۷۳۵۲۶۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

ثبت بدترین عملکرد اقتصادی ۱۰ سال اخیر انگلیس

رئیس اتاق بازرگانی انگلیس هشدار داد با جا ماندن افزایش دستمزدها از مخارج مصرفی خانوارها، اقتصاد انگلیس ضعیف ترین عملکرد یک دهه اخیر را به ثبت خواهد رساند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتاق بازرگانی انگلیس هشدار داد با جا ماندن افزایش دستمزدها از مخارج مصرفی خانوارها، اقتصاد انگلیس ضعیف ترین عملکرد یک دهه اخیر را به ثبت خواهد رساند.

به نقل از ایندیپندنت، آدام مارشال نرخ رشد اقتصادی انگلیس در سال ۲۰۱۸ را ۱.۳ درصد پیش بینی کرد که کمتر از پیش بینی ۱.۴ درصدی قبلی است و در صورت تحقق، ضعیف ترین نرخ رشد از سال ۲۰۰۹ میلادی محسوب خواهد شد که رشد اقتصادی انگلیس در آن سال به دلیل بحران مالی جهانی کاهش یافت.

اتاق بازرگانی انگلیس پیش بین خود از رشد سال ۲۰۱۹ را نیز از ۱.۵ درصد به ۱.۴ درصد کاهش داد. آقای مارشال معتقد است مهم ترین عوامل کاهنده رشد اقتصادی انگلیس کاهش مخارج مصارفی، سرمایه گذاری شرکت ها و تجارت خواهد بود.

وی هشدار داد با توجه به سطوح بالای بدهی و قرار داشتن پس انداز خانوارهای انگلیسی در پایین ترین سطح خود، مسائب مالی خانوارها با مشکلات عدیده مواجه خواهد بود و این در حالی است که سرمایه گذاری شرکت ها نیز به دلیل مسائلی چون بریگزیت از ۲.۴ درصد در سال ۲۰۱۷ به ۰.۹ درصد در سال کنونی کاهش خواهد یافت.

رئیس اتاق بازرگانی انگلیس هم چنین افزوده است انتظار می رود مازاد خالص تجاری انگلیس در سال های پیش رو کاهش یابد چرا که نرخ رشد بازارهای کلیدی هدف انگلیس آهسته شده اند. آقای اسمیت گفت: یک دهه پس از بحران مالی جهان، انگلیس اکنون با دور جدیدی از رشد ضعیف مواجه است که ناشی از بی ثباتی در بازارهای داخلی و بین المللی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آتنا

      مگه بدتر از اوضاع ایران داریم

    • شهرام

      نویسنده گرامی انگار شما تو فضاین...یه دوخط از این اقتصاد گل وبلبل مملکت خودمون هم بنویس.یادت باشه پوند انگلیس نزدیک ۸هزار تومان پول مملکتمونه.

    • شهرام

      نویسنده گرامی انگار شما تو فضاین...یه دوخط از این اقتصاد گل وبلبل مملکت خودمون هم بنویس.یادت باشه پوند انگلیس نزدیک ۸هزار تومان پول مملکتمونه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج