جاباما
۷۳۱۱۹۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

از دیشب تا امروز؛

۵ هزار بلیت سینما برای دیدن فوتبال فروش رفت

بلیت نمایش بازی ایران و مراکش در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ از شب گذشته در سینما‌ها به فروش می‌رسد و تاکنون به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری مهر: بلیت نمایش بازی ایران و مراکش در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ از شب گذشته در سینماها به فروش می رسد و تاکنون به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.

۵ هزار بلیت سینما برای دیدن فوتبال فروش رفت

علی ترکیان مدیر سایت سینماتیکت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فروش بلیت نمایش رقابت های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در سینماها بیان کرد: حدود ۴۰ سینما از روز گذشته ۲۲ خرداد بلیت های جام جهانی فوتبال را به فروش گذاشته اند و تاکنون حدود پنج هزار بلیت فروخته شده است.

وی با اشاره به تعداد این سالن ها در تهران و شهرستان ها بیان کرد: بیش از ۳۰ سینما در تهران و حدود ۱۰ سینما در شهرستان ها فروش بلیت ها را بر عهده دارند و تاکنون حدود ۱۰۰ میلیون تومان بلیت به فروش رسیده است.

ترکیان درباره فروش بازی های جام جهانی در سینماها عنوان کرد: بلیت هایی که فروخته شده اند فقط به بازی اول تیم ملی یعنی بازی ایران و مراکش تعلق دارد و هنوز بازی های دیگر چندان باز نشده اند.

وی در پایان درباره فروش سالن های سینمایی نیز تصریح کرد: فروش بلیت در پردیس ها اکنون به سالن های سوم و چهارم رسیده است و این پردیس ها سالن های اول و دوم خود را پر کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج