۷۳۴۰۴۹
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

چگونه یک آرایشگر حرفه‌ای شویم؟

شاید شما تمام تلاش تان را می‌کنید تا مانند آرایشگران حرفه‌ای عمل کنید، اما در نهایت می‌بینید که آنچه انتظارش را داشتید، زمین تا آسمان با نتیجه کارتان تفاوت دارد. برای داشتن یک آرایش صورت ایده آل، باید ترفند‌هایی را به کار گیرید که در این مطلب برایتان آورد ه. ایم.

برترین‌ها - ترجمه از پردیس بختیاری: آرایش کردن کار ساده ای نیست. شاید شما تمام تلاش تان را می کنید تا مانند آرایشگران حرفه ای عمل کنید اما در نهایت می بینید که آنچه انتظارش را داشتید، زمین تا آسمان با نتیجه کارتان تفاوت دارد. برای داشتن یک آرایش صورت ایده آل، باید ترفندهایی را به کار گیرید. اگر دوست دارید از رازهای آرایشی افراد حرفه ‌ای باخبر شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

چگونه یک آرایشگر حرفه‌ای شویم؟

استفاده از لوز پودر قبل از کرم پودر

همانطور که همه ما می دانیم اساس هر آرایشی، پرایمر، مرطوب کننده یا سرم است اما برخی از آرایشگران از لوز پودر برای کل صورت استفاده می کنند. بدین صورت که آنها با شتی لوز پودر را به کل صورت می مالند. این شیوه باعث می شود که کرم پودر شما در برابر رطوبت و تعریق مقاوم باشد. بنابراین فراموش نکنید که قبل از زدن کرم پودر و شروع آرایش، از لوز پودر استفاده کنید تا آرایش ساعت ها روی صورت تان ثابت بماند.

پرایمر سایه چشم برای لب ها

طبیعی ست که شما هم پرایمر چشم را برای پلک هایتان استفاده کنید اما می دانید که آن را می توانید برای لب هایتان هم به کار گیرید؟ برای این منظور قبل از زدن رژ، پرایمر را روی لب هایتان بمالید. با این شیوه رژ لب تان تا ساعت های طولانی روی لب هایتان باقی خواهد ماند.

فر کردن مژه مصنوعی

این روزها استفاده از مژه مصنوعی تبدیل به یکی از مدهای سال شده است. اما اگر دقت کرده باشید، بسیاری از این مژه ها، به علت سنگینی زیاد، بدون حالت و صاف روی چشم ها قرار می گیرند و در نتیجه چشم های شما را کوچک تر نشان می دهند. بهترین شیوه آن است که ابتدا مژه های خودتان را فر کنید، سپس مژه مصنوعی را به چشم هایتان بچسبانید و بار دیگر کل آن را به کمک فرمژه حالت دهید.

یکی دیگر از ترفندها آن است که قبل از فر کردن مژ هایتان، فرمژه را زیر آب گرم بگیرید. با این شیوه نه تنها مژه هایتان بیشتر حالت می گیرد، بلکه مدت زمان بیشتری نیز حالت خود را روی چشم هایتان حفظ می کند.

چگونه یک آرایشگر حرفه‌ای شویم؟

به پایین نگاه کردن هنگام آرایش چشم

هنگام آرایش چشم، بهتر است به پایین نگاه کنید. وقتی شما به روبه رو نگاه می کنید، آرایش کردن چشم ها برایتان سخت می شود. بنابراین به جای این که در آینه نگاه کنید، آینه را در زیر چشم هایتان را روی پاهایتان قرار دهید. این مدل آرایش فایده دیگری هم دارد، این که خط چشم را راحت تر، به دور از مزاحمت مژه هایتان، می کشید.

استفاده از برق لب برای لب پایینی

شاید شما به زدن یک رژ روی لب هایتان کفایت کنید اما اگر می خواهید لب هایتان جذابیت بیشتری داشته باشند، باید چند ترفند دیگر را نیز به کار گیرید. برای این منظور باید ابتدا خط لبی تیره تر از رنگ لب هایتان بردارید و آن را به دور لبان تان بکشید. سپس رژتان را، که رنگ اش کمی از رنگ خط لب تان ملایم تر است، بزنید. در آخر یک برق لب بردارید و آن را در وسط لب های پایینی تان بکشید تا با درخششی که به لب هایتان می دهد، جذابیت تان را دو برابر کند.

چگونه یک آرایشگر حرفه‌ای شویم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ورتا

      من که اینقدر خط چشم کشیدم حرفه ای شدم حتی مامانمم میاد میگه واس منم بکش
      به نظرم کار ساده ایه

    • ریحانه

      ورتا میشه بهم یاد بدی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج