنید که چرا کره و ژاپن هر دوره به جام جهانی می‌روند اما صعودهای ما مقطعی است.

سرمربی استقلال درباره بحثی که این روزها میان او و علیپور به وجود آمده، گفت: من به صحبت‌های آقایان کاری ندارم. اما دوبار که در فوتبال ایران روز پاک اعلام شده بود، اسم امیر قلعه‌نویی هم در آن وجود داشت. ملاحی شاهد زنده است، او روزی که مدیرعامل ابومسلم بود به من زنگ زد و گفت از طرف مردم خراسان هیات‌مدیره و هواداران باشگاه از شما به خاطر حرکت پهلوانی‌تان تشکر می‌کنم.

اولین روزی که در لیگ ما به عنوان فوتبال پاک شناخته شد، دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز بود. آن موقع ما آدم خوبی نیستیم، اما حالا نمی‌دانم این حرف‌ها چیست که مطرح می‌شود.

وی درباره اقدام باشگاه نفت در تجلیل از عارف سیدعلیخانی قبل از این دیدار نیز گفت: باشگاه نفت یک باشگاه به معنای واقعی فرهنگی است که این اقدام پسندیده را انجام داد. سیدعلیخانی مربی من در تیم ملی جوانان بود که بابت همین جا دارد از مجموعه باشگاه نفت به خاطر این اقدام خوبشان تشکر کنم.

قلعه‌نویی در مورد بازی نیز گفت: ما بد بازی نکردیم. تیم ما چهار تکه بود که یک قسمت در تیم ملی بزرگسالان و قسمت دیگر در تیم ملی امید بودند. همچنین عده‌ای از بازیکنانمان مصدوم بودند و با باقیمانده تیم به این دیدار آمدیم. قبل از بازی نیز عده‌ای یک جنگ اعصاب علیه تیم استقلال راه انداخته بودند.

وی درباره اختلافات خود با حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی نیز گفت: من حسن‌زاده را به خدا واگذار می‌کنم. شش ماه در این فوتبال محروم بودم اما ناحق‌ترین حکمی که در زندگی گرفتم، این حکم اخیر بود. من اگر حرفی بزنم همواره پای آن می‌ایستم حتی اگر از فوتبال کنار بروم همانگونه که زمانی که بحث سقف قرارداد در فوتبال مطرح بود، من اعلام کردم بالاتر از سقف پول گرفتم.

سرمربی استقلال خطاب به حسن‌زاده گفت: آقای حسن‌زاده کلاه خود را قاضی کن. رایی که در مورد من صادر کردید ناعادلانه بود. هم جریمه نقدی، هم تنبیه کردند و هم حکم قطعی برای کاری که نکرده بودم را صادر کردید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گل 50 متری داشتید

    • سیروس

      امیر خان چاه به آب نمیرسه اما شما که به نان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میرسید

    • همراه آبی

      اینکه از قطر عقب افتادیم مبارک کسانی باشه که ادعا دارن عاشق ایران هستن ولی در عمل بی غیرت و بی مسئولیت هستن.ما استقلالیها طبق معمول آخر فصل قهرمانیم هر کسی هر کاری میخواد بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج