۷۳۰۰۰۹
۵۰۶۱
۵۰۶۱
پ

بازی جان تراولتا در «سرعت مرگبار»

فیلم «سرعت مرگبار» بر اساس داستان واقعی قهرمان قایق رانی سرعت، بن آرنوف، ساخته شده است و نقش این قهرمان خلافکار را جان تراولتا ۶۴ ساله ایفا می‌کند.

فیلم‌نت نیوز: فیلم «سرعت مرگبار» (Speed Kills) به کارگردانی جان لوسن شاپ، برای اکران در سینما‌های جهان آماده می‌شود. لوسن شاپ این فیلم‌نامه را در کنار تیمی از نویسندگان بر اساس داستانی واقعی نوشته است.

بازی جان تراولتا در «سرعت مرگبار»

Speed Kills داستان قهرمان قایق‌رانی سرعت به نام بن آرنوف است که علاوه بر قهرمانی در یک رشته ورزشی، دنیای دیگری نیز برای خودش ساخته که او را میلیاردر کرده است، البته دنیایی که او را در مقابل ماموران قانون و دلالان مواد مخدر قرار می‌دهد. نقش آرنوف را در این فیلم جنایی و مهیج جان تراولتا (John Travolta) بازی می‌کند. تراولتا که اکنون ۶۴ ساله است بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ کم کار و بی حاشیه بود و اکنون علاوه بر این فیلم که در مرحله پس از تولید قرار دارد، برای سه فیلم دیگر نیز قرارداد امضا کرده است. او علاوه بر بازی جلوی دوربین این فیلم، در پشت صحنه نیز به عنوان مدیرتولید اجرایی فعالیت دارد.

جان تراولتا در بیش از چهار دهه فعالیت هنری در زمینه بازیگری، صداپیشگی و تهیه‌کنندگی، دو نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد در کنار سایر جوایز و نامزدی‌ها دارد که یکی از آنها برای ایفای نقش در فیلم ماندگار «پالپ فیکشن» (Pulp Fiction) یا «داستان عامه‌پسند» بود.

تراولتا فیلم «گوتی» (Gotti) را نیز در انتظار اکران دارد که در آن نقش رئیس یکی از خانواده‌های مافیا در نیویورک را ایفا می‌کند. این فیلم در آخر هفته جاری در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

کترین وینیک (Katheryn Winnick) ستاره‌ی سریال «وایکینگ‌ها» (Vikings) در کنار میا سورینو و جوردی مولا سایر بازیگران فیلم «سرعت مرگبار» یا «سرعت کشتن» را تشکیل می‌دهند.

فیلم Speed Kills در سواحل میامی، پورتوریکو و سن خوان فیلم‌برداری شده است البته بیشتر صحنه‌های فیلم در قایق و روی آب با دوربین ۳۶۰ درجه گرفته شده است. کمپانی Hannibal Classics تهیه‌کنندگی این فیلم و همچنین مذاکره با کمپانی‌های پخش را برای قرار دادن فیلم در بازار فستیوال فیلم کن را بر عهده دارد.

منتقدان درباره بازی هنرپیشه‌ها به اطمینان نظر می‌دهند اما باید دید داستان‌پردازی لوسن شاپ تا چه حد باعث فراخواندن طرفداران تراولتا به سینما می‌شود.

«سرعت مرگبار» قرار است ۱۶ آگوست ۲۰۱۸ (۲۵ مرداد) اکران عمومی خود را آغاز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج