۷۳۶۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کدوحلوایی که قایق شد! +عکس

یکی از مسابقاتی که با سبزیجات معمولا انجام می شود پرورش دادن بزرگترین سبزی یا میوه است. عده ای از کشاورزان همیشه به دنبال راهی می گردند که بزرگترین کدوحلوایی یا هر میوه دیگری را پرورش دهند.

باشگاه خبرنگاران: یکی از مسابقاتی که با سبزیجات معمولا انجام می شود پرورش دادن بزرگترین سبزی یا میوه است. عده ای از کشاورزان همیشه به دنبال راهی می گردند که بزرگترین کدوحلوایی یا هر میوه دیگری را پرورش دهند.

کدوحلوایی های عجیب و غریب یکی از جالب ترین وسیله های رکوردزنی به حساب می آیند که معمولا کشاورزان سرمایه خود را روی آن ها می گذارند. هرساله مسابقاتی برگزار می شود که طی آن بزرگترین و سنگین ترین کدوحلوایی انتخاب می شود.

درسال ۲۰۰۴ یک کدوحلوایی ۵۰۰ کیلوگرمی توانست رتبه نخست را در منطقه انگلستان به دست آورد. این کدو توسط مردی به نام "دیمیتری گالیتزین" پرورش داده شده بود و یکی از بزرگترین کدوحلوایی های دنیا به حساب می آید.

کدوحلوایی که قایق شد! +عکس

صاحب این کدو که یک هنرمند در عرصه کشاورزی به حساب می آید تصمیم گرفت تا بار دیگر به نحوی جدیدتر این کدو را وارد روزنامه های کند. او کدوی رکوردشکن خود را تبدیل به قایق کرد و با استفاده از آن توانست مسیر میان دو شهر را طی کند.

این مرد با درست کردن این قایق توانست اولین فردی باشد که یک کدوحلوایی را در آب ها رانده است. همچنین او رکورد "سریعترین پدال زدن ۱۰۰ متر با قایق کدویی" را به نام خود به ثبت رساند تا این بار وارد کتاب رکوردهای جهانی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج