۷۲۹۲۲۶
۱۶ نظر
۵۰۰۲
۱۶ نظر
۵۰۰۲
پ

در واکنش به اهانت به رئیس سازمان انرژی اتمی

واعظی: امیدوارم باور کنند منطق بهتر از توهین است

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به سردادن شعار‌هایی توهین آمیز از سوی عده‌ای به رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: امیدوارم آنان که نظرات متفاوتی دارند، باور کنند که منطق، بهتر و کارسازتر از توهین است.

به گزارش ایسنا، رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به سردادن شعار‌هایی توهین آمیز از سوی عده‌ای به رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: امیدوارم آنان که نظرات متفاوتی دارند، باور کنند که منطق، بهتر و کارسازتر از توهین است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به سردادن شعار‌هایی توهین آمیز از سوی عده‌ای به رئیس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روز قدس نوشت:

«متاسفانه در حین راهپیمایی روز جهانی قدس که همه باید علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آمریکایی و منطقه‌ای اش فریاد بکشند؛ برخی افراد به جناب آقای دکتر صالحی بی احترامی کردند. ولایت پذیری، عشق به کشور و مردم، همچنین تلاش‌های صادقانه و ارزنده ایشان در پیشبرد فناوری هسته‌ای کشور، بویژه در سال‌های اخیر، انکار ناپذیر است.

بی تردید حتی اگر عده‌ای چشم در برابر حقیقت ببندند؛ آیندگان تلاش‌های این همکار خدوم و صبور دولت برای ایران را خواهند ستود و اجرشان نزد خداوند متعال و قدرشناسی شان توسط ملت شریف ایران محفوظ خواهد بود.

امیدوارم آنان که نظرات متفاوتی دارند، باور کنند که منطق، بهتر و کارسازتر از توهین است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • a

      مهم این است که ایرانیان واقعی و وطن دوست قدرزحمات آقای دکترصالحی وصالحیهارامیدانن این چندنفرضدانقلاب وملت ونظام هستن ویاران وجیره خواران اسرئیل وآمریکاهستن چون منافع شخصیشون باوجوددکترصالیحهابه خطرافتاده اقدام به چنین کارها میکنن

    • بدون نام

      مگه اینامتطق سرشون میشه میگن همه دروع مبکن این چندتانابروکون نشوروپوشکی درست میگن‌اگراینامنطق داشتندارزوی مرک اینواونونمیکردندکه‌مرک گریبانکیرملت خودمان باشد

    • پیری

      کاربه این موضوع ندارم شمارفته بودی خارج امدی مگه میدونی کی چی گفته حالا منطق چیز خوبیه ولی کارهای شما برای ما غیرمنطقی دروغ میگم

    • مشتی

      ببخشید منطق را توضیح میدهید.؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشان بلد است تو برو یاد بگیر تا کور کورانه جواب ندی

      • بدون نام

        ایشان بلد است تو برو یاد بگیر تا کور کورانه جواب ندی

    • و

      واسه هم چی افرادیکه وقتی منافه خودشون درخطرباشه دیگه ملت ونظام وکشور واسشون اهمیتی نداره می بینن برجام جلوی کاسبیشون راگرفته به انسانهای وطن دوست توهین میکنن

    • بدون نام

      شما تکلیف راخودتون تعیین کردیدوقتی بزرگان باکشورهای جهان توهین امیزبرخوردمی کنید وبه این توهینهامی بالیدازنوچه هاتون توقع احترام دارید

    • باقر باقریان

      اگرچنین است که حتماهم هست چرارئیس جمهورکشور بدترین توهین رابه بهترین هاکرد وباتهمتها وتخلفات گسترده پیروزشد که قطعامشروعیت نداردو..

    • بدون نام

      منطق چیز خوبیه

    • بدون نام

      نتانیاهو:خروج از برجام و فشار اقتصادی،ایران را به میز مذاکره برمی گرداند....حالا اسمشونو چه بزاریم دلواپسان که نمیشه اینها دلواپس نیستند اینان زخم دیده اند که در صفوف راهپیمایی قدس به جای شعار مرگ بر اسراییل،به خودی حمله ور میشوند ..حالا فشارها در جهت اعتراضات عمومی بیشتر خواهد شد .بابا نقطه ضعفمونو به دشمن نگیم.اعمالی که دشمنو خوشحال میکند انجام ندیم.الان کشور و ملت ما جلوی آینه ی دشمنانند.هر تحرکی و عملی در آینه می یابند ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون این دلواپسان نفهم هستن مثل اینکه این کشور ارث پدرشان است

    • ولایت

      آقای واعظی شما و دولتتان باید پاسخگوی شهدای هسته ای باشید..دانشمندان هسته ای ما تلاش کردند و غنی سازی کردن ولی دولتتان قلبش رو بتن ریخت ...چقدر رهبری معظم هشدار داد به این آمریکا نمیشه اعتماد کرد..گوش نکردید..این شما هستید که باید از مردم عذرخواهی کنید که ۵ سال وقت گرانبهای کشور و مردم رو خرج برجام کردید و الان هم دنبال برجامهای دیگه هستید..مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آل سعود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منطق دلواپسیها مرگ بر این وان است اگر برجام نبود فروش نفت به صفر میرسد نان خشک نبود مردم بدبخت بخورن

      • بدون نام

        در این حد نیستی نظر بدی بهتر نیست لاله شی

    • بدون نام

      مخالفین دولت منطق ندارند که منطقی باشند افرادی هستن یک زمان خوردن بردن و مقام داشتن حال دستشان از آن خوشی کوتاه شده ومردم هم به ماهیت آنها پی بردن .والان دست به هر کاری میزنند تا به جایگاه قبلی بر گردن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج