جاباما
۷۲۸۸۸۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ملانیا به ترامپ اعتماد دارد؟

جولیانی: ملانیا ماجرای استورمی دنیلز را باور نکرده، او به شوهرش اعتماد دارد.

یورونیوز: اظهارات رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ درباره استورمی دنیلز جنجال برانگیز شده است. رودی جولیانی روز جمعه ۸ ژوئن/ ۱۸ خرداد در اظهاراتی استورمی دنیلز را زنی فاقد اعتبار خواند.

آقای جولیانی که این صحبت‌ها را در همایشی در تل‌آویو به زبان می‌آورد، همچنین اضافه کرد که احترامی برای این بازیگر فیلم‌های پورنو قائل نیست. وی گفت: «من برای همه افراد احترام قائلم. حتی برای مجرمین، من برای زنان احترام زیادی قائلم، اما برای کسی که بدنش را برای مقاصد جنسی می‌فروشد و کارنامه‌اش تنها پر است از بازی در فیلم‌های پورن، نمی‌توانم احترامی قائل باشم.»

ملانیا به ترامپ اعتماد دارد؟

در پاسخ به این اظهارات جولیانی، مایکل اوناتتی، وکیل خانم دنیلز، رودی جولیانی را یک خوک واقعی دانست و از ترامپ خواست هرچه زودتر او را اخراج کند.

اما این تمام صحبت‌های جولیانی درباره دنیلز نبود. «وقتی شما به استورمی دنیلز نگاه می‌کنید، چه می‌بینید؟ یک زن زیبا؟ یک زن باکلاس؟ یک زن صاحب کمالات؟ پووووف.»

جولیانی همچنین مدعی شد که ملانیا ترامپ به همسرش اعتماد دارد و ادعاهای استورمی را باور نکرده است. وی گفت: «واضح است که ملانیا این ادعاها را باور نکرده است. چرا که او به شوهرش دونالد ترامپ اطمینان دارد.»

اما تنها ساعاتی پس از این اظهارات وکیل ملانیا ترامپ ادعای جولیانی را تکذیب کرد. استفانی گریزمن در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «من فکر نمی‌کنم که ملانیا نه تنها در خصوص این موضوع که درباره هیچ موضوع دیگری با آقای جولیانی صحبت کرده باشد.»

اما بعد از این واکنش وکیل ملانیا، جولیانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید بعد از تکذیب سخنگوی ملانیا، هنوز هم روی حرف خود هستید؟ گفت: «بله. چون من ایمان دارم که این احساس در ملانیا وجود دارد و از گفتن آن صحبت‌ها پشیمان نیستم. من هیچ وقت با ملانیا در این خصوص صحبت نکردم، اما کاملا احساس می‌کنم که او به ترامپ اعتماد دارد و نمی‌خواهد خود را درگیر این ماجرا کند.»

ماجراهای رابطه دونالد ترامپ با بازیگر فیلم‌های پورنو همچنان ادامه دارد و هر روز بعد تازه‌ای از حواشی مربوط به این پرونده از سوی رسانه‌ها و همچنین نزدیکان ترامپ و خانم دنیلز فاش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نميدانم گذشته ملانيا چي بوده ولي اين فهميدم كه هيچ مردي نبايد مخش درگير زني باشه ،،،،چون زنها همه شون هزار تا فكر براي اين اون تو كله اشون،،،فكرهاي احمقانه بچه گونه و زر مفت كه ميتونه ادم منفجر كنه،،،،اره يه زن اشغال ميتونه يهو ادم با كارهاش بتركونه پس بهتر زنها به حرف شوهراشون گوش بدن تا لطمه نبينند

    • بدون نام

      خوب ما رو سنه نه.

    • مراد

      انصافا که اخبار داغتان بسیار مزخرف و مستهجن میباشد. همه اش راجع به همسر این و ان و هنرپیشه های خارجی. مگر شما خودتان خواهر و مادر ندارید. دوست دارید کسی در باره انها حرف بزنند. که چکاره بوده و با کی روابط خوب یا بد دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج