۷۳۱۸۵۵
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

کاهش قیمت مواد غذایی در مشهد

استاندار خراسان رضوی گفت: با فعالیت مستمر ستاد تنظیم بازار استان و تشدید بازرسی و نظارتها در عرصه حمل و نقل و صنوف گرانی برخی اقلام مصرفی مردم در ماه رمضان در سطح خراسان رضوی مهار شد.

خبرگزاری ایرنا: استاندار خراسان رضوی گفت: با فعالیت مستمر ستاد تنظیم بازار استان و تشدید بازرسی و نظارتها در عرصه حمل و نقل و صنوف گرانی برخی اقلام مصرفی مردم در ماه رمضان در سطح خراسان رضوی مهار شد.

علیرضا رشیدیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی شهرک صنعتی توس در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط بوجود آمده در بازار برای مهار گرانی به ویژه محصولات غذایی و کشاورزی با کمک اتحادیه گوشت قرمز، گوشت لازم از استرالیا وارد شد و با این اقدام قیمت گوشت قرمز در بازار از ۶۰ هزار تومان به حدود ۳۰ هزار تومان کاهش یافت.

وی ادامه داد: هم اینک مرغ گوشتی نیز با کیفیت و قیمت مناسب و پایین تر از نرخ متوسط کشور در سطح بازار خراسان رضوی عرضه می شود. برای کنترل قیمت برنج نیز دو نوع برنج پاکستانی و تایلندی وارد استان و در ماه رمضان توزیع و از این طریق قیمت برنج هم مهار شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: قیمت برخی اقلام نیز مانند میوه و تره بار متاثر از نرخ بالای واحدهای حمل و نقل افزایش داشت که در این بخش با تشدید نظارت و بازرسی از افزایش سه برابری قیمت میوه و تره بار جلوگیری شد. به واحدهای حمل و نقل تذکر داده شد باید فقط متناسب با نرخ اعلامی هزینه حمل بار محاسبه شود، در غیر این صورت به عنوان متخلف با آنان برخورد قانونی می شود. همچنین با تشدید بازرسی در سطح عرضه از سوءاستفاده برخی صنوف از شرایط بازار جلوگیری شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بوجود آمده برای بازار خراسان رضوی در ماه رمضان شمار بازرسیها تا ۳۲ هزار مورد افزایش یافت و در نتیجه آن برای بیش از دو هزار واحد حمل و نقلی و صنفی حکم صادر و از این محل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عودت داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      رچرا گوسفندازاسترالیا فقط شامل مشهد باشه

    • بدون نام

      آخه برای ارزانی های مقطعی که معلوم نیست راست هست یا دروغ تیتر می زنن؟ راست هم که باشه تاریخ انقضا خبره 3 روز بیشتر نیست میره بالا دوباره.
      چون زوری که پشتش هست زود کم زور میشه!!!!!!

    • بدون نام

      ما که ارزونی در مشهد ندیدیم. احتمالا سر کوچه استاندار محترم این تخیلات اتفاق افتاده

    • bsaa

      لعنت بر شما که نتونستم یک ساله گوشت و مرغ بخرم برای خونه هی منتظرم ارزونتر بشه هی میره بالا الهی این سرطان من و شما مسولین بی لیاقت بگیرین که نمیدونین چی میکشم

    • حمید وفا

      یعنی باور کنیم !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج