جاباما
۷۲۹۵۶۲
۴ نظر
۵۰۱۷
۴ نظر
۵۰۱۷
پ

خودروی جدید تسلا با ۱۰ پیشرانه موشک

الون ماسک اعلام کرده خودروی جدید رودستار این شرکت با ۱۰ پیشرانه موشک کوچک عرضه می شود که فرایندهای سرعت گرفتن، ترمز گرفتن و دورزدن خود را بهبود می دهد.

خبرگزاری مهر: الون ماسک در توییتر خود اعلام کرد «بسته آپشن اسپیس ایکس» خودروی رودستار جدید شامل ۱۰ پیشرانه موشک کوچک است که اطراف خودرو بسته می شوند.

خودروی جدید تسلا با ۱۰ پیشرانه موشک

طبق گزارش ها این کیت تا سطح قابل توجهی فرایند سرعت گرفتن، ترمز گرفتن و دور زدن خودرو را بهبود می دهد.

علاوه بر آن ماسک اعلام کرده این خودرو مجهز به ویژگی Augmented Mode خواهد بود که قابلیت رانندگی کاربر را می افزاید. البته این ویژگی سبب می شود کاربر بیشتر به رانندگی توجه نشان دهد.

هنوز مشخص نیست این قابلیت چطور کار می کند. اما به نظر می رسد این ویژگی هنگام رانندگی با سرعت های بالا به کمک راننده می آید تا کنترل خودرو حفظ شود.

طرح اولیه قدرت بخشی خودرو ( car augmenting ) تازه نیست. برخی خودروهای اسپرت مانند GT-R نیسان هنگامیکه راننده با سرعت بالا حرکت می کند از این قابلیت استفاده می کنند.

خودروی لوکس تسلا مجهز به دوربین، حسگر و قدرت پردازش رایانشی است که به کاربر کمک می کند. البته با توجه به آنکه این خودرو از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت را در ۱.۹ ثانیه طی می کند، وجود چنین قابلیتی در خودرو ملزوم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرامت

      ما هم پراید میسازیم

    • بی سرزمین

      به پای پراید نمیرسه باز .توراخدا بهانه دیگه دست ایران خودرو ندید که باز ازاین آپشنها اضافه کنه باز قیمت ها گران تر کنه .‌‌‌‌‌‌‌‌کار ما هم شده این پلاستیکهای دور ماشین مگن برا تعادل ماشین خیلی خوبه خخخخخخ

    • مشتی

      ماشین های ایرانی هم مثل موشک وقتی فرمان گیر میکند به دره میروند چرا همه قطعات چینی هستن.

    • وانک لاعلاخلق عظیم

      شرکتی خودرو ساز کشور یک پلاستیک یک متری سیاه دور پراید عاجزند نصب کنن پلاستیک خاک بر سرشون شرکتهای جهانی هرمدل بهتر از مدل قبل میسازن ولی ماپراید بعد40 سال تازه ضبطش لاستیک دورش کفی داخلش کنسل کردن میگن باید پول بده مشتری تانصب کنیم خوب بیشرف داریم 25 ملیون برای یک قوطی زباله میدیم پول نیست بخدا اگردست ریس جمهور کره شمالی بودید همتان اعدام میکردپراید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج