جاباما
۷۲۹۰۶۱
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

ماهینی: شانس اول قهرمانی هستیم

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: برخی‌ها که دست‌شان از پرسپولیس کوتاه شده برای تیم حاشیه می‌سازند و من به آنها هشدار می‌دهم که دست از این کارها بردارند وگرنه مجبور می‌شوم صریح‌تر درباره آنها صحبت کنم.

خبرگزاری فارس: حسین ماهینی در خصوص شرایط این روزهای تیم پرسپولیس، آزمون وفاداری بازیکنان و حاشیه‌هایی که اطراف تیم پرسپولیس به وجود آمده صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

بعداز یک فصل سخت این روزها مشغول استراحت هستید. از وضعیت این روزهایت بگو.

بله همانطور که شما گفتید ما فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های پرفشاری را هم انجام دادیم. بعد از اتمام بازی‌ها، فرصت استراحت یک ماهه‌ای برای ما به دست آمد و بیشتر سعی کردیم در این مدت در کنار خانواده باشیم. خود من در این زمان تمام وقتم را در کنار خانواده بودم تا خستگی یک فصل پرفشار را از تن خارج کنم. الان حدود یک هفته تا شروع تمرینات باقی مانده و من هم مثل سایر بازیکنان تمرینات انفرادی‌ام را آغاز کردم تا آماده حضور در تمرینات گروهی باشم.

در همین مدت تعطیلات برخی از بازیکنان مثل محسن مسلمان، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس جدا شدند. رفتن این بازیکنان را چطور ارزیابی می‌کنی؟

این مسائل در فوتبال حرفه‌ای وجود دارد و در همه تیم‌های دنیا می‌بینیم که برخی از بازیکنان از یک تیم می‌روند و برخی دیگر می‌آیند و این رفت و آمدها در فوتبال طبیعی است. به هر حال همیشه این قانون وجود داشته که یکسری بازیکنان می‌روند و یکسری دیگر می‌آیند. این مسائل به خود بازیکنان بستگی دارد. من به عنوان کاپیتان و یکی از همبازی‌های بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند از این بازیکنان بابت زحماتی که برای پرسپولیس کشیدند تشکر کرده و به آنها خسته نباشی می‌گویم. آنها تا وقتی در پرسپولیس بودند نهایت تلاش و زحمت خود را برای تیم انجام دادند و حالا به دنبال آینده خودشان رفتند و من برای آنها در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

با اینکه جدایی بازیکنان یک امر طبیعی است اما پرسپولیس شرایط خاصی دارد و به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات، هواداران این تیم انتظار داشتند بازیکنان در پرسپولیس بمانند و حتی با به راه انداختن پویش چالش وفاداری از بازیکنان درخواست ماندن کردند اما این اتفاق رخ نداد.

نظر شخصی‌ام را می‌گویم. شرایط تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها و حتی نسبت به گذشته پرسپولیس فرق دارد و ما متاسفانه نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. در این شرایط من اگر جای بازیکنان جدا شده بودم یک سال دیگر در پرسپولیس می‌ماندم تا شرایط به حالت عادی بازگردد و بعد از این تیم می‌رفتم اما نمی‌توان از کسی خرده گرفت و ناراحت شد چرا که بازیکنان به دنبال پیشرفت کردن هستند و مطمئن هستم آنها اگر می‌خواستند در ایران بمانند برای پرسپولیس بازی می‌کردند اما آنها پیشنهاد خارجی داشتند و برای پیشرفت کردن از تیم رفتند و نمی‌توان چیزی به دل گرفت.

جدایی بازیکنان از پرسپولیس باعث نگرانی هواداران شده است. به عنوان یکی از کاپیتان‌های این تیم چه صحبتی با هواداران پرسپولیس در این شرایط داری؟

شرایط ما به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات برمی‌گردد و این هم اتفاقاتی است که به دلیل اتفاقات فصل گذشته رخ داده است. ما به دلیل مسائلی که فصل گذشته رخ داد دو پنجره از سوی فیفا محروم شدیم اما متاسفانه شاهد هستیم که جوی راه افتاده و برخی‌ها همه این مسائل را از چشم مدیران فعلی می‌بینند اما این کار درستی نیست. اتفاقاتی در زمان مدیران گذشته رخ داد اما تعدادی از افراد این کاسه کوزه‌ها را بر سر آقای گرشاسبی می‌شکنند که این درست نیست. ما می‌دانیم که برخی‌ها از یکسری جاهای مشخص خط می‌گیرند. کسانی که دست‌شان از پرسپولیس کوتاه شده این کارها را انجام می‌دهند و می‌خواهند شرایط را به سود خودشان رقم بزنند اما ما بازیکنان پرسپولیس می‌دانیم که این مسائل از سوی چه کسانی هدایت می‌شود و خبر داریم که این اتفاقات کار کیست. باید بگویم که آقای گرشاسبی در فصلی که گذشت زحمات زیادی کشید عالی کار کرد. ما بازیکنان پرسپولیس از او و کارهایش راضی هستیم و حتی خبر داریم که با وجود محرومیت از نقل و انتقالات در تلاش است تا با بازیکنان جدید صحبت کند تا بازیکنان خوبی به تیم اضافه شود.

یک نوشته‌ای در فضای مجازی منتشر کردی که سر و صدای زیادی به راه انداخت. خودت درباره این متنی که منتشر کردی، صحبت کن.

به هر حال در کوچه و خیابان مردم ما را که می‌بینند سوالات زیادی می‌کنند و می‌بینم که متاسفانه هجمه‌های بیخود و بی‌جهتی بر سر مدیران فعلی به راه افتاده و اقداماتی علیه آقای گرشاسبی در حال انجام است اما ما می‌بینیم که او چقدر برای تیم زحمت کشیده است. هوادار باید بداند که اتفاقات رخ داده گردن گرشاسبی نیست بلکه مدیران گذشته تیم، باید درباره آن پاسخ دهند.اینکه پنجره نقل و انتقالات ما بسته است حاصل کار مدیران قبلی است. امیدوارم هواداران ما باهوش باشند و سوار بر موج نشوند.خیلی‌ها هستند که به ظاهر دوست و رفیق هستند اما از دشمن بدتر رفتار می‌کنند. این افراد برای پرسپولیس حاشیه می‌سازند اما هواداران ببینند که با اعتماد به کادر فنی و بازیکنان و مدیران باشگاه ما دو قهرمانی متوالی در لیگ آوردیم و اگر این اعتماد ادامه داشته باشد باز هم می‌توانیم قهرمان شویم. درست است که برخی بازیکنان از پرسپولیس جدا شده‌اند اما ما با همین نفرات باقی مانده هم می‌توانیم کار را جلو ببریم و در نیم فصل بازیکنان خوبی به تیم اضافه خواهند شد.

ماهینی: شانس اول قهرمانی هستیم

قصد نداری شفاف‌تر صحبت کنی و بگویی چه کسانی برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کنند؟

در حال حاضر با این صحبت‌ها خواستم به کسانی که قصد ایجاد مشکل برای پرسپولیس را دارند تذکر بدهم. من و سیدجلال حسینی به دنبال این موضوع هستیم و اجازه نمی‌دهیم که بخواهند به پرسپولیس خدشه‌ای وارد کنند. از طریق خبرگزاری شما می‌گویم اگر این افراد بخواهند به کارهایشان ادامه دهند خیلی صریح‌تر نام این افراد را می‌گویم تا هواداران با خیلی از واقعیت‌ها آشنا شوند.

صحبت از محرومیت از پنجره نقل و انتقالات شد و در این بین خیلی‌ها منتظر هستند تا مسببان آن پاسخگو باشند.

بله باید جوابگوی عملکردشان باشند اما نباید کاسه کوزه‌ها را سر گرشاسبی بزنند. به هر حال بعد از این همه فعالیت در فوتبال ما می‌دانیم که کسی یک قدم بردارد می‌خواهد چه کار انجام دهد و تا آخرش را می‌خوانیم.الان به این حاشیه‌سازان تذکر می‌دهم که دست از اقدامات تخریب‌گرانه خود بردارند اما اگر بخواهند باشگاه، تیم و هواداران را مقابل هم قرار دهند آنوقت خیلی واضح‌تر نام این افراد را می‌گویم. الان به آنها هشدار می‌دهم که دست از کارهای‌شان بردارند.

قبول داری که اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود پرسپولیس یک نیم فصل بسیار سخت را در پیش خواهد داشت؟ هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا!

قطعا همینطور است. ما کار سختی در لیگ برتر داریم اما همین حالا هم به طور قاطع می‌گویم تیم خوبی داریم. درست است چند بازیکن از تیم ما جدا شدند اما تیم بسیار خوبی داریم و با وجود مدیران،‌مربیان و بازیکنان و با حمایت هواداران مطمئنا در شرایط فعلی هم امید اول قهرمانی در لیگ برتر ما خواهیم بود. هواداران حمایت خود را از تیم ادامه دهند و به این مجموعه اعتماد داشته باشند.

در آسیا شرایط را چطور ارزیابی می‌کنی؟

کار در آسیا واقعا سخت است اما ما دست از تلاش نمی‌کشیم و برای موفقیت در آسیا هم به میدان می‌رویم.

از این هفته جام جهانی هم آغاز می‌شود و خودت تجربه حضور در دوره قبلی در رقابت‌ها را داری. شرایط تیم ملی را در جام جهانی ۲۰۱۸ چطور ارزیابی می‌کنی؟

من هم مثل همه ایرانیان آرزوی موفقیت تیم ملی را دارم. به هر حال جام جهانی بستری است که شما می‌توانید فوتبال و کشورتان را به کل دنیا نشان دهید. وقتی ما 4 سال قبل آن بازی فوق‌العاده را مقابل آرژانتین انجام دادیم دید دنیا نسبت به ایران عوض شد. امیدوارم بازیکنان در روسیه بتوانند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.البته موفقیت و صعود از این گروه خیلی خیلی سخت است اما در فوتبال قانونی وجود دارد و آن این است که هیچ چیزی نشدنی نیست.من به عنوان یک هوادار دعا می‌کنم تیم ملی کشورم در جام جهانی روسیه موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا وقتی ک توفیکس بازی کنی،،امیدی ب پرسپولیس نیست

    • بهروز پرسپولیسی

      فصل بعد با حمایت هوادار هامون بازم مدعی اول هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شتر در خواب بیند پنبه گهی قهرمان شود گه دانه دانه

    • narges.rpj

      هع
      توهم زدی داداچ
      همه بازیکنا ولمون کردن رفتن ...

    • ه.ج

      کاش بجای اونا تو گورتو گم میکردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ میگه امیداول قهرمانی داداش توبرو مامشکلی نداریم تاپاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج