جاباما
۷۳۰۷۵۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آلبوم مشترک دو ایرانی در آمریکا منتشر شد

آلبوم موسیقی «بازگشت به رویاپردازى» اثر مشترک محمد شعبانى (نوازنده پرکاشن) و آرمین مرشد (آهنگساز و نوارنده گیتار) توسط شرکت شید ریکوردز به صورت دیجیتال در آمریکا منتشر شد.

خبرگزاری ایلنا: آلبوم موسیقی «بازگشت به رویاپردازى» (Back to Dreaming ) اثر مشترک محمد شعبانى (نوازنده پرکاشن و تنظیم‌کننده) و آرمین مرشد (آهنگساز و تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار)، در راستاى جریان‌سازى درست برای موسیقى سبک جَز/ فیوژن، بعد از دو سال تولید مداوم، امروز سه‌شنبه ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن ۲۰۱۸) توسط شرکت شید ریکوردز (Sheed Records) به صورت دیجیتال در بیش از ۸۰ پلاتفورم‌ معتبر موسیقی آمریکایی منتشر ‌شد.

آلبوم مشترک دو ایرانی در آمریکا منتشر شد

هر 9 قطعه این آلبوم، اینسترومنتال (بی‌کلام) است. به جز دو قطعه که با حضور تیاگو موراعس (Tiago Moraes) نوازنده باس از برزیل و باربد بکان (Barbad Bakaan) خواننده ٢١ ساله از کشور ایران، به زبان انگلیسى و با اشعار انگلیسى آرمین مرشد ساخته شده است.

در دو قطعه آلبوم «بازگشت به رویاپردازى»، آرین قیطاسى با ساز ابوا و ساکسوفون، در یک قطعه سایورى شفیعى با ساز کلارینت، در دو قطعه آرین کشیشى با ساز باس و در سه قطعه نیز آمانج آذرمى بک وکال ازجمله مهمانان ایرانى در این اثر موسیقایی هستند.

آرمین مرشد و محمد شعبانى در مورد آلبوم «بازگشت به رویاپردازى» نوشته‌اند: مدت دو سال است بى‌وقفه مشغول ضبط و تهیه این آلبوم هستیم، به جهت حساسیت و تولید بین‌المللى که مدنظر داشتیم برایمان بسیار حائز اهمیت بود که اثرى را در سطح جهانى ارائه بدهیم. در این اثر، تمام تلاش ما براى شناساندن موسیقى فرهنگ شرق به جهانیان و تلفیق آن با هنر غربى است. از تمام عزیزانى که در این راستا به ما کمک کردند و ما را یاری دادند تشکر می‌کنیم.

میکس و مسترینگ این آلبوم توسط پویان رمضانى (آهنگساز، تنظیم‌کننده و صدابردار) انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج