۷۲۸۴۹۹
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

درخواست ایران از شورای امنیت درباره آمریکا

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ملاقات با «مارسل آمون تانوه» وزیر امور خارجه ساحل عاج، ضمن تسلیم پیام کتبی وزیر امور خارجه کشورمان، بر لزوم اقدام شورای امنیت در حمایت از برجام و محکومیت آمریکا تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: سفیر جمهوری اسلامی ایران در ملاقات با «مارسل آمون تانوه» وزیر امور خارجه ساحل عاج، ضمن تسلیم پیام کتبی وزیر امور خارجه کشورمان، بر لزوم اقدام شورای امنیت در حمایت از برجام و محکومیت آمریکا تاکید کرد.

در این دیدار، منصور شکیب‌مهر با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در قبال برجام و خروج یکجانبه از این توافق، از رئیس دستگاه دیپلماسی ساحل عاج خواست تا کشورش به عنوان عضو غیر دائم شورای امنیت با اقدامات مخرب آمریکا مقابله کند.

سفیر کشورمان در بخش دیگری از این دیدار به روابط دوجانبه کشور اشاره و خواستار ارتقاء سطح همکاری‌های میان دو کشور در تمام زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شد.

وزیر امور خارجه ساحل عاج نیز ضمن اشاره به روابط دیرینه دو کشور، از برجام به عنوان توافقی یاد کرد که موجبات صلح و امنیت جهانی را فراهم کرده است.

وی ضمن انتقاد از خروج یکجانبه آمریکا، بر ضرورت حفظ برجام به عنوان توافقی که براساس قطعنامه ۲۲۳۱ توسط شورای امنیت تأیید شده تاکید کرد.

آمون تانوه در ادامه ضمن استقبال از ارتقاء روابط دوجانبه نسبت به سفر کاری خود به تهران برای دیدار با مقامات کشورمان ابراز علاقه‌مندی کرد.

وی همچنین بر تقویت روابط و امضای موافقتنامه‌های واقعی و عملی به ویژه در زمینه‌های حمل‌ونقل و فرآوری محصولات کشاورزی تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا نوبت ساحل عاج برای رشوه گرفتن

    • بدون نام

      بابا برو دنبال کشورهای قدرتمند چیه دنبال کشورهای بیچاره شدی ساحل عاج خدا کنه تو رو نجات بده ساحل عاج سفر بعدی هم زینباوه و بنگلادش هست که شاید بتونه روزی پنج شش بشکه نفت بفروشه به اینا

    • بدون نام

      به کی متوسل شدیم تا از کی شکایت کنیم .
      یعنی نمیداند بیفایده است

    • بدون نام

      ساحل عااااج؟؟؟؟!!!!!!

    • علی باقری..

      شواری امنیت.همون امریکاست..مثل این میمونه که بری پیش پیامبر شکایت خدا کنی..توبه..خوب پیامبر خودش فرستاده خداست..شوای امنیت هم فرستاده امریکاست...قصه گرد وکوتاه..اقتصاد کل دنیا دست امریکاست..کشوری ابر قدرت وابر اقتصاد..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج