جاباما
۷۲۸۳۸۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

رژیم صهیونیستی، دست به دامن مصر شد

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که مسئولان این رژیم از تظاهرات گسترده مردم فلسطین در روز قدس بسیار واهمه دارند و از مصر خواسته‌اند که از طریق جنبش حماس، از شدت این تظاهرات کاسته شود.

خبرگزاری فارس: مردم فلسطین فردا جمعه در طول مرزهای نوار غزه و اراضی اشغالی و در قالب اقدامات مربوط به «روز قدس» دست به اعتراض و تظاهرات خواهند زد.

روزنامه «معاریو» اسرائیل اعلام کرد که تل آویو از مصر خواسته است که برای کنترل اوضاع این منطقه با جنبش حماس گفت‌وگو کند و اجازه ندهد که اوضاع به سر حد انفجار و درگیری مستقیم منتهی شود.

معاریو به نقل از منابع نظامی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم دارد تعداد نیروهای مستقر در طول مرزهای مشترک با نوار غزه را افزایش دهد.

این روزنامه اذعان کرد: «براوردهای اطلاعاتی در تل آویو نشان میدهد که فردا شاهد حضور گسترده ملت فلسطین در مرزها خواهد بود» و احتمالا این تظاهرات شاهد خشونت نیز خواهد بود.

گزارش معاریو، «به خاطر اصرار آنان (مردم فلسطین) برای عزیمت به سمت مرزها با هدف عبور از آن» اسرائیل پیش بینی میکند که تعداد زیادی از فسلطینیها شهید و زخمی شوند.

به گفته این روزنامه، مراکز تصمیم ساز در تل آویو هیچ دستوری برای تغییر رویه برخورد با کسانی که بادبادکهای آتش زا میفرستند، نداده است؛ چرا که بیم آن دارد این مسئله سبب درگیری گسترده با جنبش حماس شود.

معاریو با بیان اینکه اسرائیل بر این باور است که درگیری با حماس در حال حاضر به نفع منافع راهبردی آنان نیست، اعلام کرد که این رژیم با افرادی که بادبادک میفرستند، نمی‌تواند به گونه دیگری برخورد کند.

در همین راستا، وبگاه خبری عبری «روتر» اعلام کرد که سیستم امنیتی اسرائیل از شلیک موشک در روز جمعه به سمت منطقه «لکیش» یا به سمت مناطق عمیق در مرکز اراضی اشغالی بیم دارد.

برآوردهای اسرائیل نشان میدهد که راهپیماییهای روز جمعه آتی، از آغاز رخدادهای نوار غزه، بزرگترین راهپیمایی خواهد بود.

از مارس گذشته که تظاهرات بازگشت آغاز شده ۱۲۰ فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی شهید و ۱۰ هزار نفر نیز زخمی شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بادبادک؟؟؟!!!!!ای خدااااااااا.......

    • سعید

      مثل جنگ بین یک بچه سه روزه و یک جوان سی ساله شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج