جاباما
۷۳۱۷۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش سرمربی پرتغال به اخراج لوپتگی

فردا از گروه دوم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ دیداری جذاب بین پرتغال و اسپانیا برگزار خواهد شد.

ورزش سه: فردا از گروه دوم رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ دیداری جذاب بین پرتغال و اسپانیا برگزار خواهد شد.

این دیدار در شهر سوچی برگزار می شود و همه چیز آن تحت تاثیر اخراج لوپتگی از سرمربیگری اسپانیا قرار گرفته است. پرتغالی ها هرگز در اولین بازی جام های جهانی پیروز نشده اند و فردا قصد طلسم شکنی برابر تیم بحران زده اسپانیا دارند.

واکنش سرمربی پرتغال به اخراج لوپتگی

سانتوس در نشست خبری این بازی گفت: « بازی بزرگی است و به نوعی یک ال کلاسیکو در سطح ملی. ما دو کشور همسایه با فرهنگی نزدیک به هم هستیم. به توانایی های خودمان واقفیم و البته می دانیم که اسپانیا تیمی خارق العاده با بازیکنانی با کیفیت است.

باید از برتری های مان استفاده کنیم و آماده شکست اسپانیا هستیم. بدون هیچگونه خودخواهی اما با ایمان کامل به توانایی های خودمان، در انتظار پیروزی بر اسپانیا هستیم.»

ناکامی در شکست اسپانیا از سال ۲۰۰۸: « گذشته ها گذشته و فقط زمان حال اهمیت دارد. می خواهیم به طلسم پیروز نشدن در اولین بازی جام جهانی پایان دهیم.»

اخراج لوپتگی: « باید به این نکته توجه داشت که اسپانیا اکنون یک مربی بزرگ دیگر به نام هیه رو را در اختیار دارد. نمی دانم با چه ترکیبی وارد زمین خواهند شد و مطمئنم که آنها برای پیروزی وارد زمین می شوند بدون اینکه اخراج لوپتگی تاثیری منفی گذاشته باشد.

اسپانیا بیش از یک دهه است که با یک فلسفه و سبک مشخص بازی می کند و فکر نمی کنم که شاهد تغییر خاصی در این تیم، با وجود اخراج مربی باشیم.»

ترکیب اصلی برابر اسپانیا: « نمی توانم پاسخ این سوال را بدهم. الان برای رو کردن ترکیب و تاکتیک مان خیلی زود است. تیم کاملا آماده است و البته هنوز ترکیب اصلی را مشخص نکرده ام.»

بهترین بازی دور گروهی: « نمی دانم ولی بازی بزرگی در یک استادیوم بزرگ خواهد بود. پرتغال از روسیه دور است ولی هواداران زیادی به اینجا برای حمایت از ما آمده اند. البته اسپانیا هم هواداران زیادی خواهد داشت. این اولین بازی هر دو تیم در جام جهانی 2018 است و همیشه اولین بازی، دشواری های خاص خود را دارد.»

رونالدو: « او کاپیتان و یک بازیکن خارق العاده است. رونالدو بازیکنی تعیین کننده در داخل و خارج از زمین است. او حتی در تمرینات نیز یک عامل انگیزشی برای دیگر بازیکنان است. رونالدو کاملا آماده به بازی اسپانیا رسیده است. در هر صورت مهمتر از من و رونالدو، تیم پرتغال است.»ع

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج